(Burak)
Mira'nın yazdığı blog bana kapak olması için hazırlanmış mükemmel bir yazı.Bu işi gerçekten de mükemmel yapıyor.Mira'nın yazmış olduğu tek blog Selin'in iki blogunun okuma sayısının toplamını geçmiş durumda.Ben bunları karşılaştırırken Mira yeni blogunu yayımladı."Hayal dünyamda mutluyum.İstediğim şehir ve istediğim kişiler yanımda oluyor.Ama hayat kapıyı öyle bir çarpıyor ki yüzüme.O rüzgar beni kendime getiriyor,hayallerimi uçuruyor.
Zor kazandığımız şeyleri bazen o kadar kolay kaybediyoruz ki geriye kalan gücümüz o kişiyi tekrardan kazanmaya yetmiyor.Yeni kişilere ihtiyacımız oluyor.Onlar anlık doldurabiliyor içimizde kalan boşlukları.Ağrı kesici gibi başın ağrıdıkca onlara ihtiyacın oluyor başını ağrıtana değil."Okumamla birlikte deliye dönmem bir olmuştu.Neymiş "Başın ağrıdıkca onlara ihtiyacın oluyor başını ağrıtana değil"
(Mira)
Doğru olanını yapmaya çalışıyorum.Yanlış yapıp başa dönmekten nefret ediyorum.Bir şey vardır ya da yoktur.Bittim.Artık bittim.Gücüm kalmadı,yoruldum.Sürekli bir şeylerle başa çıkmaktan yoruldum.Bütün yükü tek başıma taşımaktan yoruldum.Kimseye her şeyimi anlatıp rahatlayamamaktan yoruldum.Tam moda girdim derken.Anneminde odaya girişi bir olmuştu.Annem:Mira.
-Annem
Annem:Ayrıldınız mı siz ?
-Evet
Annem:Neden?
-Anne gel otur şuraya.
Annem:Anlat bakalım.
-Mert beni kaçırdı ya Buraklar beni aramaya başlamışlar.Eski deponun orada sandalyenin üstünde bir tane fotoğraf bulmuşlar.
Annem:Ne fotoğrafı?
-Yani değişik bir fotoğraf ben gördüm hiç bir şey belli olmuyor.Bende bir şey bilmiyorum fotoğraf hakkında.Burak'a kendimi bir türlü inandıramadı.Güven olmazsa ilişki olmaz.
Annem:Kim ayrıldı?
-Burak
Annem:Oow tatlım senin için zor olmalı.Benim konuşmamı ister misin diyeceğim ama olmaz.Çünkü artık yaşın küçük değil.Küçük yaşlarda çok büyük sıkıntılar çektin.Bunlar geçici bak babanla birbirimizi unuttuk onun mutlu bir evliliği var.Ben seninle birlikte mutluyum.Yani bu durum hakkında diyebileceğim çok bir şey yok.Zaman her şeyi mahveder genellikle ama bazen işi ona bırakmak en azından toparlanmana yardımcı olur.-Saol annecim iyi ki varsın seni seviyorum.Bana güvendiğini biliyorum.Ben sana yapmadım diyorsam sen bana inanırsın dimi anneciğim.
Öpücük yollayıp odadan çıkmıştı.Ben ise kendi vicdanımla başbaşaydım.
(Burak)
Mira'nın bu yazdıkları ne demek oluyordu.Aslında bu yazıların olumlu taraftan bakılacak bir yeri yok.Lanet olsun...Lanet olsun bu kadar bağlanmamalıydım.Kaybetmekten yoruldum.Artık ne yapacağımı ne yapmayacağımı kestiremiyorum.Ondan başka güvendiğim kimse yoktu benim.Onunla ben gelecek düşünürken....
Bir kare fotoğraf bir ilişkiyi biterebilecek kadar güçlü.Yeni bir ilişki oluşturacak kadar naziktir.Bu hayatta yapacaklarımız,yapmayı düşündüklerimi sadece bie özel değildir.Bunun sonucunda birden fazla kişi etkilenebilir.O fotoğrafta bir kız ve Mert yatakta birbirlerine sarılmış bir şekilde uyuyorlardı.''Hadi ama bunun neresi kötü olabilir'' diye düşünmeyin çünkü o fotoğraftaki kişilerin üstlerinde bir şey yoktu.Mira yaptığını biliyordu.Ona ikram edilen içecekte ilaç olduğunu düşünürdü lakin durum öyle değildi.Biraz sizin bilmediklerinize geçelim.
Mira gözlerini açtığında saat sabah 5 civarlarındaydı.Kafasını sağa çevirdiğinde gördükleri karşında şoka dönmüştü.Hemen üstünü giyinip aşağıya indi.Koltukta otururken arkadan gelen sesi işitti.
-Günaydın.
Seslenen kişinin Mert olduğunu biliyordu.Ayağa kalkıp
-Napıyorsun Mert
-Hiiç öyle yeni uyandım.Güzel gözlerine bakıyorum sen napıyorsun.
-Şuan sana sövüyorum.Şaka mı yapıyorum ben ? Naptın bana ?
-Bayılttım sonra buraya getirdim korkma kötü bir şey yapmadım.
-Dün gece noldu Mert.Birama ne kattın.
-Hiçbir şey.Gerçekten de.
-Yalan söylüyorsun.
-Hayır hatta ilk sen başlattın.Ama neden hatırlamadığına şaşırıyorum.Ama sana bir şey söyleyeceğim.Belki de hayatında hiç bunun kadar kötü bir yapmadın.Peşini bırakmayacak.Beni unutamayacaksın.
-Deli misin sen ya ? aa dur sen zaten pardon delisin.
Mert'in de dediği gibi Mira'nın yaptığı bu büyük hata onun hiç peşini bırakmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Genç KurguMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...