ÖNCELİKLE ŞU YAZIMI OKUMANIZI İSTİYORUM.BİLDİĞİNİZ ÜZERE SADECE BİR TANE HİKAYEM VAR VE OLDUKCA GÜZEL İLERLİYORUZ.BAŞKA KONULU (KORKU,GERİLİM,VAMPİRLİ VB) YADA SEVDİĞİNİZ ÜNLÜLERİN HİKAYESİ DE OLABİLİR BUNU SİZ KARAR VERİCEKSİNİZ.BU BÖLÜMÜ OKUDUKTAN SONRA FİKİRLERİNİZİ YA YORUM OLARAK YADA ÖZELDEN PAYLAŞABİLİRSİNİZ.
Uyandığımda hala hastanedeydim.Hemen Burak'ın olduğu odaya hızla koşmaya başladım.Oraya vardığımda Burak'ın hala kalbi atıyordu.Derin bir nefes aldıktan sonra hemen camın karşısındaki koltuklardan birine oturdum.Diğerleri nerdeydi?.Burak'ın annesine haber verilmişmiydi? Ben bunları düşünürken çocuklar ellerinde kahvelerle benim olduğum yere geldiler.
Beyza:Nasıl oldun?
-İyiyim
Ezgi:Burak iyi olucak
Can:Kahve ister misin?
-Aslında iyi olur.
Berk:Tamam ben getiriyim o zaman.Can sen burda dur kardeşim
Büyük ve derinden bir sessizlik oluştu.Doktorlar Burak'ın bulunduğu odaya girip onu çıkardılar biz ayağa kalkıp
-Onu nereye götürüyorsunuz
Doktor:Durumu gittikce iyiye gidiyor.O yüzden normal odaya alıyoruz.Korkulacak hiç bir şey yok.Bugün uyanmasını bekliyoruz.
Can:Peki ne zaman taburcu olacak.
Doktor:Bugün uyanacağını düşünüyoruz uyanmayadabilir.Ama şuanlık hayati durumu gayet iyi.Taburcu işini düşünmek şuan erken.Burada beklemenize gerek yok.
-Tamam teşekkürler.
Burak'ı odasına çoktan götürmüşler bizde oraya gidip odanın içine geçtik.Hepimiz koltuklardan birine oturduk.Yaklaşık iki dakika sonra Berk elinde kahveyle gelip bana uzattı.
-Teşekkürler
Berk:Ne demek çok sevindim durumu gittikçe iyileşiyormuş.
Ezgi:Aynen
Kafamı yeni topluyordum.Kafamı topladıkca mantıklı düşünüyorum mantıklı düşününcede bir sonuca iyi kötü varabiliyorum.Şuan vardığım sonuç ise bu işin içinden Mert'in çıkabileceği.
-Ben gidiyorum
Beyza:Nereye
-Sormayın gelirim yine.Merak etmeyin beni.
Berk:Bende geliyim mi ?
-Arabanı getirdin mi ?
Berk:Emrinizdeler.
-Şapşal.Düş önüme.
Hızlı bir şekilde hastaneden çıktık.Arabaya bindiğimizde.
Berk:Evet nereye gidiyoruz
-Bunu ikimizin de öğrenebilmesi için yaklaşık 5 dakika bekleyeceğiz
Berk:Ha niye ?
Elime telefonumu alıp
-Çünkü Mert'i arayacağım.
Berk:Anlamıyorum niye arıyorsun ?
-Çok konuştun be Berk.
"-Alo Mert nasılsın"
"-Gayet iyiyim Mira sen nasılsın"
"-Gayet iyisin ne kadar güzel.İşin var mı?"
"-Hayır yok"
"-O zaman her zaman ki cafede buluşuyoruz"
Mira bu işin Mert'in yaptığına artık emindi.Nedeni ise polise numarayı ezbere söylemişti.Bu numara tanıdıktı çünkü Mert'in eski numarasıydı.Mirayla çıkarken kullandığı telefon numarası...
Cafeye geldiğimizde Mert bizi çoktan bekliyordu bizi görünce ayağa kalktı ve bir şey dememize izin vermeden
Mert:Mira seni bir yere götüreceğim.Senin kim olduğunu bilmiyorum ama artık sen gidebilirsin.
Berk:Üzgünüm ama ne konuşacaksan,konuşacaksınız burada konuşun çünkü Mirayla birlikte geldik birlikte döneceğiz
Mert kolumdan tutmuştu.Arabaya doğru yürümeye başladık.Nereye gideceğimizi merak ettiğim için hiçbir şey demiyordum biz ilerlerken arkamızdan Berk'in koştuğunu fark ettim.Mert'in kolundan tutup kendisine çevirdi tam yumruk atacakken Berk'in elini tutup aşağı indirdim.Daha sonra arabaya bindik.Sanırım deponun olduğu yere gidiyorduk.
-Sen yaptın demi?
-Neyi?
-Soruma soruyla cevap verme adam akıllı cevapla işte.Senin yaptığını biliyorum.
-Evet ben yaptım.Hatta ölmediği içinde çok üzüldüm.
-Neden yaptın Mert
-Çünkü...
Arabadan inmiştik Mert sözüne devam etti
-Çünkü benimle çıkmıyorsan kimseyle çıkamazsın Mira.
Deponun orada bir sandalye vardı Mert onu işaret ederek.
-Otur buraya Mira
İtiraz etmeden oturdum
-Evet Mira şeyler itiraf edeceğim.Ama öncesinde su ister misin susamış gibi görünüyorsun.
-Evet,fena olmaz.
Mert suyu getirdi
-Teşekkür ederim
-Afiyet olsun
Suyu içtiktikden sonra sözlerine devam etti
-İlk itirafım şu
-Neden itiraf etme gereksinimi duyuyorsun.
-Ona sen karar ver.Herneyse.Devam ediyorum.Ben yurtdışına tedavi olmak için gittim.
-Ne ha anlamadın ne tedavisi?
-Hastayım
-Ne hastası ?
- Şimdi 10 a kadar sayıyorum Mira.
-Noluyoz ya
-1,2,3,4,5.......
-.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Novela JuvenilMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...