Annem vakit kaybetmeden polisi aradı.Artık bir tane daha polis görmek istemiyordum.O yüzden kaçamak hesabı anneme Beyzalara gideceğimi söyledim.İşin garip kısmı ise izin verdi.Bu demek oluyor ki bana kızgın değil.Ya da beni başından savmak için de yapıyor olabilir.Küçük bir çantama yarın giyeceklerimi,pijama,ve bir kaç iç çamaşırları aldım.Aşağıya indiğimde annem çekmeceleri kontrol ediyordu.
-Ben gidiyorum.
Annem: Tamam,vardığında haber ver.
-Tamam
Ayakkabılarımı giyerken para almadığım aklıma geldi.''Evinize hırsız girdi salak''.Dedi iç sesim. .İç sesim bile bana acımıyor.Anlışan Beyzalara yürüyerek gideceğim.Kulaklığımı kulağıma taktım.Bir yandan Beyzalara doğru yürürken bir yandan da müzik listeme bakıyordum.Bayadır yabancı şarkı dinlemiyordum.O yüzden yabancı şarkı dinlemeliydim.Demi Lovato-Nightingale şarkısını dinlemeye başladım.Yolum çok fazla uzun değil.Beyzaların evine daha hızlı varabilmek için kısa adımlarla koşmaya başladım.Rüzgar, saçlarımın yüzüme vurmasını sağlıyordu,dayak atarcasına.Kendimi suçlu ama bir yandanda haklı buluyorum.Annemin bana bakışları,Burak'ın bana bakışlarını hatırladıkça ağlamak istiyorum.Olan olmuştu.Artık geriye bakmak yok Mira.Her şey senin elinde.Önce yaptıklarını öğren daha sonra harekete geç.Kendi kendime konuşurken Beyzaların evinin önüne geldiğimi farkettim.Onların zillerine bastım.Yaklaşık 10 saniye sonra otamata bastılar.Apartmanın içine girip merdevenlerden ikişer ikişer çıkmaya başladım.Kapılarının önüne geldiğimde kapıyı tıktıklamama kalmadan Beyza kapıyı hızlı bir şekilde açtı.
Beyza: Mira noldu ? Kötü bir şey olmadı demi?
-Demi.
Beyza: Lanet olsun bu espriyi bir daha yapma.Neyse neden burdayız gel içeri anlat çabuk.
Ayakkabılarımı çıkarıp içeriye girdim.İlk başta salona uğrayıp Nilay Teyzem'i öptüm halini hatrını sorduktan sonra Beyza'yla birlikte kendi odasına geçtik.
Beyza:Evet anlat bakalım annen bir şey yaptı mı ?
-Aslında yapmasına gerek kalmadan kadının başına yeni bir iş açıldı.
Kahkaha atmıştım.
Beyza: Kızım neden gülüyorsun adam akıllı anlat.
-Yaa işte bizim eve hırsız girmiş.Evi dağıtmış baya.Bir şey çalmış gibi görünmüyordu ama annem genede polisi aradı.Emin olmak içi yani.
Beyza: Eee
-Eee si azar yemeden hemen size geldim.İyi etmişimdir belkide.
Diyip düşünürmüş gibi yaptım.Beyza sarılıp
Beyza:İyi etmişsin tabi deli.
-Hahahah
Beyza:Hahahaha
Kısa bir sessizlik oldu...O sırada anneme Beyzalarda olduğuma dair mesaj attım.
Beyza:Burakla küs müsünüz ?
-Bilmiyorum
Beyza:Ne demek bilmiyorum ?
-Bilmiyorum işte,Canla bizi kurtarmaya geldiklerinde bile soğuk davrandı.Anlayamıyorum anlam veremiyorum.
Beyza:Kötü bir şey yapmadın demi ? Sana ne içirdi Mert ?
-Onu da bilmiyorum ne içirdiyle ilgili hiç bir bilgim yok.Yani hatırladığım kadarıyla kötü bir şey yapmadım.Eğer yaptıysam da kendimde değilimdir.Ya yaptıysam ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Novela JuvenilMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...