İhanet

3.3K 169 13
                                    

Ezgiye hiçbir şey fark ettirmemeye çalışıyordum. İkide bir gözlerim doluyor,etrafı bulanık görmeye başlıyorum sonra geçiyor.''Güvenmemeyi en çok güvendiklerinden öğrenirsin'' lafı şuan ruh halimin simgesi durumuna gelmiş bulunmakta.

Hocanın sınıfa girişiyle birlikte kızların yerlerine geçiş süreleri neredeyse aynıydı.Kısa selamlaşmadan sonra yerlermize tekrardan oturduk.Hoca hemen derse başladı.Hocayla göz teması kuruyordum fakat aklım başka yerdeydi.

Ezgi bana neden böyle bir şey yaptı hala anlayamıyorum çünkü ben onun hep arkasında durdum.Erkeklerle öpüştü ,iki yakın arkadaşın arasını bozdu ,erkeklerin yanında eteğini götüne kadar çekti herkes onunla arkadaşlığını bozarken ben onun arkasındaydım.Ne yani benim hatam en yakın arkadaşıma arka mı çıkmaktı ? Yoksa onu her şeye rağmen arkadaşım bilmektemiydi?


Hoca:Mira Mira

-Evet,hocam

Hoca:Burada mısın kızım?

-Gördüğünüz üzere buradayım hocam.

Hocam:İyi kızım aferin sana.

-Sağ olun hocam sağ olun.


40 dakikalık dersin sonrasında beynim çatlayacakmış gibi.1 haftada o kadar çok yaşadım ki normal bir insanın 1 yıllık yaşadığı sıkıntılarının toplamından fazlaydı.


 ''Selin ise kendini Miraya kanıtlamaya çalışırmışçasına Ezgiye diyeceklerini onu nasıl tuzağa düşüreceğini düşünüp plan kuruyordu aklında.''


Hayat herkese belirli roller vermiş.Fakat bunu oynayan kişilerin biz olduğunu unutmuşuz.Hayatın bize verdiği rolleri oynamak gibi bir zorunluluğumuz yok aslında biz sadece kaderi yenemiyoruz.Zaten hayatta kadere güvenmiyor mu ?


''-Bayan Mutsuzu mutlu etmek kolay değildir Bay Odun.

 Burak:Bayan Mutsuz'u mutlu etmek kolay olmayacak elbet fakat benimle birlikte olursanız Bayan Mutsuz içinizdeki o paramparça olan mutluluğu bir bütün hale getirebilirim.Odun sözü.''


Burak uyandığında geçmişte Mirayla yaşadığı diyaloğu hatırlamıştı.Miraya karşı ne hissediyorudu? Kızgın mı ? Yoksa sadece bir kıza bu kadar aşık olacak kadar salak olmasına mı ? Daha ona karşı ne hissettiğini kendine açıklayamazken onunla karşı karşıya gelemezdi.Aslında kendisi zor olduğunu düşündüğü bütün kızlarla çıkmıştı.Mirayla da çıktı fakat diğerlerine aşık olmamıştı.Mira'da olupta diğer kızlarda olmayan ne vardı ?


Mira teneffüse çıkarken onu arayan Selin'i gördü.Koşarak yanına gitti.Selin onun kolundan tutarak kızlar tuvaletine doğru peşinden sürükledi.


-Noldu ? Öğrendin mi ?

Selin: Kesinlikle Ezgi yaptı.Kesinlikle.Adım Selin soyadım Kesinlikle Ezgi Yaptı.

Kısa bir kahkahadan sonra devam etti.

-Bu kız sandığımızda daha zeki çıktı.Ezginin yanına gittiğimde direk anladı.Sanırım telefonunda yaptığın aramalar ve mesajlarını görebiliyor.

-Nasıl ya ?

-Tahmin bu elbet... Küçük böcekler var bilirmisin bilmem.Telefonun içinde ya da kabının iç tarafına takılabiliyor.Takan kişinin telefonundan ya da bilgisayarında bunlar gözüküyor.Başbakanın telefonu dinleniyordu bir ara onun gibi bir şey.

-Ha tamam anladım.

-Büyük ihtimalle şu fotoğraf olayını bu sayede öğrenmiş.

-Selin çok sağ ol çok sağ ol

-Çok fazla yardım edemedim ama yine de bir şey değil.Telefonunda küçük bir alet bulacaksın unutma.

-Tamamdır.


Tuvaletten çıkarak sınıfa koşarak gittim.İçeri girdiğimde kimse yoktu.Bu durumu değerlendirip telefonumu çantamdan çıkardım.Telefon kabımı çıkardığımda ortalıklarda görünen küçük bir şey yoktu.Telefonumun kapağını çıkardığımda.Yanıp sönen küçük bir şey gördüm onu oradan yavaşça alıp yere koydum üstüne bastım ve yerden alarak Ezgi'nin sırasının üstüne koydum.Sonrada çantamı alıp okuldan çıktım.

 Kural 1 Beni üzeni üzerim elbette

 Kural 2 İhanet eden kişi yaptığı kötülüğün iki mislini alır.


Tabiki de Beyza'nın yaptığı ihanetide unutmayacağım...





KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin