Uzun ve keyifli süren 45 dakikalık dersten sonra zil çalmıştı.Hemen önden gitmeyi planlıyordum ki kolumdan bir kişi beni tutmuştu hadii ama kızlar hepiniz Burak sandınız demi ama o değil bu Selin'di.
Selin: Hey ne yapmaya çalışıyorsun ?
-Senin o küçük beynin benim büyük işlerimi anlayamaz canım şimdi uza ve kolumu bırak kötü olur.
Selin: Senin dilin çok açılmış geçen sene süt içiyordun be gülüm.Haa ama dikkat indirmesinler.
-Sende çok çirkindin canım götünü açıyon diye tanınıyon haberin olsun.
Selin: Bu sene keyifli olcak desene?
-Çoook
Selin: Bu arada Burakla ayrılmış olabiliriz ama hala seviyorum
-Öğrendiğim iyi oldu hadi görüşürüz tenefüsümü senin o çirkin suratını görmekle geçiremeyeceğim.
yürümeye devam ettim arkamdan şöyle bağırdı
-Geçen sene olduğu gibi bu senede blog yarışması birinciyim heveslenme.
durdum yüzümü ona doğru döndüm
-Bu sene benim senem bence sen heveslenmesen iyi olur.
Hiçbir şey diyememişti kantine inip yemeğimi aldım.Masalara göz gezdirdim her yer doluydu sadece Burak ve arkadaşlarının olduğu yerde bir kişilik yer vardı.Hemen gidip oraya oturdum.Ben oturunca Burak'ın arkadaşları masadan usulca kalktılar.
- Naber Burak ?
-İyi Mira sen ?
-İyi bende, seninle bir şey paylaşmak istiyorum ama söyleme.Tamam mı ?
-Tamamdır,söyle.
-Selin seni çok seviyormuş hatta barışmak istiyormuş ne dersin ?
-Olmaz
-Neden
-Çünkü başkası var yani bilmiyorum sanırım başkasını seviyorum
-Hmmm kim?
-Üzgünüm oda bende kalsın.
Dedi gülümsedi bende onun gülümsemesine karşılık verdim 10 saniye bir bakışmadan sonra yerimden kalktım.
-Nereye
-Sınıfa birazdan zil çalacak.
-Neyse ben derse girmeyeceğim.
-Neden? Salak mısın ?
-Hayır ama neden merak ediyorsun ?
-Uf banane ne halin varsa gör.
Dedim güldüm oda bana güldü sonra sınıfa çıktım.Selin benim yerime oturmuştu bende geçtim Burağın yerine oturdum
-Napmaya çalışıyorsun Mira ?
-Hiçbir şey sen Burak'ın gelceğini felan mı sanıyorsun ?
-Eve derse gelecek.
-Hayır gelmeyecek.
-Sen nerden biliyorsun?
-Konuştum.
-Napacakmış tek başına ?
-Düşünecekmiş
-Neyi
-Sana olan düşüncelerini.Sanırım hala seni seviyor.Kendisine kesin yanıt vermek için düşünecekmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Novela JuvenilMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...