Yakında....

4.5K 217 16
                                    

Bana buradan ulaşabilirsiniz: 

https://www.facebook.com/EzgiNurKaya1928.1907



Burak'ın Ağzından

Gözlerimi açtığımda Mira ve Berk'ten başka herkes vardı.Çok yorgunum ve ağzımı ciddi anlamda kıpırdatamıyorum.Doktorlar ben uyanınca odamı değiştirdiler.Yavaş yavaş kendime geliyordum.Çocuklarda benim yeni odama geldiler.

Ezgi:Nasılsın Burak

-Mira nerde tabii Berk'te

   Çocuklar kendi aralarında bakışmışlardı.Bir şeyler dönüyordu burada bunun farkındayım.

-Bir şey söylecek misiniz? artık sinirlenmeye başlıyorum

Beyza:Mira sanırım Mert'in yanına gidecekti.Arabaya ihtiyacı vardı o yüzden Berkle gitti emin değiliz hemen sinirlenme.

Nasıl Mert'in yanına gider bu kız.

-Mira'yı aradanız mı peki?

Can:Hayır

-Abi neden aramıyorsunuz?

Can hemen Mira'yı aradı.Telefonu kapalıydı.

Can:Polisi arayalım.

-Önceden arayacaktınız abi gün geçmiş gün hiç mi merak etmediniz? Çıkın şimdi üstümü değiştireceğim.

Odadan çıkmışlardı.Sinirden kuduracağım şimdi.Üsütümü değiştirdikten sonra arabanın anahtarını alıp aşağıya indim.Can da sağolsun hemen işlemleri yapmış.Arabaya doğru koşarken arkamdan Can bağırdı.

Can:Bekle kardeşim bende geliyorum.

-Gel 

Arabaya bindik tamam bindikde nereye gideceğiz hiç fikrim yoktu.

Can:Hadi kardeşim bas gaza 

-Basarım da kardeşim nereye gideceğiz 

Sinirden diresiyona vurup  ağlamaya başlamıştım.

Can:Burak sakin ol olum şimdi o depoya gidelim hatırlıyor musun yerini mutlaka bir şey buluruz.

-Tamam

Yola çıktık.Gerçekten çok hızlı gidiyorduk.Vakit kaybedemeyiz.Yaklaşık 5 dakikalık yolumuz kalmıştı.

Can:Olum yavaşla biraz dönemeci kaçırcaz.

-Burada işte

Dönemeçten döndüm ve artık geldik.Arabadan inip depoya doğru koşmaya başladık.Mert ne kadar mal bir insan olsada Miraları burada tutacak kadar da gerizekalı bir insan değil.Deponun içine girdiğimizde kimse yoktu.Delirmek üzereydim efratıma bakıyorum ipucu yok hiç bir şey yok.Uzaktan Can bağırdı

Can:Burak! Burak!

-Ne var

Can:Gelsene buraya bi

hızlı bir şekilde Can'ın olduğu yere koştum.Can'ın yanına geldiğimde elinde bir kağıt vardı sanırım bu kağıdı Mert bırakmıştı.Almak istediğimde Can vermek istemedi.Onun elinden zorla kağıdı aldım.Gördüğüm şeye ise inanmak istemedim.Hemde hiç....

-Lanet olsun,lanet olsun Mira bunu nasıl yapar kahretsin kahretsin

Can:Hayır dostum,ben inanmıyorum.O Mert piçi zorla yaptırmıştır.Ne bilim Mira kendinde değildir.

-Peki kim çekti ?

Can: Berk'in olduğunu mu düşünüyorsun ,kardeşim yapma olur mu öle şey hayatta yapmaz Berk

Depodan çıktım.Arabama yaslanarak derin derin nefes aldım.Can koşarak geldi.

-Hadi dönelim

Can:Şimdi bu fotoğrafları yakıyoruz yada yırtıyoruz yada atalım uuf işte yok edelim sonra Miraları bulalım doğruyu öğrenelim sen dönünce napacaksın delirceksin en azından doğruyu öğreniriz delirtme adamı

-Haklısın

Can:Tabiki de haklıyım.

Deliler,normal insanlara göre daha akıllıdırlar.Mert düşmanlarının zaaflarını çok iyi kavrayıp harekete geçiyor.Hayatta hiç bir zaman küçümsemeyin sizi düşman edinirlerse çok mutlu olamassınız.Aslında bu durumda Burak'ın Mira'ya güveninide görmüş olduk.Ne kadar çok severseniz sevin aşık olursanız olun güven yoksa sizin sevginizin bir anlamı yoktur.Şunuda belirtmek isterim belkide sizlerde fark etmişsinizdir.Burak sinirlenirce düzgün düşünemiyor.Gördükleri şey onu çılgına çevirdi.Gördükleri şeyleri yakında öğrenirsiniz.......

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin