Galiba

10.5K 497 16
                                    

 

Gözümü açmaya çalışıyordum.Annemin sesini babamın sesini Burak'ın sesini Ezgi ve Beyza'nın sesini duyuyordum endişeli konuşuyorlardı.Galiba sadece onları dinliyordum yapabildiğim tek şey gücümün yettiği tek şey buydu sonra bir şey oldu sanki herkes birden ağlamaya başladi galiba ölüyordum seslerde gitti hiç birşey duyuyamıyordum.Ne olduğunu anlamadan nefes almaya başlamıştım sesleri tekrardan duyabiliyordum ama çok yorgun ve bitkindim sonra büyük bir sessizlik oldu.Yanıma biri geliyordu hissedebiliyordum yanina gelen kişi konuşmaya başladı bu Burak'ın sesiydi ağlıyordu,ağlayarak konuşuyordu.

-Çok üzgünüm Mira, şuan benim orda olmam gerekirdi senin değil. Benim hatamın bedelini sen ödüyorsun eğer sana bir şey olursa ben ölürüm Mira seni gerçekten çok seviyorum sana tam olarak kavuşamadan beni bırakamazssın seni sevenlerini bırakamazssın Mira güçlü ol aramıza dön. Benim olma, biz sevgili olmayalım ama sen yaşa ben seni göreyim o bana yeter Mira lütfeen bak babanda burada haberi alınca ilk uçağa atlayıp geldi senin için akşama düğünü var ama o iptal etti.Annene davetiyeyi verdikten sonra dönmüş.Baban düşündüğün gibi değil bitanem o seni seviyor hem de çok seni düşünüyor sen diyodun ya beni sevmiyor diye seviyor birtanem herkes seni seviyor yaşayacaksın bitanem şuan beni duyuyorsun biliyorum.Şuan herkes dua ediyor yaşayacaksın çünkü sen çok güçlü bir kızsın Mira nelere dayandın sen ! Buna mı dayanamayacaksın.

Sanırım doktor gelmişti.

-Burak Bey bakar mısınız ?

-Noldu Doktor Bey ?

Odadan dışarı çıkmamışlardı.

-Burak Bey üzgünüm ama Mira Hanım'ın yurtdışında tedavi olması lazım.

-Neden ?

-Çünkü kalp ritmi çok bozuk ve biz sadece çok ağır bir ilaç tedavisi yaparsak toparlayabiliriz ve bu çok riskli.

-Onun böyle bir hastalığı yoktu yani bana hiç sölememişti.

-O kadarını bilemeyeceğim efendim.

-Peki bu hale nasıl gelmiş?

-Şimdi efendim siz kaza yapınca haliyle çok korkmuş bide hastalığı ilerleyince kalp kaslari kasılmış ve gevşetemiyoruz eğer biraz daha burada vakit kaybedersek ölebilir.

Burak birden Doktor diye bağırmıştı.Sesleri tekrardan duyamıyordum hissisleştim, galiba artık ölüyorum.


KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin