~Banginho/Minchan~ 18+

119 5 0
                                    

Tudom sok ez a ship de nagyon szeretem őket.
______________________________________

Bang Chan szemszöge:

Éppen az iskolába mentem mikor egy hangos motor hangott hallotam magam felől.
Hátra furdultam és ha nem léptem volna hátrébb biztos el gázolt volna a hülye gyerek.
Nagyon jól kezdődik ez a nap is, gondoltam magamban.
Már akkartam be lépni az iskola ajtaján mikor egy kéz tévedt a vállamra és hátra forditott.
-Bocsánat! Nem vettelek észre.- elöször furcsán nézztem rá aztán akkor vettem észre, hogy egy sisakot fog az egyik kezében.
-Semmi gond! Leggközelebb joban figyelj majd!- mondtam majd indultam is útamra.

Első óra angol volt ami számomra nagyon könnyű. Ilyenkor olvassni vagy csak simán el vagyok magamnak és nézzek ki a fejemből.
Óra végén a tanár oda jött az asztalomhoz és így szolt:
-Kérhetek egy szivveséget?- kérdezzte a tanár amire csak bolintottam egyett.
-Van egy évfolyam tárasad akinek az angol nagyon nehezen megy, és hát tudnál neki segíteni?
-Háát nem tudom.- vakartam meg a tarkom.
Végűl bele mentem és meg is tudtam a fiú nevèt.
Következő szűnetben el is mentem a másik osztályhoz.
-Sziaztok! Lee Minho itt van?- kérdezztem és körűl nézztem hátha valaki meg szolal.
-Én lennék az!- mondta egy srác amikor fel állt és rám tekintett.
Az arca nagyon ismerős volt és már tudtam miért is. Ő volt az reggelről aki el akkart gázzolni.
-Gyere, beszélnem kell veled!- mondtam majd intettem, hogy jöjjön velem.
Ki léptem a teremből és a folyoson vártam, hogy kijjöjön ami be is következett.
-Miről lenne szó?- kérdezzte.
-Az angol tanárunk mondta, hogy rosszul àlsz angolbol, és el vállaltam, hogy segítek neked felzárkozni.
-Ooo köszönöm!- mondta majd fejét le hajtotta.
-Neked mikor lenne jó a héten?- kérdezztem.
-Háát egészhétvégén szabad vagyok meg péntek délután is.- mondta.
-Akkor szombat délután háromkor jó neked? És hol legyen?- kérdezztem.
-Öööm nekem akkor jó. Háát nálatok lehetne? Nálunk kb a fél ház szétva szedve mert felújítják a házat.
-Rendben akkor nálam szombat háromkor. Oda adom az istám és majd meg írom a lakcimem. Csak könyvet meg fűzetett hozz mint tanszert.- mondtam majd nyújtottam is a telefonom amin meg volt nyítva az insta Qr kódom amit be is szkennelt Minho.
-El felejtettem mondani de Bang Chan vagyok!- nyújtottam a kezem amit el is fogadott.
-Nah akkor majd gyere! Szia Minho!- akkartam el menni màr de meg fogta a kezem és hátra nézztem rá.
-Nagyon sajnálom még mindig a reggelit!- mondta.
-Semmi baj!- mondtam majd meg simogattam a fejét. Majd el ersztette a kezem.
-De akkor szia Chan!- mondta és ment is be a termébe, és én is azt tettem amit ő.

A nap folyamán nagyon sok dolog nagyon nem történt.
Mikor mentem ki láttam, hogy Minho éppen közelit a motorja fele.
Így meg nézzve a motort nagyon szép volt. Nem tudom milyen márkájú de szép fekete volt és néhány sőtétkék csík még festve volt rá.
Minho észre vette, hogy hogyan végig nézztem a motorján és mosolyogva integetett nekem.
Vissza integettem neki és láttam, hogy azt akkarja, hogy menjek oda.
Oda mentem és köszöntünk egymásnak.
-Láttam végig nézztél a mocimon!- mondta mosolyogva.
-Hát igen. Nagyon szép!- mondtam.
-Köszönöm!- mondta és már vette fel a sisakját.
-Milyen márkájú?- kérdezztem.
-Ez egy Yamaha yzf r125!- mondtam bűszkén.
Majd fel szált és be indutotta a motort.
-Majd egyszer el vihetlek egy körre? Cserébe amiért segítesz az angolban?- kérdezzte.
-Hát nem tudom, lehet róla szó!- mondtam mosolyogva.
Majd el köszöntűnk egymástol.
Minho még vissza nézett és integett a kapubol.

Majd én is meg indultam haza.
Közben zenétt hallgatam és gondolkodtam az élet értelmén.
Haza érve ettem majd az ágyamba bebujva nyomkodtam a telefonom. Majd eszembe jutott, hogy Minho nak le kell írnom a cimem amit meg is tettem.
Kb 20 perc útán reagált is rá egy kemény like jelel.

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now