Ezt a részt Llinniee_xoxo kérte!
Remélem tetszenifog! 💋
______________________________________Seungmin szemszöge:
-Seungmin gyere még ezt dobozzt be vinni!- kiabált be apám a házba.
-Megyek!- mondtam majd rohantam le a lépcsőn és mentem be hozzni az útolsó dobozokat.
Egy kb 10 perc útán meg is voltunk.
Majd mentem vissza a szobámba ki pakolni a saját cuccaim.Ja nem is mondtam még!
A családommal most költözztünk és pakuljuk be a dobozokat a házba.
Már eleve voltak itt butorok amik szinte ujjak voltak és nem ilyen a nyolcvanas évek hangulatátt hozzák.
Az egész ház modern tipúsú volt.
És, hogy miért költözztünk? Hát az elező házzunk már nagyon régi volt és kicsi is volt. Most végre van egy normális szép nagy szobám és gardróbbom is ami nagyon jól jött màr. Egyben vagyok boldog és szomorú amiért el költözztünk mert hát azért el kellet hagynom azt a kis várost ahol nevelkedtem.
Balszeremcsémre holnap màr mennem kell iskolába.Kb este 10 volt mikor az összes ruhámat és kisebb holmimat ki pakoltam és össze takarítottam.
Fáradt voltam szoval el mentem fűrdeni és útána aludni.
Reggel nehezen kelltem ki az ágyambol de végül ki szenvedtem magam.
Össze raktam egy szetett meg megmostam az arcom és indultam is a konyhába. El raktam a reggelim és már húztam is a cípőm.
Szerencsére anya el visz iskolába mert úgyan abba az útcába kapot munkát ahol van az iskola, szoval csak délútán kell buszoznom.
-Szia anya!- köszöntem el töle mikor kiszáltam a kocsibol.
-Szia édesem! Vigyáz magadra!- majd ezzel el hajtott.Mikor be léptem azt se tudtam hova menjek szoval oda mentem egy magas szöke sráchoz és meg kérdezztem hol van a tanári.
Szerencsére kedves volt és nem búnkozott és el kisért.
Ott meg kerestem az osztály fönököm és még néhány dolgott el mondott és adott egy csomó könyvet.
Aztán azt vettem észre, hogy már be is csöngettek.
A tanár akivel volt az első órám volt kisért el a termembe ahol leszek.
Be léptem az ajton és az összes ember az osztályban rám nézzett.
-Ő lenne az új osztálytársatok!- mondta a tanár.
-Kim Seungmin vagyok!- mondtam majd meg hajoltam.
-Kérlek üllj le Hyunjin mellé!- mutott egy padra.
Nem hittem el, hogy pont egy osztályba fogok kerülni azzal aki el kisért a tanáriba.
-Szia Hwang Hyunjin vagyok!- mutatkozott be.
Olyan ismerős ez a név de nem tudom honan.
-Ahogy mondtam én meg Kim Seungmin!- mondtam megint.
Ezek útán nem beszélgettünk többet hanem csöndben figyeltünk.Ahoz képest nagyon jó volt a napom.
Hyunjin nagyon kedves volt és nagyábbol körbe is vezetett az épületben.A nap végén sikeresen haza tudtam érni. Gyorsan ettem majd mentem házit írni.
Majd el kezdtem nyomgodni a telefonom mikor végezztem.
Hyunjin meg adta az instaját szoval kicsit le stalkoltam.
Nem tudom honan de nagyon ismerős.~Time skip~
~Kb 2 hónap útán~Lassan Hyunjin az egyik a legjobb barátom lett újra. És miért mondtam azt, hogy újra? Mert ahogy kiderült màr ismertűk egymást csak hát kb azóta 10 év telt és el felejtettűk egymást. És ezt a szülleink monták el.
Majd egyre többet találkozztünk sulin kivül és tökjoba lettünk.
Aztán Hyunjin egyik napra a másikra csak úgy el kezdtett velem flörtölni és bújni a megszokottnál jobban. Néha nagyon zavarba ejtő volt néha meg már idegesítő.
Végül el mondta, hogy hogyan érez írántam és hát nem tudtam neki nemet mondani mert kölcsönös volt az érzelem.Egy pénteki nap ott maradtunk a szertárban tanítás útán takarítani mert a tanár fel húzta magát amiért nem csináltuk a feladatott.
Én tök komolyan vettem a dolgott és el is kezdtem össze rendezni a dolgokat.
-Seungmin, ne vedd ilyen komolyan a pakolást!- sugta a füllembe Hyunjin és kezeit a csipőmre rakta.
-M-Mit csinálsz?- fordultam meg a kezzeiben.
-Arra gondoltam, hogy csinálhatnánk valami sokkal izgalmasabbat.- mondta majd nyakamba puszilt.
-De az iskolában vagyunk!
-Már nincs itt senki. Csak a takarító de ő meg mindig zenét hallgat. Meg ha úgy van bezárjuk az ajtott.- mondta majd a kulcsot meg lengette az órom elött.
Nem tudom, hogyan de bele mentem.Lassan meg csókolt és be jutást kért a számba amit meg is kapott.
Volt egy asztal amire fel rakott Hyunjin és polom le vette és szívni kezdte a nyakam.
Majd ő is le vette a poloját.
Majd lejebb haladt és nadrágomat is levette az alsommal együtt majd belső combomba harapot.
Majd még puszikat nyomot a hasamra és ujjait a számba nyomta.
Mikor be nyáláztam az ujjait azzonal fel nyomot ketött. Feszitett és fàjt is de lassan el kezdte bennem mozgatni az ujjait.
Majd meg éreztem magamban a harmadik ujját is amire fel nyűszitettem.
-Lazulj el!- mondta majd meg puszilta a szám.
Amennyire csak tudtam el lazítottam magam.
Lassan el kezdtem az egészett élvezni és ennek hangott is adtam.
-Ahh Hyungh!- nyögtem fel kicsit hangosabban a kelleténél.
-Meg találtam a pontod?- kérdezzte és csak azt a pontot kezdte ingerelni.
Kezeimet az asztal széleibe martam és úgy nyögtem egyfolytába.Majd mikor màr el akkartam menni Hyunjin kihúzta az ujjait és meg forditott az asztalon így hason voltam rajta. Majd le vettte a maradék ruháit is.
Majd figyelmeztetés nélkűl belém nyomta magát. Fájdalmasan fel nyögtem és könnyek gyűjtek a szemembe. Kicsit várt és el is kezdett mozogni. Nagyon fàjt az ujjaihoz képest.
-Nagyon szűk vagy mégh!
Kicsit ellőrébb dölt ezzel mélyebbre tudott bennem menni. Lassan el kezdtem nyögi az élvezettöl.
-Ahh otth mégh!- nyögtem amikor meg találta a pontom Hyunjin.
Majd egyre gyorsabban mozgott bennem és csak oda probálta lökéseit célózni ahol nekem jól esett.
A nyögéseim lassan sikoltások lettek amiket probáltam nem giadni úgy, hogy kezzemel el takartam a szám.
-Enged ki a hangod Baby!- mondta Hyunjin és kezemet le vette a számrol és össze kulcsolta az övével.
-Hyunjin...elh..elh..megyekh!- nyögtem és már el is élvezztem. Folyadékom a földön landolt.
Hyunjin nem állt meg hanem még ugyan olyan gyorsan mozgott.
-Ahh Baby én is jövökh!- nyögte és probált még mélyebbre lökni.
A csillagokat láttam már, majd meg éreztem magamban Hyunjin nedvét.Mikor ki húzodott éreztem emikor fehér folyadéka folyik ki belölem és combomon folyik tovább.
Lábaim remegtek és a levegőt is nagyon nehezzen vettem.
Hyunjin fel öltözött majd néhány zsepivel meg takaritott és segitett fel öltözni.
Egy felmosóval fel törültük a mocskot amit csináltunk.
Nem tom hogyan birta ki az asztal ezt az egészet de biztosan jol van össze rakva. Össze szedtük még a cuccainkat és el hagytuk a szertárt.-Milyen volt?- kérdezzte Hyunjin.
-Hát nem tudok a lábamon meg állni de azon kivül jó volt.- mondtam kicsit piros fejjel.
-Remélem ezért nem fogunk ki kapni...- mondtam.
Szerencsénkre nem zártak be minket az iskolába szoval haza tudtunk menni.-Leggközelebb nem csináljuk itt!- mondtam mikor már az útcán voltunk.
-Oké!- mondta Hyunjin majd derekamnál fogva húzzott egy csókra.
Végül át mentem Hyunjinékhoz nem is kell mondani mit csináltunk...THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!