0.2 geçmiş
31.12.2022 yılbaşı gecesi
Önümdeki barmen içkimi önüme koyar koymaz tek dikişte içip bitirmiştim. 'Biraz yavaş olsana, bayılıp kalıcaksın şimdi.'
'Kulağımın dibinde boş yapma Mert.' Kolunu omzumda hissettiğim anda başımı göğüsüne yaslamıştım bile. 'Çok boş yapıyorsun biliyorsun değil mi?'
Gülüşü kulaklarımda yankılanırken ben hala içmeye devam ediyordum. 'Son senedeyiz kendini toparla biraz asistanlığa da başladık, yolumuz açık artık.'
'Senin yolun açık, benimkiler kapalı canım. Babası cerrahi şefi olan ben değilim.'
'Senin de annen bir efsaneydi unuttun mu kızım? Ceyda Aydoğan'ın kızısın amına koyayım. Yaptığı ameliyatlar, çıktığı programlar 3 yaşında bile hastane koridorlarında koşturuyordun sen.'
Gülerek zar zor kaldırabildiğim kolumla suratına hafif bir tokat attım.
'İçme artık, yarın gece nöbetteyiz unutma acil tıklım tıklım oluyor sonra hepinizin götünü ben toplamak zorunda kalıyorum.'
Ünlü cerrah Ceyda Aydoğan'ın kızı Mira Aydoğan. Babasının terk edip gittiği, babası gittikten sonra annesinin görmezden geldiği Mira Aydoğan.
'Yarın izin alıcam, annemi ziyaret etmem lazım. Durumu iyi değil Mert.'
Çatılan kaşları ardından kendimi kollarında buldum, başıma kondurduğu öpücükle gözlerimi kapattım. Ağlamamam lazımdı, ağlama Mira.
'Ağla, sıkma kendini. Ben hep burdayım, bir yere gittiğim yok.' Hayır ağlama. Mert'in kolları arasından kendimi kurtarıp ona döndüm 'Salsana oğlum beni depresyona sokuyorsun bir de.'
'Ben mi sokuyorum, kaçıncı içkini içiyorsun kim bilir?' Barmenden bir bira aldığını görünce konuyu değiştirdim.
'Bu gece nöbette olmadığımıza seviniyorum.'
'Neden? Değişik vakalar görme ihtimalimiz artardı.' Gülerek söylediği cümleye karşılık sandalyemde dönüp sırtımı bara yasladım.
'Beyza'dan duyduğum kadarıyla bir çocuk yılbaşı ağacındaki süsleri yutmuş. Yani pekte değişik değil.' Söylediğim şeye karşılık gamzelerini belli edercesine gülüp başını öne eğdi. Kafamı omzuna yasladım ardından gözlerim kendiliğinden kapanmıştı bile. 'Teşekkür ederim Merdo, yanımda olduğun için teşekkür ederim.'
'Beni depresyona sokuyorsun diyene bak, hadi kaldır kıçını toparlan eve bırakayım seni.'
Barmene ödemeyi yaptığını gördüm, bu çocuk bana hangi dünyadan gönderilmişti? Centilmen, cömert, en iyi dost.
Ceketini omuzlarıma bıraktığı an sıcacık olmuştum. 'Ben çıkıyorum sen gelirsin.' yönelttiğim sorunun cevabını beklemeden kendimi dışarı atmıştım bile. Topuklularım ayaklarımı o kadar acıtıyordu ki duvara yaslanıp bantlarını sökmeye başladım. Hadi açılsana ya.
Birinin bana çarpmasıyla dengem şaşmış ve anında yerle buluşmuştum hay lanet olsun! 'Berkan öküz müsün oğlum yavaş olsana!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secrète | Barış Alper Yılmaz
Romance'Seni benim sevdiğim kadar seviyor mu peki!?' duyduğum sesle arkamı dönüp göğüsünden ittirmem bir oldu. 'Yeter! Rahat bırak artık beni! Çık hayatımdan Barış!' Kollarımdan tutup beni kendine çekmesiyle gözlerine kenetlendiğim anda arkamdan gelen sesl...