Ayayayayay bomba gibi bölümle geldim, patlatmalara doyamıyorum döndmdmdmdm
Yorum da atın azıcık kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissediyorum öcmdödmmd
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar <31.1 | rüyanın sonu
31.12.2023 yılbaşı gecesi
Yemek yediğimiz restorandan sonra Berkan'ın evine geçmiştik. Takımdaki herkes eşi ve sevgilileriyle beraber gelmişti. Barış'ın yanında olmam gerekirken Berkan'ın yanınadaydım o masada. Gerçi bir ay önceki sevişmemizden sonraki ilk iletişimimiz bu akşamki selamlaşmamızdı.
Ayakkabılarımın iplerini çözdükten sonra üstümdeki kabanı çıkarıp girişteki dolaba astım. Ev o kadar sıcaktı ki üstümdeki her şeyi çıkarmak istiyordum.
Koltuğa kendimi atar atmaz sesi kulaklarımı doldurdu. 'İçecek bir şey ister misin sevgilim?'
'Hayır, sadece uyumak istiyorum.'
Her ihtimali düşünmüş ve elinde bir bardak suyla gelmişti. Suyu elinden alınca yanıma oturmuş ve bir kolunu kafamın arkasından koltuğun üzerine koymuştu.
'Böyle ortamları sevmediğini, bizim takımla yemekte olmak yerine hastanedeki arkadaşlarınla vakit geçirmeyi yeğlediğini biliyorum.' Yanağıma bir öpücük kondurdu. 'Ama teşekkür ederim. Geldiğin için.'
Elimi bacağına koydum. 'Rica ederim Beko'm. Herkes ordaydı, bende sevgilin olarak yanında olmalıydım.'
Aramızda geçen kısa süreli sessizlikten sonra parmak uçları ensemde dolaşmaya başladı.
'Beni seviyor musun?'
'N-ne?' Şaşkınlığımı gizleyememiş olmalıyım ki konuşurken kekelemiştim. 'Nerden çıktı bu şimdi?'
'Beni seviyor musun işte?'
'Seviyorum elbette.'
'Sevgilin olarak, aşk olarak.'
Elimi bacağından çekip ona döndüm. Barış'la seviştikten sonra Berkan'a o kadar soğuk davranmıştım ki. Sanki ondan ayrılıp, terk edip gidicek gibiydim. Ama imkansızdı bu, o yüzden ilişkimi toparlamam gerekliydi.
'Öp beni.'
Yüz ifadesi şaşkınlıkla dolarken kaşlarını kaldırdı. 'Ne?'
'Öp beni. Seni sevip sevmediğimi sordun. Öp ve anla işte.'
Eli yanağıma yerleştiği gibi beni yavaş yavaş kendine çekmeye başladı. En sonunda burunlarımız birbirine değdiğinde ona bir nefes kadar yakındım. Neden Barış'ta heyecanlandığım gibi değildim?
Dudakları dudaklarımı örttüğü anda kendimi geri çekmek istedim ama yapamazdım bunu Berkan'a, hak etmiyordu bunu. Ellerimi yanaklarına yerleştirip kendimi bir milim kadar uzaklaştırdım.
'Şimdi seni sevdiğimi anladın mı?'
Başını aşağı yukarı sallarken, başımı göğüsüne yasladı ve kafamın üzerine ardı ardına öpücükler kondurup ellerini belime sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secrète | Barış Alper Yılmaz
Romance'Seni benim sevdiğim kadar seviyor mu peki!?' duyduğum sesle arkamı dönüp göğüsünden ittirmem bir oldu. 'Yeter! Rahat bırak artık beni! Çık hayatımdan Barış!' Kollarımdan tutup beni kendine çekmesiyle gözlerine kenetlendiğim anda arkamdan gelen sesl...