Fena bir bölümle geldim sizee
Yorum yapan ve oylayan herkese çok çok teşekkür ederim
Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin ellerinizden öpeeer
Öpüldünüz iyi okumalar <31.0 | oyun
2024
Berkan'ın söyledikleri ardından annemin şaşkın bakışlarıyla karşı karşıya geldim. Bakışları bir ben bir de Barış arasında mekik dokuyan Berkan'ın elindeki çiçekleri içeri bırakır bırakmaz kolundan tutup dışarı çıkardım.
Çatmış olduğu kaşları ve sert bakışları benimle buluştuğunda onu daha önce hiç böyle görmediğimi fark etmem zamanımı almadı.
'Mira? Ne oluyor?' Ellerim kollarıyla buluştuğunda kendini geri çekti.
'Berkan, bak sana açıklayacaktım.'
'Neyi açıklayacaktın? Hamile olduğunu mu? Yoksa Barış'ın neden içeride ailenle olduğunu mu?' Oyunun sonuna gelmenin verdiği huzursuzluluk içimi doldururken gözlerimdeki yaşları tutamamış ve serbest bırakmıştım.
'Gittiğini sandım?' Ellerim tekrardan kollarına doğru giderken bileklerimi tuttu.
'Bu halde seni bıraktığımı mı sandın? Dalga mı geçiyorsun benimle?' Çatılan kaşlarıyla ilk defa karşı karşıyaydım. Berkan ilk defa sinirlenmişti.
'Annem Barış'ı biz arkadaşken, aramız bozulmadan önce de tanıyordu biliyorsun. Bir anda onu hatırlayınca görmek isteyince bende rica ettim gelsin diye, sinirlenebileceğin bir durum yok.' Bileklerimi serbest bırakıp iyice bana yaklaştı. Aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi.
'Hamile misin?' Gerçekten oyunun sonuna geldin Mira, bitti.
Başımı aşağı yukarı sallayarak verdiği soruya olumlu yanıt vermiş bulundum. Yüzümü elleri arasına alarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Kendini geri çekerek anlını anlıma yasladı ve derin bir nefes aldı, yüzüne yerleştirdiği gülümsemesi beni paramparça etti.
'Baba olacağım.' Gülümsemesi daha da büyürken anlını anlımdan çekip elimi tutarak kendini geri çekti. 'Baba olacağım!' Ellerini belime dolayıp bana sarılarak konuşmaya devam etti.
'Baba olacağım Barış!' Siktir!
5 hafta önce
İşte şimdi her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım. Elimdeki çubuğu tekrardan bakış açıma soktuktan sonra ağlamam şiddetlendi. Ne halt yiyeceksin şimdi? Berkan'ı aldattığın yetmiyormuş gibi bir de hamile kaldın Mira.
Çubuğu koltuğa koyup telefonumu elime aldım. Barış'ın adını tuşlayıp kulağıma götürdüm. Aç telefonu lütfen aç Barış.
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Telefonu kapatıp mesaj kısmına girdim.
Mira
Barış
Telefonu açman lazım
Önemli
Konuşmamız gerek
Lütfen mesajı görünce eve gel, sendeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secrète | Barış Alper Yılmaz
Romance'Seni benim sevdiğim kadar seviyor mu peki!?' duyduğum sesle arkamı dönüp göğüsünden ittirmem bir oldu. 'Yeter! Rahat bırak artık beni! Çık hayatımdan Barış!' Kollarımdan tutup beni kendine çekmesiyle gözlerine kenetlendiğim anda arkamdan gelen sesl...