Medya: Hazel
.....
Sabah uyandığımda oldukça tanıdık bir yataktaydım.
Ve göğsümde bir ağırlık vardı.
Elimin altındaki ipeksi yumuşak dokuyu içgüdüsel olarak okşarken kendimi zorlayarak gözlerimi açtım.
Hazel göğsümde uyuyordu.
Siktirdi, Hazel göğsümde uyuyordu!
Benim ne işim vardı burada?
Ve onun üzerinde neden sadece iç çamaşırları vardı?
Ama kendi kıyafetlerime baktım ve pantolonumun üzerimde olduğunu gördüm.
Ama üst bedenimde sadece sütyenim vardı.
Halimden gayet memnundum ama olmamam gerektiğine emindim.
Onu uyandırmadan nasıl kalkacaktım?
İnlemeye benzer bir mırıltı çıkarttığında nefesimi tutarak bekledim.
Ve uyandığında göz göze geldik.
Benim ifademi incelerken karnımdaki elini çekip doğruldu ve kaşlarını çattı.
"Almina?"
Ve bu büyük bir kafa karışıklığına yol açtı.
"Almina mı?"
Yutkundu. Dudakları kurumuştu. Islatsaydım...
"Umarım gece beni sevgilin sanıp üzerime atlamamışsındır, Hazel."
Çekilmeye çalıştığımda kısık gözleriyle bana baktı. Karnıma baskı yaparak kalkmamı engelledi ve gözlerime iyice yaklaştı.
Ona gerginlikle baktım.
Şimdi odamda ne işin var dese ne diyecektim?
Peki yatağında?
Beni sertçe yataktan aşağı ittiğinde güç bela ayaklarımın üzerinde durmayı başardım. "Siktir git."
Yerden gömleğimi ve ceketimi aldı, tek elinde topladı. Beni göğsümden ittiğinde geriye birkaç adım atıp duvara çarptım. Ardından kapıyı açıp kolumdan tutarak beni savurdu.
Elindeki iki parçayı da yüzüme fırlattığında "Ben hayatım boyunca senin kadar adi kimseyi tanımadım!" Diye bağırdı. Etrafıma bakındım ama koridorda kimse yoktu. "Şerefsizsin, tamam mı? Her seferinde aynı şeyi yapmaya inatla devam ediyorsun! Madem sabah ne oldu ayağına yatacaksın, gece ne diye yatağıma giriyorsun?!"
Yutkundum.
Ama Tanrı şahidim ki hiçbir şey yapmamıştım.
Ben dün gece holdingdeydim ve... Eve geldiğimde ballı süt kokusu almıştım... Gerisi yoktu.
Koridorun hemen dibinde birkaç kadın burayı dinliyordu.
Yatağına girmek kısmını duymuşlar mıydı?
"Ben yatağına falan girmedim Hazel, kafanda kurma! Sarhoştun, belki ne yaptığını bilmiyordun bile ve ben dün geceyle ilgili bir şey hatırlamıyorum! Biz hiçbir şey yaşamadık, bakireyim ben, olsa anlamaz mıyım?"
Bana nefretle baktı.
"Sarhoştum, öyle mi?" Üzerime yürüdü. "Sarhoştum ama kapıma geldiğini hatırlıyorum Almina! Sarhoştum ama beni öptüğünü hatırlıyorum!" Altan oradaydı. "Sarhoştum ama göğsünde uyuduğumu hatırlıyorum, saçlarımı okşadığını..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Külden Duvarlar (GxG)
Short Story"Odanda neden bu kadar çok mum var?" Bahsi geçen mumların hepsine teker teker baktım. Tam on yedi tane büyük, on yedi tane küçük. "Bir gün yanmam gerekirse diye." Bir gün yıldızlara ihtiyaç duyarsam diye. "Neden yanmak isteyesin?" Gözleri kuşkuyla...