13. Bölüm: Tekerrür

60 11 4
                                    

Bu bölüm Sezen Aksu-İçime Sinmiyor olmadan dinlenmez...

Umay bazı tanıdıkları sayesinde yaşına rağmen bir cluba girmeyi başarmıştı. İçinde sadece oyuncağını kaptırmanın öfkesi vardı.

Etrafına bakıp bir şerefsiz arıyordu. Yakışıklı bir züppe. Kendisini okula bıraktıracak bir karaktersiz.

Bir çocuğa sarkacak kadar büyük bir karaktersiz.

Bu sırada Seren sadece kendi hâlindeydi. Üzgündü, bir süre önce isteği dışında evlenmişti ve intikam arayışındaydı.

Birini bulmak ve kendini becertmek istiyordu. Sonra da kocasının yanına gidip onu sevmediğini yüzüne haykırmak. Çünkü ona göre bar köşesindeki bir alkolik, yasaların desteklediği bir tecavüzcüden daha katlanılırdı.

Umay bara gidip alkollü bir kokteyl aldı. Çabuk sarhoş olmak istemiyordu. Arka taraflarda bir locaya oturdu ve etrafına bakındı.

Gözüne birini kestirirse alırdı. Ama kimsenin onun farkına varmasını istemiyordu. Seçmek farklı tuzağa düşürülmek farklıydı.

Kokteyli bitince bir şişe istedi. İçmeye devam etti. Sanıyordu ki kafası yerindeyken bunu yapamayacaktı.

Ama bu sırada Seren küçük kızı gördü. Önce kahkahalarla dolu ortamdan soyutlandı, gözlerini kuşkucu bir biçimde kısarak mojitosunu alıp ayaklandı ve ona yaklaştı. Siyah saçlı kızın kendini fark etmediğine emindi.

Çok küçüktü. Burada ne işi vardı? Hangi soysuz onu içeri almıştı?

Kızın kendinden emin duruşu, Seren'e bu gecenin bir ilk olmadığını haykırır gibiydi.

Ne zamandır giriyordu böyle yerlere?

Elindeki ağır içkiyi ne zamandır içiyordu?

Kızı izlemeye devam etti. Umay ise bu sırada bir kadeh daha bitirdi.

Hoşuna giden kimse yoktu, idare edeceğini düşündüğü kimseyi görmüyordu.

Ama köşede duvara yaslanmış kumral bir kadın, düşünceli bir biçimde ayaklarının dibini izliyordu.

Umay yutkundu.

Bu da kimdi?

Ama ona neydi ki? Başını hafifçe iki yana sallayarak önüne döndü. Yine de kaçamak bakışlarını kadının üzerinden çekemedi.

Yüzünü yanıp sönen ışıklar sebebiyle tam olarak seçemiyordu, ki zaten kumral kadın karanlıkta duruyordu ama uzun boylu ve kusursuz fizikliydi.

Gereğinden fazla ilgi çekici, diye düşündü Umay. En azından bir kadının düşüncesine göre.

Ondan neden etkilenmişti?

Kaçamak bakışları sırasında göz göze geldiklerinde hiç irkilmeden kumralı sakince süzdü ve önüne döndü.

Seren kaşlarını kaldırdı. Bu neydi şimdi?

Oldukça genç bir çocuk, muhtemelen ilk club deneyimiydi, Umay'ın oturduğu locaya ilerledi. Böyle bir kızın nasıl bir locayı kiraladığını düşünüyordu.

Kesinlikle bakireydi. Belki bu gece onu indirebilirdi.

Locada Umay'ın yanına oturdu. Esmerdi, cılız değildi ama kaslı da değildi, boyu uzundu. Ortalamanın bir nebze üzerinde denebilirdi.

Seren'in kaşları çatıldı. Bardağını kafaya dikti ve bara yönelip bir gordon cin tonik aldı. Bu, ilk ilişkisinden ona kalan bir alışkanlıktı.

Külden Duvarlar (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin