Co się stało!? - spytałem dziewczyny która leżała na podłodze obolała.
Chciałam podłączyć telefon do gniazdka i się wywaliłam - powiedziała po czym zaczęła płakac z bólu pleców. podeszlem do niej i ja ją podniosłem z podłogi.i Położyłem na łóżku
Dziękuję - powiedziała.
Proszę:) - powiedziałem
I wyszłem
Poszłem i położyłem się na kanapie i oglądałem social media.
Hej...- z dołu zeszła Faustynka zeszła z trudem a do jej oczu napłynęły łzy. Boże co ona przeżywa.
Coś się stało? - spytałem.
Bolą mnie... - nie dokończyła bo zaczela płakać.
Podeszłem do niej i pomogłem jej zejść z schodów.
Ale czemu przyszłaś? - spytałem.
Bo mam regularnie smarować plecy maścią a ja jedna tą potrzebną akurat zostawiłam w łazience.
- czemu mnie nie zawołałaś?
- nie chciałam Ci zawracać głowy a wiem że ty o tej godzinie śpisz.
- akurat na tej kanapie ciężko zasnąć.
Boli... - załkała.
Położyłem rękę na jej policzku.
Wszystko będzie dobrze zobaczysz - uśmiechnąłem się do niej a ta mnie podrapała po głowie.
Możesz tak robić częściej? - spytałem.
Oczywiście - uśmiechnęła się
To ja - wstała z trudnością - pójdę po te maść i idę.
Poszła a ja czekałem aż wyjdzie.
A może chcesz pójść do mnie do góry? - spytałem na co ja kiwnąłem głową.
Okej to chodź
Poszliśmy a fausti się położyła na łóżku a ja koło niej ale na drugim końcu.nagle do fausti ktoś napisał była twarzą do mnie więc nie widziałem kto.Zobaczylem że posmutniała a jej oczy się zaszkliły.Przybliżyłem się do niej.
Ona chyba nagrała głosowe z tego co usłyszałem.
Wiem dzięki - powiedziała do telefonu.
Kto to? - zaciekawiłem się.
Mój...były, jeszcze mnie nie zablokował - powiedziała.
A co napisał? - znowu spytałem.
Nic ważnego.
Ważne to jest martwię się.
Naprawdę nie ważne.
Proszę.
POWIEDZIAŁ ŻE JESTEM GRUBA I BRZYDKA ZADOWOLONY?! - powiedziała i
się obróciłaNie jesteś i nie myśl tak i nie wysyłaj takich głosówek. - powiedziała.
Dopiero co nie dotrzymywaleś słów więc to też musi być kłamstwo, dzięki wiem już o tym :) - i zasnęła.
CZYTASZ
♤☆Miesiąc zmieniający Wszystko☆♤
RomanceFaustyna przez wypadek prawie zlamala kręgosłup i przez miesiąc nie mogła wychodzić z domu dla towarzystwa mieszkał z nią Bartek Czy bartek zmieni uczucia do Faustyny a faustyna do Bartka przez te 31 dni?