10

159 6 0
                                    

3 dzień (to będzie długa książka)

Pov :Bartek

Obudziłem się i zobaczyłem jak Faustynka wplatała swoje palce w moje włosy pomyślałem sobie czy my  jesteśmy para czy nie?

Muszę się jej dzisiaj spytać z myślenia wyrwał mnie pocałunek Fausti w moje czoło.

Co tam? - spytałem blondynki na co ta wzruszyła ramionami niestety był to niewłaściwy ruch wiec zaczęły ja boleć od tego plecy

Git - odpowiedziala po czym  Wstała i się przebrała w biały dres.

Miała na sobie mały makijaż jak błyszczyk korektor i tusz do rzęs .

My jesteśmy razem? - spytała a ja rozmyślałem przez wieczność.

A chcesz? - spytałem.

A ty? - spytała

Tak ale nie wiem co ty o tym myślisz więc no - odpowiedziałem.

TAK!!! - podeszlem do niej I ja pocałowałem i przytuliłem delikatnie mówiąc że ja bardzo kocham co ona odwzajemnia Poszliśmy do kuchni i zrobiliśmy  śniadanie Faustynka powiedziała że ona nie jest głodna i nie będzie jadła.

No chociaż kęsa zjedz jednego proszę - powiedziałem zachęcając blondynkę.

Nie...nie jestem głodna naprawdę- powiedziała I dała mi swój talerz.

No okej ale na obiad proszę coś zjedz - ostrzegłem ją zanim poszła do toalety.

Jak wróciła poszła na górę I odpisywała genziakom na pytania typu "wszystko dobrze?"   "Tesknimy za tobą " i na wszystko odpowiadała "dobrze".

Podeszłem do niej I ją  pocałowałem co odwzajemniła   a później się we mnie wtuliła i drapałam po głowie ,  lubię jak to robi.

Muszę wyjść  dzisiaj z domu - powiedziała a mi się przypomniały jej słowa.

Przecież przez miesiąc nie możesz? - przypomniałem jej a ona tylko posmutniała i obrócilansie w przeciwną stronę wtedy ja ją przytuliłem od tyły ale ona nic z tym nie zrobiła i położyła swoje ręce na moich oplatające jej talię.

Kocham cię wiesz? - powiedziałem jej bez oczekiwania na odpowiedź.

Ja ciebie też i tak wiem o tym - powiedziała I się obróciła by patrzeć w sufit widać było że ma zaszklone oczy więc wytarłem jej rękawem bluzy i pocałowałem w czoło.



♤☆Miesiąc zmieniający Wszystko☆♤ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz