~~دوو ڕۆژ دواتر~~
لە شوێنێکی تر~~~
جونگکووک: ئەمەوێ نێل بگەڕێنمەوە.
(وتی کاتێ پشتی دابۆوە بە کورسیەکەوە)جیمین: تۆ گەمژەی؟
(بە پرسەوە وتی)جونگکووک: بۆچی وا ئەڵێی؟
(بە هەمان شێوە وتی)جیمین: ئێستا وا ئەزانی کە ئەو ئەیەوێ لەی تۆ بژی.
(بە بێزاریەوە وتی و لەسەر کورسەکەی بەرامبەر جونگکووک دانیشت)جونگکووک: بەڵام ئەی ئەگەر منی بوێتەوە؟
(پرسیاری لە جیمین کرد)جیمین: تۆ لە هۆش خۆتی تۆ نازانی بە چ شێوەیەک لە خۆت دوور خستەوە 7 تێپەڕیوە 7 تێبگە.
(وتی کاتێ دەستەکانی بەرز کردوە و پەنجەکانی بەکار هێنا)جونگکووک: ئەزانم جیمین بەڵام بیری ئەکەم سوێن ئەخۆم ماوەی ئەم 7 ساڵە بێ بیر کردنەوە لەو نەخەوتووم.
(بە بێزاریەوە وتی و سەیری جیمین'ی ئەکرد)جیمین: ئەگەر بیرت بکردایە لە ماوەی ئەم 7 ساڵە سەردانێکت ئەکرد ئێستا هەر ڕوخساریشتی بیر چۆتەوە.
(بە هێمنی وتی)جونگکووک: جیمین!!
(بە ئاگاداریەوە بانگی کرد)جیمین: درۆ ناکەم ئەوە ڕاستە کە هەمیشە تۆ ڕاستیەکان قبوڵ ناکەی یان ئێستا ئەو کوڕە بۆتە تەواوی ژیانی چونکە لە تۆ باشتر بوو بۆ نێل.
(بە بێ کاردانەوە قسەکانی کرد)جونگکووک: ئەتەوێ ئەم شەو بە دەستی من بمری؟
(بە توڕەییەوە وتی و هەستایەوە و بەرەو ڕووی جیمین ڕویشت)جیمین: بەڵام جونگکووک ئەوە ڕاستیە.
(هەوڵ ئەدا جونگکووک ڕاستیەکان قبوڵ بکات)جونگکووک: هەموو هەوڵی خۆم ئەیەم بۆ ئەوەی نێل بگەڕێنمەوە لای خۆم.
(وتی و جگەرەکەی نا بە لێویەوە)جیمین: دەی با بڕوینەوە ماڵەوە کات درەنگە و ئەو شتە نەفرەتیەش بکوژێنەرەوە.
(وتی کاتێ سیوچی ئۆتۆمبێلەکە هەڵگرت و جگەرەکەی لە دەمی جونگکووک دەرکرد و فریدا)جونگکووک: بە نەفرەت بی گەمژە.
(بە بێزاریەوە وتی و بە دوای جیمین ڕۆیشت)~~~ناسینی کەسایەتی جیمین~~~
جیمین دوای ساڵێک بو بەهاوڕێ جونگکووک کاتێ جونگکووک نێل'ی برد بۆ هەتیوخانە.
جیمین تەمەنی 30 ساڵە واتا 2 ساڵ لە جونگکووک گەورەترە وە لە لە کۆمپانیاکەی ئیش لەگەڵ جونگکووک ئەکا واتا بێکەوە ئیش ئەکەن وە ئەوان باشترین هاورێن وە هەموو کات سەرکەوتووترینن 6 ساڵە بێکەوە هاوڕێن و ئیش ئەکەن.
YOU ARE READING
بچکۆلانەکەی جیۆن🖤..//
Romanceهەر بەڕاستی وام زانی باوکمیت..... 🔞.. First:10/6/2024 End :??????????