~~~یەک مانگ دواتر~~~
Pov janghoo:
یەک مانگ لەمەو بەر نێل ناوی پارک جیمین'ی هێنا وە تا ئێستا ئەمەوێ ئەو ناوە بە بیر خۆم بهێنمەوە بەڵام نازانم لەکوێ ئەو ناوەم بیستوە من دڵنیام لەوە.
دوای ئەوەی بیرم کەوتەوە....
~~گەڕانەوە بۆ ئەو شەوەی چانگهوو بریندار بوو~~
لە ڕێگا بووم بۆ ماڵەوە بارانەکە بە خوور بوو بۆیە هەنگاوەکانم خێراکرد هەستم کرد ئۆتۆمبێلێک لە نزیک شەقامەکە وەستا وە گرینگیم پێ نەدا بەردەوام بووم لە ڕۆشتن بەڵام بە دوام کەوتن و منیش ڕووم کردە دواوە و وەستام بۆ ئەوەی بزانم بۆ دوام کەوتوون وە یەکێکیان هاتە بەردەمم وە وتم.
چانگهوو: بۆچی دوام کەوتوون؟
(بە پرسەوە وتم و دڵۆپە ئاو بەسەر کڵاوەکەم ئەهاتە خوارەوە)بەڵام وەڵامی نەبوو وە مستێکی لە ناکاو وە لە هەمان کاتا خێرا و بەهێز بەر ڕووخسارم کەوت.
لێوم تەقی و خوێنی لێهات وە کەمێک ڕووم سوڕا بەڵام هەستم بە ئازاری زۆر نەکرد.
چانگهوو: کەوایە شەڕی ئەوێ؟
(بە گڕی وتم هاوشێوەی ئەو مستەی لێیدام لێمدایەوە)مستەکەم هێندە بەهێز بوو خوێن لەسەر ئێسقانەکانی دەستم بوو.
وە ئەو کەسە کەوتە سەر زەویەکە وە چەن کەسێک بەرەو ڕووم هاتن کە لە 10 کەس زیاتر بوون بەڵام هیچم نەکرد و وەستام.
وە یەکێک لەو پیاوانە لە دواوە بوو وە وتی:
؟؟؟:نزیک مەرگی بکەنەوە.
قسەکەی تەواو نەکرد هەموو پیاوەکان کەوتنە گیانم وە بە ئاسن و شەق و مست لێیان دام هیچ نەمتوانی بەرەنگاری خۆم بکەم چوونکە زۆر بوون وە هەروەها من لەسەر زەویەکە کەوتبووم.
دوای ئەوەی بەتەواوی لێیان دام و هەندێک دوور کەوتنەوە بە ئەستەم ئەوانم ئەبینی لە چواردەورم وە بارانەکە بەر برینەکانم ئەکەوتن و ئازاریان هەبوو.
وە منیان کردە شەقامێکی بچووک و ئەو کەسەی لە دوورەوە فەرمانی کرد ئێستا لەبەر دەممدایە و هاتۆتە ئاستم و پێوەندی ئەکات.
؟؟؟: ئەو ئێستا لەبەردەمم دایە ئایە چی لێبکەم؟
(دیارە فەرمانی پێکراوە وا لە من بکات وە بە پرسەوە وتی)؟؟؟: فەرمانتە بەڕێز پارک جیمین.
(وتی و هەموو پیاوەکانی برد و ڕۆشتن)~~~گەڕانەوە بۆ ئێستا~~~
بە بیرکەوتنەوەی ئەو کاتە و ئەو ناوە شۆک بووم چاوەکانم فراوان بوون.
چانگهوو: پارک جیمین.........پارک جیمین.
(بە شۆکەوە بە دەم خۆمەوە ئەم وت)
YOU ARE READING
بچکۆلانەکەی جیۆن🖤..//
Romanceهەر بەڕاستی وام زانی باوکمیت..... 🔞.. First:10/6/2024 End :??????????