~Minsung~ 18+

168 5 0
                                    

Megjegyzés: Ebben a részben Jisung sokal dominánsabb mint Minho!
______________________________________

Kűlső szemszög:

Jisung a napaliban üllve telefonozott mikor is hallota, hogy a lépcsőn valaki jön le.
Majd azt vette észre, hogy Minho áll elötte egy igen csak rövid nadrágba és egy haspolóban.
-Miaz baba?- mondta Jisung és telefonját le rakta maga melé és útána Minho derekára tette kezeit.
-Unatkozom!- mondta Minho és bele üllt Jisung ölébe.
-Mit szeretnél csinálni?- kérdezzte Jisung és kezzeit párja seggére csusztatta amibe bele markolt.
-Van egypár öttletem.- mondta Minho majd kezzeit Jisung nyakába tette és ajkaira csókolt.
Jisung azzonal vissza csókolt és az írányitást is át vette a csók felett.
Közben Minho el kezdte a csípőjét fel-le mozgattni.
Ahm!- nyögött bele a csókba Minho mikor meg érezzte Jisungnak a merev tagját.
Mikor el válltak levegő hiány miatt Minho nem állt meg a mozgásban.
Jisung el döntötte a kanapén és azt a rövid nadrágot azzonal le szedte róla ami alatt egy rózsaszin csipkés butyi volt.
-Látom készűltél Baba.- mondta Jisung majd végig nyalt Minho tagján közben a szemkontaktust nem meg szakítva.
-Ahh!- nyögött fel Minho majd a kezét Jisung hajába temette.
Jisung le húzta a felsőjét is Minhorol majd a nyakát kezdte el kínozni.
Minho fel nyűszitett mikor Jisung számára egy érzékenyebb pontott kezdett el szívni.
-Ahh Jisungie csináljh valamiith!- mondta Minho fel nyögve majd feldobta a csipőjét.
-Rendben Baba!- mondta majd a maradék ruhát is le vette Minhorol.

3 ujját bele nyomta Minho szájába amit ő be is nyálazott.
Mikor úgy érezte, hogy elég nedvesek az ujjait ki is húzta azokat.
Majd 2 ujját fel is tolt neki.
-Ahm mmh Daddyh!- síkantott fel Minho.
Jisung egyre gyorsabban kezdte el mozgatni az ujjait Minhoba.
Lassan a harmadik ujját is belé nyomta.
Minho kezzeit Jisung válába marta és egy oktával hangosabban fel nyögött.
Mikor Jisung úgy érezte kíhúzta az ujjait majd ő is le vette a ruháit.

-Mielőtt meg rakom azt a formás popsid szopjál le.- mondta Jisung leülve és Minhot a hajánál fogva a tagjához húzta.
Minho azzonal cselekedett és Jisung farkát a szájába véve kezdte el azt szopni.
Majd egyre gyorsabban kezdte el fejét mozgatni Jisung tagján.
Közben nagy kutyus szemekkel nézett fel szerelmére.
-Ahh Baba olyan jó a szád!- mondta majd csípőjét fel-fel dobta és kezzével meg húzta Minho haját.
Mikor màr Jisung érezte, hogy el menne gyorsan kihúzta Minho szájábol a tagját és újra el döntötte Minhot a kanapén.
Majd figyelmeztetés nélkűl belé csapodott és el is kezdet mozogni benne.
-Ahhm....ahh!- nyögöt Minho és mancsait megint Jisung vállába marta.

Jisung egyre mélyebre kezdte el a lökéseit célozni aminek hála Minho egy hangosat fel nyögött és feje hátra bicsaklot.
-Ahh...otth...!
Minho szemeim meg teltek könyekkel és szája szélén a nyála folyt le.
-Imádom amikor a farkam ezt váltja ki belöled Baba!- mondta Jisung majd kezzeit Minho derekára mélyesztette és egy állatai tempot vett fel.
Minho meg állás nélkül nyögött vagy síkoltozott.
A kanapé össze-vissza nyikorgott és a szobát Minho édes nyögései és börűk találkozásának hangja töltötte be.
-Énh el megyekh..ahh!- nyögte Minho majd szinte azzonal el is élvezett.
Jisung kíhúzodott belöle és négykézlábra állitotta Minhot és megint el merűlt benne.

Jisung megint egy brutálisan gyors tempot vett fel. Minho kezzei nem birták sokáig és eröltetlenűl a kanapéra hullot.
Jisung Minho derekára mart és már kezének nyoma pirosan látszott.
-Mégh...mégh...Sungie!
-Annyira imádomh amikor màr alig bírsz beszélni de te akkor is mégh többet akkarsz!- nyögte Minho füllébe Jisung.

Csodás idő töltésűket Jisung telefonja szakította meg amikor is el kezdett az csörögni.
Jisung meg állt a mozgásban majd a telefonját kezébe vette.
-Egy hangot se merj ki adni mert abból bűnti lesz Baba!- mondta majd fel vette a telefont.
-Szia Felix!
Minho be harapta a száját és probált nem hangot ki adni mert Jisung néha lökött egyett benne és mindig eltalálta a gyenge pontját neki.
-Ahm!- jött ki egy elfolytott nyögés Minho száján.
-Ja semmi csak Minho rosszalkodik.
-Hmm oké szia Felix!- mondta Jisung majd le tette a telefont amit a dohány asztalra tett.
-Ahogy észre vettem nem tudtad a hangod teljesen vissza fogni!- mondta majd egypárszor rá csapot Minho seggére aminek hála újra el élvezett.
-Ahh..amh!- nyögött fel újra Minho.
Hamarosan Jisung is el élvezett Minhoba egy kisebb nyögéssel.

Jisung ki húzodott Minhobol, hogy el menjenek fűrdeni de a párja máshogy gondolkodott. Inkább el döntötte Jisungot a kanapén.
Minho bele üllt Jisung farkába amire a feje hátra bicsaklott. Kezzeinek helyét meg találta Jisung mellkhasán és egyre gyorsabban kezdett rajta fel-le pattogni rajta.
Jisung kezzei meg a másik seggére tévedtek és csípőjét el kezdte fel dobni.
-Ahh Baba!- nyögöt Jisung.
Minho probált minnél gyorsabban mozogni, hogy meg találja a gyenge pontját.
Jisungnak hála, hogy csípőjét mozgatta meg is találta Minho pontját.
-Ahh...oda..mégh..kérlekh...ahhh!- nyögte Minho.
-Könyörögj még nekem!- mondta Jisung és a seggére csapot Minhonak.
-Kérlekh Daddy oda mégh erősebbenh!
Jisung nem bírt már magával és Minhot meg állitotta a mozgásban és ő írányította inkább.
Minhonak szájábol néha már hangse jött ki.
-Annyira szeretem a hangod!- mondta Jisung és Minho popojára csapott egypárszor.
Kicsivel később Minho egy kisebb sikantással el élvezett.
Majd Jisung is el élvezett Minhoba aki csak fel nyűszitett.

Jisung ki húzodott Minhobal majd el vitte magukat fürdeni.
Minhot el vitte az ágyukba és ő szinte azzonal el is aludt.
Jisung melé feküdt majd ő csak tévét nézzet amíg ő is el aludt.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now