Bab 1 : Menonton cerita

8K 72 4
                                    

"Ika, mak dengan ayah nak gerak dah ni." Ujar Jamilah sambil membawa beg pakaiannya menuju ke pintu rumah.

"Mak dengan ayah nak pergi rumah mak anjang berapa lama?" Soal Zulaika tatkala menghampiri ibunya.

"Kami pergi 3 hari je. Kamu duduk rumah tu jagakan adi elok-elok ye?" Pinta Samad yang baru muncul di muka pintu.

"Yelah. Ayah tu memandu elok-elok tau." Nasihat Zulaika lalu bersalaman dengan dengan ibu bapanya.

Dia kemudian hanya melihat sahaja kereta proton waja itu pergi meninggalkan perkarangan rumah. Dia dan adiknya sepatutnya turut serta mengikut ibu bapa mereka pergi ke rumah ibu saudaranya.

Ini kerana anak kepada ibu saudara mereka bakal melangsungkan perkahwinan. Namun adiknya tiba-tiba demam panas dan tidak dapat turut serta. Mahu tidak mahu, dia juga terpaksa tinggal di rumah.

Ini kerana jika bukan dirinya, siapa lagi yang perlu menjaga adiknya yang sedang demam itu. Setelah menutup pintu rumah, dia terus menuju ke bilik tidur adiknya. Kelihatan lelaki itu sedang berselimut.

"Adik ok tak?" Soal Zulaika ketika melabuhkan punggungnya di atas katil.

"Badan adik rasa makin panas lah. Demam makin teruk ni." Balas Daud. Zulaika kemudian meletakkan tangannya di dahi adiknya itu.

"Tak rasa panas pun." Zulaika berasa pelik.

"Ye ke? Tapi adik rasa badan adik ni panas sangat lah. Boleh tak akak tuamkan adik?" Pinta Daud.

"Yelah-yelah." Balas Zulaika.

Dia kemudian beredar daripada dalam bilik itu. Seketika kemudian, dia kembali dengan membawa bekas berisi air dan juga tuala good morning. Tanpa berlengah dia terus menuam badan adiknya itu.

"Macam mana, rasa panas lagi tak badan adik?" Soal Zulaika setelah selesai menuam adiknya itu.

"Dah makin lega sikit rasanya." Balas Daud.

"Kalau macam tu akak masuk bilik dulu ye. Kalau ada apa-apa nanti, adik panggil akak ye." Ujar Zulaika.

"Akak, boleh tak malam ni akak temankan adik tidur. Adik risau kalau adik tak larat nak panggil akak je." Pinta Daud.

"Mengada betul lah adik akak ni. Yelah-yelah." Zulaika menuruti permintaan adiknya itu.

Dia kemudian terus berbaring di atas katil di samping adiknya itu. Di raut wajah Daud terlihat ada senyuman nakal. Rancangan jahatnya kelihatan berjalan dengan lancar tanpa ada apa-apa halangan.

Beliau sebenarnya tidaklah demam, tetapi berpura-pura demam. Ini supaya beliau tidak perlu ikut ibubapanya ke rumah ibu saudaranya. Ini bermakna beliau berjaya berdua-duaan dengan kakaknya di rumah.

Idea jahat untuk berdua-duaan dengan kakaknya tercetus setelah kejadian yang berlaku beberapa hari lepas. Kejadian yang beliau tidak sangka akan terjadi kepada dirinya buat kali pertama dalam hidup.

Tiga minggu lepas :-

"Assalamualaikum!" Kedengaran bunyi teriakan di luar pintu.

"Waalaikumussalam." Jamil menjawab salam yang diberi. Beliau kemudian membuka pintu rumahnya.

"Ha, kau Daud. Jomlah masuk." Pelawa Jamil.

"Mak ayah kau mana?" Soal Daud sambil memandang ke kiri dan ke kanan untuk mencari kelibat orang tua Jamil.

"Mak ayah aku takde, pergi bandar. Tulah sebabnya aku ajak kau datang rumah aku." Jelas Jamil.

"Cerita apa yang kau nak tunjuk sangat dekat aku ni?" Daud ingin tahu.

"Kau duduk lah dulu." Arah Jamil.

Daud menuruti lalu duduk di atas sofa berhadapan dengan televisyen sambil melihat rakannya itu memasukkan DVD ke dalam pemain DVD. Matanya hanya fokus pada skrin kaca televisyen.

Setelah seketika kini muncul video di kaca skrin seorang wanita barat sedang berjalan di atas jalan raya. Secara tiba-tiba seorang lelaki menghampiri wanita terbabit dan menegur wanita itu dalam bahasa yang beliau tidak fahami.

Lelaki itu kemudian menghulurkan duit kepada wanita itu dan menyoal sesuatu kepada wanita itu. Kelihatan wanita itu hanya tersenyum sebelum kedua-duanya bergerak ke arah suatu kawasan yang sunyi.

Apabila tiba di kawasan yang terlindung daripada pandangan, wanita itu terus melucutkan seluar lelaki itu sehingga ke paras lutut. Setelah itu, tanpa membuang masa wanita itu terus memasukkan zakar lelaki itu ke dalam mulutnya.

"Cerita apa benda ni? Tak faham aku. Apa yang diorang buat tu?" Soal Daud yang masih kebingungan.

"Tengok jelah sampai habis nanti kau faham lah." Jawab Jamil.

Daud kembali memandang ke skrin televisyen untuk cuba memahami cerita terbabit. Kelihatan wanita itu kini menanggalkan pakaiannya satu persatu sehingga bertelanjang bulat. Daud terkejut dengan perilaku itu.

Ini kerana ia adalah kali pertama dia melihat tubuh wanita dalam keadaan tanpa seutas benang. Tanpa disedari 'adik' kecilnya mula menegang di balik seluarnya. Kelihatan wanita itu melutut lalu sikunya direbahkan di atas tanah.

Punggungnya ditonggengkan lalu lelaki itu memasukkan batang zakarnya ke dalam faraj wanita itu dari arah belakang. Lelaki itu mula menggerakkan tubuhnya ke depan dan ke belakang sambil kedengaran bunyi wanita itu mengerang.

"Apa diorang buat sebenarnya? Tak faham lah aku." Daud masih lagi kebingungan.

"Kau tahu tak macam mana mak kau boleh mengandungkan kau? Sebab ayah kau buat macam dalam ni lah. Itu pun tak faham ke?" Jamil agak geram dengan otak lembap Daud.

Daud agak terkejut dengan penerangan Jamil. Namun tiba-tiba dia terbayangkan ayahnya melakukan perkara yang sama di dalam filem itu terhadap ibunya. Akibat daripada bayangan itu, zakarnya menjadi semakin mengeras.

Beliau tidak tahu mengapa, tapi tiba-tiba tangannya masuk ke dalam seluar dengan sendirinya. Melihat perilaku Daud, Jamil juga jadi tiba-tiba ingin mengusap batangnya di balik seluar. Kedua-dua budak itu kini bermain dengan alat kelamin mereka.

Mereka sendiri tidak memahami perbuatan yang mereka lakukan. Tetapi ia berasa sungguh sedap. Sedang asyik menonton filem lucah sambil bermain dengan zakar, tanpa disedari ada kelibat di belakang mereka.

"Woi, korang buat apa ni?!" Sergah Fatimah, kakak kepada Jamil.

Akibat terkejut daripada sergahan itu, kedua-duanya menjadi terkejut dan kelam-kabut. Wajah mereka menjadi pucat dan kemerahan. Kedua-dua mereka cepat-cepat menarik keluar tangan daripada dalam seluar.

Mereka tidak tahu sama ada perbuatan mereka itu salah atau tidak, namun dari jeritan Fatimah mereka dapat rasakan yang mereka tidak sepatutnya melakukan perkara tersebut. Jamil kemudian pergi ke pemain DVD lalu mengeluarkan DVD tersebut.

"Baik kau cakap mana kau dapat DVD ni?" Fatimah berdiri di hadapan Jamil sambil mencengkak pinggang dan membuat muka bengis.

"Dari dalam bilik ayah." Jawab Jamil dengan suara terketar-ketar akibat ketakutan.

"Kau masuk bilik ayah? Kan ayah dengan mak dah cakap jangan masuk bilik diorang. Kenapa kau masuk jugak?!" Fatimah memarahi adiknya itu.

"Tolong lah Kak Long jangan bagitahu mak dengan ayah." Jamil merayu sambil membuat muka kasihan.

"Kalau kau tak nak Kak Long bagitahu mak dengan ayah, korang berdua kena dengar cakap Kak Long. Boleh Tak?" Ugut Fatimah.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now