deli bile deli bile deli bile ara sıra laf anlar

147 27 32
                                    

"Hoş geldiniz. " Çağan tüm samimiyetiyle kapıyı açtığında içeri geçtik. Annemin elini tutup dudaklarına götürdü ve nazikçe öptü. Alnına koymamasından hoşnut olan annem gülümserken, Çağan babama dönüp elini sıktı. "Hoşbulduk oğlum." Selamlaşmaları bittiğinde Çağan eliyle masayı işaret edip onlara yön verdi.

Annemle babam karşılıklı oturduklarında, ben annemin Çağansa babamın yanına oturmuştu. Babam Çağanla iş konuşmaya başladığında annem beni dürttü. "Yakışıklı çocuk." dedi gülerek. Gözlerim Çağana döndü, öyleydi. Zaten başta beni çeken oydu, yakışıklılığı dışında Çağanın çok başka bir enerjisi vardı. Kapılmamak olanaksızdı. Hiç görmeseydim bile sesinin tonundsn tutun da kokusu da dahil bir çok yönüyle çekiciydi.

@caganefe: çok bakıyorsun nazar değecek.

Telefonuma gelen bildirimle bakışlarımı olduğu yerden çekip mesajı okuduğumda ne ara yazdığını bile anlamamıştım. Güldüm.

@sogukkahve: sevaptır.

O da göz ucuyla mesajımı okuduğunda başını kaldırıp göz kırptı. Yeniden babama döndüğünde biz de annemle kahvaltımıza devam ettik.

"Güzel kızım bize bir kahve yapar biz de bahçede içeriz değil mi?" diye sordu babam masadan kalkarken. "Baba, Çağan içmese daha iyi. Ama sana yaparım." dediğimde babam hüzünle Çağana bakıp başını salladı. Babamın kendini mahcup hissettiğini fareden Çağan gülümsedi. "Artık kahve içme gereği duymuyorum efendim. Üzülmeyin." dedi ve bunu söylerken bakışları dudağıma değince yanan yanaklarımı gizleme gereği duyup mutfağa geçtim.

Babamlar dinlenmek için otele gitmekte ısrar ettiklerinde Çağan onları bırakmayı teklif edip onlarla çıkmıştı. Ben de fırsattan istifade uzanmış, belki Sabahki uykumu devam ettiririm umuduyla gözlerimi kapatmıştım. Titreyen telefonum izin verene kadar.

@caganefe: Eve geç döneceğim
Bir kaç işim var

@sogukkahve: ne işi

@caganefe: iş normal sıradan iş

@sogukkahve: pekala
Yemeğe gelir misin

@caganefe: hayır
Sen geleceksin

@sogukkahve: anlamadım

@caganefe: giyinme odasında
Her şey hazır
Akşam sekizde seni alacağım

@sogukkahve: romantik bir akşam yemeği mi

@caganefe: evet

@sogukkahve: sevişeceğimizi ummuuyorsundur inşallah

@caganefe: Çağan Efe Akın cenazesi yarın öğle namazına müteakiben

@sogukkahve: Çağan!
Tövbe der misin

@caganefe: sen benim olmadan ölmeyeceğim

@sogukkahve: o zaman kalbine iyi bak

@caganefe: senin ellerinde

@sogukkahve: doğru adrestesin

@caganefe: biliyorum

Soğuk KahveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin