"Ayyyyyy bu olsun!" dedim kocaman taşlı su damlası yüzüğü gösterip. Yağız köşede elleri cebinde dururken "Bir de zenginim diyor." dedi yüzünden buruşturup. Kartın manyetik sesi geldiğinde şokla tekrar Çağana döndüm. Çoktan almış mıydı o? Leyanın topuklu ayakkabısının görüş açıma girmesiyle Yağızın acı dolu homurtusunu işittim. "Ya kocası bu kadar dert etmedi." diye çemkirdi Leya. "Onun beyni yok çünkü." diye sinirle solurken Çağana bakış attı Yağız. Leyaya öpücük atıp yüzüğü aldım. Çağan "Karımla uğraşma Kılınç." diyip elini belime koyarak beni çıkışa yönlendirdi.
"Ne zaman çıkacağız ailenin karşısına?" diye sordum. Hamburger yemeye gelmiştik bir avmye. Menüye bakmayan Yağıza dönüp "Ben ısmalarım, korkma." dediğimde göz devirdi. "Elindeki yüzüğe de ısmarla, en çok o hakkediyor yemek yemeği." Çağana döndüğümde beni izlediğini farkettim. Sandalyesine yanıma yanaştırıp kulağıma doğru eğildi. "Erkek sinek kısmına bu piç de dahil." dediğinde gözlerimi belerterek baktım. "Tipim değil." dediğimde gülerek menüye döndü.
Çağanın beni getirdiği evi inceledikten sonra kahve yapıp bahçeye çıktım. Onların bir işi çıktığı için gitmek zorunda kalmışlardı. Ne işi olduğunu bilmiyordum ama evlenince bi merak duygusu yeşermişti içimde. Hiç yoktu (!)
@sogukkahve: ne zaman geleceksin
@caganefe: özledin mi
@sogukkahve: balayı bile yapmadık
@caganefe: ne
@sogukkahve: evde resmen tek bıraktın beni
@caganefe: balayı mı istiyorsun
@sogukkahve: yani
Evlenenler balayına gider@caganefe: evlenen çiftlerin yaptığı her şeyi yapacak mıyız
@sogukkahve: evet?
@caganefe: tadına bakmak dahil mi
@sogukkahve: pervane döne döne
İtaatkar bi köle
Neler geçiyor aklından
Tövbe tövbw@caganefe: soğuk kahvenin
Tadı
Kahveden bahsediyordum@sogukkahve: ha
@caganefe: akşama geleceğim
@sogukkahve: beni burda bırakıp
Pavyonlarda değilsindir inşallah@caganefe: yok yavrum
Senin üstüne gül koklar mıyım ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve
Ficção AdolescenteNaz, ünlü bir cafenin çok ünlü bir baristası. Ve müşterilerinden birine fena tutuldu.