miyavvv

146 25 29
                                    

"Tamam, tamam Yağız. Halledeceğim." Telefonu kapadıktan sonra bana döndüğünde ne oldu dercesine kaşımı oynattım. "Şirkete uğramam gerekiyor." dediğinde çoktan ayaklanmış yukarıya yönelmişti. "Çok bile dayandın zaten!" dedim arkasından. Eve geleli bir hafta olmuştu. Dinlenmesi gerekiyordu ama sürekli kendine iş çıkarıyordu. Şirkete gitmemesi için çok çabalamış, resmen eve ofis kurmuştum ama buraya kadarmış demek ki. Topladığım bardakları da makineye yerleştirip, ellerimi yıkadıktan sonra mutfaktan çıktım.

Üzerine giydiği beyaz lacoste tişört, altında lacivert keten pantolonuyla aşağı inen Çağan yanıma gelip yanağımdan bir makas aldı. "Çok geç kalmayacağım ve yorulmayacağım söz." dediğinde çatık kaşlarımı düzelttim. Kalbi iyiydi, ona uyum sağlamıştı. Ama yine de bir ameliyat geçirmişti ve korkmam normaldi. "Ne yemek yapayım?" dediğimde başını iki yana salladı. "Dışarıda yemeye ne dersin?" dediğinde birlikte kapıya yürüdük. "Dışarıdan söyleyeyim ama evde yiyelim?" dedim ben de omuz silkip. Dışarı çıkacak havamda değildim sanırım. Uzatmadan başını salladı kapıdan çıktığında. "Çıkarken yazarım."

Kapıyı kapadıktan sonra yukarı çıktım. Üzerimdekilerden kurtulup bir duş aldıktan sonra, beyaz bir crop altına da siyah bir şort geçirdim. Saçlarımı tarayıp yeniden banyo havlusuna sardım. Aşağı indiğimde kahve yapmak için mutfağa geçip, kahveyi makineye koyduktan sonra tezgaha yaslandım. Demlenişini izlemeye bayıldığım filtre kahvenin damlalarını takip ederken titreyen telefonumu elime aldım.

@caganefe: alışmışım

@sogukkahve: neye

@caganefe: seni hemen yanımda görmeye

@sogukkahve: özledin mi

@caganefe: fazlasıyla
Bu hasretlik bana fazla

@sogukkahve: abart

@caganefe: abartılacak kadar güzelsin

@sogukkahve: fotoğrafıma bakıp ağlamıyorsundur umarım

@caganefe: yok çok bakmıyorum
Tapusu bende zaten

@sogukkahve: laf ebeliğin şaka mı

@caganefe: güzelliğin lens mi

@sogukkahve: yaş kaş aslanım

@caganefe: aslanın mıyım gerçekten

@sogukkahve: minik bir kedi

@caganefe: herkese hır sana mırrrrr

Telefonu gülerek koyup, demlenen kahveyi bardağa doldurdum. Salona ilerleyip kanepeye oturduğumda bir mesaj daha geldi.

@caganefe: kırk dakikaya ordayım
Acıktım

Yemek siparişi vermek için uygulamaya girip pizza seçtim. Siparişi girdikten sonra kalkıp dolapta şarap olup olmadığına baktığımda memnunca gülümseyip kahveyi bırakıp yukarı çıktım. Üzerimdekilerden vazgeçip, siyah askılı likralı düz elbiseyi giydim. Artık hayata geri dönebilirdi değil mi? Saçlarımdaki havluyu çıkarıp saçlarımı şekillendirdim. Hafif bir makyaj için aynanın karşısına geçtim. Rimelin çektikten sonra abartmayı seçip kırmızı rujumu elime aldım. Çalan kapı için aşağı indiğimde gelen pizzaları alıp salondaki sehpaya bıraktım. Mutfaktan kadehleri de alıp, kovaya buz doldurdum ve şarabı da içine attıktan sonra masaya götürdüm. "İnşallah yemeye vakit buluruz." diye içimden geçirdiğimde kanepeye oturup Çağanı beklemeye koyuldum.

Soğuk KahveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin