Oy vermeyi unutmayın iyi okumalar 💖😽😻🙈
🎀
Üzerime siyah bir elbise, altına ise tam tersi bir spor ayakkabı giydim. Saçlarımı topuz yaptıktan sonra siyah bir güneş gözlüğü taktım. Saçlarıma kurdele taktıktan sonra birkaç fıs parfüm sıktım. Hazırdım.
Gökçe'den iki hafta sonra özür dilemeye gidiyordum. Özür amaçlı ona en çok istediği kolyeyi almıştım ama o istese bundan on tane daha alırdı. Zengindi.
Taksiyi durdurup Gökçe 'lerin malikanelerini tarif ettiğimde beklemeye başladım.
Borcumu ödeyip orman gibi olan bir yerin ortasında durmuştuk. Taksi giderken indim. Etrafı korumalarla çevriliydi. Kapıda yoktu ama. Çantama birlikte yürümeye başladım. Korumalar bağırarak benim önümü kestiler. Onlara baktığımda,
"Ne yapıyorsunuz ya?" Dedim.
"Sen kimsin? Yoksa o kadın mı!!! Merih!!!! Çabuk yakalayın şunu!!!!" Anlamadan kollarımdan tutulup ağzım kapatılınca bağırmaya çalıştım ancak sesim boğuk çıkıyordu. Bu neydi amına koyayım ya!!!
İşkence aletleri dolu bir odaya düştüğümde şok içinde etrafa bakıyordum. Sandalyeye bağlanmıştım, ağzım da bantlıydı. Ayaklarımı yere vurmaya çalıştığımda onlar birilerini arıyorlardı. İçeriye sertçe Yalın ve Vural girince onlara baktım. Yalın kaşlarını çatarken,
"Ben biliyordum bunun böyle olacağını! Bu veletin Yeraltı dünyasındaki düşmanımız olduğunu!!!" Gözlerim büyürken Vural gözlerini kıstı. Karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu ve bacak bacak üstüne attı.
"Yasin, ben sana demedim mi alelacele bir şey yapma diye! Kıza sordun mu!?"
"Efendim söylediğiniz ve anlattığınız kıza çok benziyord-"
"Anlattığım kız kumraldı!! Götünle mi dinliyorsun sen beni!!?!" Burnunu sıktığında hâlâ korkudan etrafa bakıyordum. Demek düşmanlarına burada işkence ediyordu ha? Fazla kozum vardı. İstesem her bokunu ortaya çıkarırdım.
"Yalın, aç şunun ağzını." Yalın yanıma gelip bantı sertçe çektiğinde bağırdım.
"Hayvan! Canım acıdı!" Diyerek ona dik dik baktım.
"Yemin ederim ya bu ne! Aldılar sanki patates çuvalı gibi attılar buraya! Yani şu güzel vücuduma, güzel yüzüme yazık. Ben böyle yerlere mi layığım? Ben kraliyet saraylarında yaşamam gerek ama işte hayat ne yaparsın? Ayrıca ben dışarıdan bakılınca mafyaya mı benziyorum? Ben cani değilim, hayır yani eğer beni zorla çalıştırmak istiyorsanız-"
"Yeter!" Diye bağırdı Vural. Gözlerimi sanki masummuş gibi ona diktim.
"Ne konuştu bu ya? İt çenesi yemiş mübarek." Diye homurdandı Yalın. İçeriye iki tane kadın girince gözlerim üzerlerinde gezdi. Bir tanesi çok ciddi dururken diğeri aksine çok cilveli görünüyordu.
Ciddi olan, "Ee? Bu mu şimdi?" Dedi Yalın'a bakarak. Yalın sinirle kafasını iki yana salladı.
Cilveli olan kadının gözleri odada gezindi ve kendine en yakışıklı korumayı seçip yanına gitti.
"Vay, seni daha önce görmemiştim bebeğim? Ne zamandır çalışıyorsun?" Adam afallarken,
"İki haftadır." Dedi tereddüt ederek.
"Vaay, sen ne kadar yakışıklısın. Bir ara benim eve gelsene."
"Korumalarıma yavşama İlkin."
"Ama yakışıklıymış." Yanağından bir makas alırken şokla güldüm. Anlamıyordum, ben ne yaşıyordum şuan?