Oy vermeyi unutmayın iyi okumalar 💖😽😻🙈
🎀
Arkamı dönüp o meşhur çeşmeye para atmadan önce dilek tuttum. Dileğim, babamın beni arayıp buraya gelmesini istemekti. Keşke buraya gelseydi. Yıllardır baba hasreti ile tutuşurken onun gelmesi benim için çok iyi olacaktı.
Parayı attım ve Vural'a baktım. Aramızda yine çok bilindik şekilde konuşma geçmemişti.
Bakışlarım öylece çeşmeyi seyre dalarken Vural yanıma yaklaştı. Bana baktı ve,
"İyi misin? Solgun görünüyorsun. İstersen otele bırakabilirim seni." Dedi . Sesindeki endişe tınısını bir tek ben fark etmiş olamam değil mi?
"İyiyim teşekkür ederim." Dedim ona güvence vererek. O ise, "Emin misin?"
"Evet iyiyim." Zorlamadan kafasını salladı. Önüme düşen saçı kulağımın arkasına koyarken onu izledim. O da gözlerimin içine bakarken derin nefes verdi. Ona kaşlarımı çatarak baktım.
"Ne bu dokunmalar Vural? Kemerimi bağlamalar, beni yanında yatırmacalar, saçımı kulağımın arkasına koymalar falan?" Diye söylendim ve elini ittim. "İlişkimiz olsa neyse ama bu çok sıkmaya başladı."
"Olsun ozaman."
"Ha?" Dedim şaşkınlıkla. O kafasını iki yana sallarken omuz silkti. Tek bir şeye yöneldim.
Kaçtım.
Evet, İlkin'in yanına geçtim. Umarım bir şeyler içmiştir de sarhoş olmuştur. Korkuyordum bu adamdan. Ama korkmak da iyi geliyordu.
Kısa süreli turumuz esnasında etrafa bakarken dalgındım. Bana söylediği şey kafamda sanki yankılanıyordu.
"İlişkimiz olsa neyse ama bu çok sıkmaya başladı."
"Olsun ozaman."
"Ha?" Dedim şaşkınlıkla.
Düşündüğüm düşüncelerden bir direğe çarptığımda inledim ve alnımı tuttum.
"Zaten böyle şeyler de hep beni bulur." Gökçe endişeyle yanıma geldiğinde alnıma baktı.
"İyisin?"
"İyiyim. Dalmışım öyle."
"Doğa, iyi değilsin sen. Hadi otele gidiyoruz. Geri kalan gezimize sonra devam ederiz."
"İyiyim Gökçe."
"Değilsin. Abime söyleyeyim taksi ayarlasın." Gözlerimi devirdiğimde, kaçacak yer arasam da kalmamıştı.
Otele geldiğimizde dinlenmek istemiş ve odama çekilmiştim. Vural gelmemişti. Gökçe ile birlikte işleri olduğunu söyleyip gitmişlerdi. Bende biraz olsun dalgınlığımı üzerimden atmak için gözlerimi kapattım.
Uyumuştum. Kokusu yatağa sinmişti ve ben yine rahat uyumuştum. Gözlerimi açtığımda esnedim ve o kokan yastığı kucağıma çektim. Ama yine o güzel uykuya dalamadım. İnleyerek yatakta oturdum.
"Uyuyamayacağım değil mi?" İç çekerek ayağa kalktım ve ani bir kararla havuza girmeye karar verdim. Üzerime siyah bir bikini giydikten sonra bornozu giyip dışarıya çıktım. Bornozumun ipini yavaşça çözerken üzerimde viski içen bir çift göz hissetsem de umursamadan bornozumuz şezlonga bırakıp saçlarımı açıp havuza atladım. Gülerek suyun üstüne çıktım ve Vural'ın üzerine su sıçrattığımı fark ettim. Kaşları çatıktı.