Oy vermeyi unutmayın iyi okumalar dilerim 😽😻🙈💖 🤭
🎀
Vural ile birlikte arabadan indik. Arkamızdan gelen Gökçe, Yalın'dı. İlkin, Yavuz falan da gelecekti ama onlar gelmemişti. Bende biraz heyecanlıydım sanki..?
Topuklularım mekânda ses çıkarırken yanımıza -sanırım bu mekânın sahibi- yaklaştı, Vural'a İtalyanca bir şeyler söyledikten sonra bizi masaya yönlendirmeye başladı. Ulaştığımızda gözlerim büyüdü.
Bana kimse Vural'ın anne ve babasının burada olacağını söylememişti?
Masa büyüktü. 8 kişilikti. Herkes ayağa kalkarken selamlaştık. Gözlerim Vural'ın annesine kaydı. Orta yaşlı gibi duruyordu ve çok güzel bir kadındı. Ablası da güzelliğini annesinden almış olacak ki,Gökçe de ablasına benziyordu. Vural'ın abisi ise Vural'ın mutasyon geçirmiş hali diyebilirdim. Kirli sakalları, kahverengi gözleri aynı babasına benziyordu.
Babasının gözleri ise hafif açık bir kahverengiydi. Vural'ın gözleri elaydı ve hepsi aile olarak gerçekten çok tatlı bir aileye benziyorlardı.
Mafya olduklarını saymazsak.
Annesinin karşısına oturdum. Vural yanımda, onun yanında Gökçe, diğer yerinde ise Yalın vardı. Karşımızda da zaten 4 kişilikti.
Kadın elini uzatıp, "Sen Vural'ın kız arkadaşı mısın? Çok güzelmişsin."öksürdüm ve gülümsedim. Yanaklarım tondan tona girerken,
"Gökçe'nin arkadaşıyım efendim." Vural arkasına yaslanmış sırıtarak beni izlerken kalbim bu ortamda kalp krizi geçirmeye yer arıyordu.
"Adın nedir kızım?" Diye sordu.
"Doğa."
"Bende Afife. Memnun oldum kızım." Gülümsedim. Çok naif bir kadındı. Ablası,
"Bende memnun oldum Doğa. Bende Bengü." Ona da gülümseyerek karşılık verirken Vural abisini de tanıttı.
"Abim Tural. Bu da babam Erdal."
"Memnun oldum efendim." Diye karşılık verdim. Abisi de aynı şekilde karşılık verdi ve kısa sürede yemeklerimiz geldi. Yemeye başladık.
Erdal amca, "Gökçe gibi üniversite mi okuyorsun kızım?" Diye sordu.
"Evet. Aynı fakültedeyiz." Diye cevap verdim. Afife teyze sanki Vural'a gönderme yaparak,
"Ne güze kız. Değil mi Vural?" Vural öksürük krizine girerken ona baktım. Suyu içtikten sonra annesine gülümsedi.
"Evet anne." Çok söylemek istediği şey vardı sanki. Ben neden bu konudan her zaman Vural'ın kız arkadaşı olarak çıkıyordum?
"Vural da sever Tıp okuyanları. Gökçe'nin tercihini de o seçmişti zaten." Dedi Afife teyze.
"Anne!" Diye uyardı Vural onu. Yanakları mı kızarıyordu? Birdakika elimde çok büyük bir koz var artık!!!
"Umarım bizimkiler seni işlerinin içine karıştırmıyorlardır kızım." Dedi Erdal amca.
Oğlunuz benim için kurşunların önüne atladı amcacığım neyden bahsediyorsun?