Oy vermeyi unutmayın iyi okumalar dilerim 💖😽🎀
Yine büyük kollar arasında uyanmıştım. Hayatımdaki ikinci huzurlu uykuydu ve ben bu kolların arasından çıkmak istemiyordum. Kokusu, teni, her şeyi beni bitiriyordu. Günün sonunda kavga etsek bile onun kollarında olmak hoştu. Gözlerimi tekrar kapatıp onun çıplak göğsünde uyumaya devam ettim.
"Çüş-"
"Bu nasıl iş?! Resmen birbirlerinin kollarında uyumuşlar!"
"Bir de bize diyorlar." Bir fotoğraf çekme sesi ile gözlerimi araladım ve mırıldandım. Vural kollarını sıkıca bana sarmalamış, bir bacağım kalçasının üstünde, onun da bir bacağı benim kalçamın üstünde ve yüzümü göğsüne gömmüştüm.
"Abi, abi!!!" Dediğinde Vural'ın kollarını üzerimden çektim ama o hoşnutsuz sesler çıkarıp gözlerini araladı.
"Yalın!? Gökçe!? Ne işiniz var odamda!?" Diye sordu Vural uykulu ses tonu ve sinirli şekilde. Gökçe,
"Kapıyı açmadığında merak ettik ne yapalım? Ölü gibi uyumuşsunuz." Şuan hiçbir şeyi algılayamıyordum.
"Çıkın dışarı!!! Ve bir daha ben seslenmeden odaya girmeyin bile!!!" İkisi hızla vçıkarken kapıyı kapattılar. Sonrasında umursamadan tekrar göğsüne gömüldüm.
"Dün akşam sana kızdım ama kollarında olmak çok iyi hissettiriyor." Sesli düşünmem onu gülümsetti. Beni kendine çekerek kolunu belime doladı. Bende uyumaya devam ettim.
🎀
Telefon çalma sesi ile homurdandım ve inledim. Vural kollarımı üzerinden çekti ve bende oturdum.
"Efendim abla?" Dedi uykulu sesi ile. Hattın diğer ucundan bir kaç ses geldikten ve Vural konuştuktan sonra telefonu kapattı. Bende saate baktım.
12:54
Olamaz! Kahvaltıyı kaçırmıştık bari öğle yemeğini yiyebilseydim! Sığır gibi uyumuştuk.
Vural yatıp beni tekrar kendine çektiğinde, "Saatin kaç olduğu hakkında bir fikrin var mı?" Dedim azarlarcasına. Yüzünü göğsüme gömerek boğuk çıkan sesi ile cevap verdi.
"Hmm evet. Ama şuan hiçbir şey umurumda değil. Uyu biraz daha." Bedenim onun yanında çubuk kraker gibi kalıyordu. Onun yerine,
"Vural. Kalk diyorum ya. Ben açım."
"Söylerim bir şeyler. Uyu şimdi."
"Uyumak istemiyorum." İnledi ve,
"Uzan ozaman. Benim şuan yataktan kalkmaya niyetim yok." Saçını çektim. O umursamadan uyumaya devam ederken iç çektim ve somurttum.
Bana ahtapot gibi yapışmıştı!!! Hayvan.Elimden bir şey gelmediği için sıkılmaya başlamıştım. Uyanınca uyuyamıyordum aynı şuan olduğu gibi. Ama en azından huzurlu hissettiriyordu.
Parmaklarımı saçlarının arasından geçirdim. Saçları yumuşacıktı. Ve kokusu ayrı bir güzeldi.
"Vural." Dedim pes edercesine. O mırıldandı.