Oy vermeyi unutmayın lütfen timam mı?
👉🏻👈🏻🎀
Gözlerimi araladığımda Vural'ın kollarındaydım. Başım ağrıyordu... Ne olmuştu bana böyle? Her yerim tutulmuştu sanki...
"V-vural?" Dedim hafif kızararak. Bir kaç mırıltı çıkardı. Sonrasında gözlerini araladı ve bana baktı.
"Hm?" Dedi omzumun üzerine yumuşak bir öpücük kondururken.
"Ne oldu? Başım çok ağrıyor..." Dedim ona bakarak.
"Hiçbir şey hatırlamıyor musun?" Kafamı hayır anlamında salladım.
"Ne hatırlayacağım ki?" Beni kendine daha da yakınlaştırdı. "Bir şey hatırlamayacaksın. Sadece dün çok içtin. Başın o yüzden ağrıyor." Ah... Evet dün Gökçe ile birlikte bara gitmiştik değil mi?
"İstersen kalk bir duş al. Rahatlarsın." Haklıydı.
"Hm hm. Kalkarım birazdan." Göğsüne sokuldum ve minik bir öpücük kondurdum. O gülüp beni kendine çekerken bende güldüm. Bana baktı. Uzun süre... Gülüşümü izledi....
"Vural."
"Hm?"
"Bana neden öyle bakıyorsun?" Yaklaştı.
"Nasıl bakıyormuşum?" Bilmiyorum ama bu bakış... Kalbimin hızlanmasına neden oluyor.
"Hiç. Öyle." Dememe kalmamış kapı çalmıştı.
"Kim o?" Demişti Vural.
"Benim Bengü! Vural Yeşim ağlıyor senin için! Hızlı olsan iyi olacak!" İç çekti ve,
"Tamam geliyorum!" Kısa süre sonra sesler kesildi. Ona bakarak
"Yeşim sana çok düşkün." Gülümsedi.
"Evet biraz öyle." Ayağa kalkmak için onu kendimden uzaklaştırdım. Sonrasında ayağa kalkıp onun odasındaki banyoya ilerledim.
Duş jelini son kez vücuduma sürdükten sonra durulandım ve ardından kurulanıp üzerimi giyindim.
Üzerime sadece Vural'ın tişortlerinden giymiştim ki, zaten o da bana çok uzun geldiği için elbise gibi olmuştu. Saçlarımı nemli bırakıp taradım. Ve ardından odaya döndüm. Vural hazırlanmıştı. O bana bakıp gülümsedi. Tişörtünü giymem hoşuna gitmişti.
Kahvaltı için temkinli şekilde odadan çıktık. Aşağı kata indiğimde Gökçe ağrı kesici içiyordu. Anlaşılan dün bara gitmemiz onu da bozmuştu.
Vural Gökçe'ye baktı. "Bir daha bar falan istemiyorum. Anlıyor musun? Dün başınıza kötü bir şey de gelebilirdi." Diye azarladı. Tural ağzına bir zeytin atıp ,
"Vural haklı Gökçe. Başını belaya sokmaya çalışma." Dedi uyarırcasına. Gökçe somurtup umursamadan yemeğini yedi. Ve masaya Berkay ile Yeşim geldi.
"Vural baş edemiyorum nu küçük cadı ile." Vural'ın kucağına verirken gülümsedim. Yeşim direkt olarak sarılmıştı.