ΤΟ ΠΑΖΛ

6.4K 650 37
                                    

Στην ιστορία μας τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται,όλοι γνώριζαν το παιχνίδι εκτός απο δύο.Καμιά σχέση δεν ήταν αληθινή.Απο το παζλ της ζωής τους έλειπαν κομμάτια.Καθένας απ'αυτούς κρατούσε μερικά, καλά φυλαγμένα μα αν τα ένωναν η εικόνα θα αποκάλυπτε μια απάτη.

Η μητέρα των παιδιών αυτοκτόνησε.Ο Μάρκους δεν ήταν ο μόνος που γνώριζε για τη σχέση της αλλά και ο Τομ.Μόνο που αυτός μίλησε στην ίδια, με ένα και μόνο σκοπό.Τον οικισμό,αυτό ήθελε!Και τον πήρε! Μα η μάνα δεν άντεξε, ούτε τη ντροπή αλλά ούτε και τον εκβιασμό του παιδιού της που της έδειξε ένα πρόσωπο ψυχρό απο μικρή ηλικία. Έβαλε τέλος στη ζωή της και ο Μάρκους δε τη συγχώρεσαι αφού ποτέ δε κατάλαβε γιατί τους είχε προδόσει δεύτερη φορά επιλέγοντας το θάνατο. Και το πρώτο κομμάτι βρέθηκε!

Η ζωή του άλλαξε μεγαλώνοτνας και επέλεξε να τη περνάει αδιαφορώντας για τους άλλους.Καθώς το δεύτερο χτύπημα έρχεται ξανά για να τον αποτελειώσει.Η σχέση του με την Τίνα ήταν απο τις μεγαλύτερες και ενώ όλα κυλούσαν καλά πιστεύοντας πως θα έβρισκε επιτέλους την ηρεμία,ένα βράδυ την έπιασε με τον Τομ.Μέσα του κάτι έσπασε και χάθηκε εκείνη τη στιγμή.Την παράτησε μα μόλις έκανε την Έμμα στάθηκε μπροστά τους και ζήτησε να μάθει αν ήταν δικό του.Φυσικά και δεν ήταν!Ο δρόμος του πια ήταν ένας και αυτός οδηγούσε πάντα στον εαυτό του, κανείς δίπλα του δεν είχε αξία και το έδειχνε σε όλες του τις επιλογές.Και το δεύτερο κομμάτι βρέθηκε!

Ο Τομ,η Τίνα και η Σίσσυ γνωρίζονταν καιρό και κανείς δεν ήξερε τίποτα.Όταν ο οικισμός δεν πήγαινε καλά έβαλαν μπρος ένα σχέδιο που όλοι ήλπιζαν να πετύχει.Το σχέδιο είχε για θύμα του την Άντα της γνωστής οικογενείας με τα πολλά λεφτά.Αν κάτσει και θυμηθεί θα διαπιστώσει οτι τελικά δεν επέλεξε εκείνη το μέρος αλλά το αντίθετο καθώς οι τρεις τους την τράβηξαν εκεί.Και ενώ όλα κυλούσαν καλά εμφανίστηκε ο Μάρκους.Έπρεπε κάτι να κάνουν όταν κατάλαβαν πως εκείνος ερωτευόταν το θύμα τους.Γνωρίζοντας το χαρακτήρα του ο Τομ και η Σίσσυ τράβηξαν το βίντεο και του το έστειλαν.Ήξεραν καλά πως δε θα έψαχνε παραπάνω βλέποντάς το σα δώρο και οτι θα το χρησιμοποιούσε, πίστευαν πως η Άντα θα τον μισούσε.Όμως και πάλι δεν υπολόγισαν σωστά.Και το τρίτο κομμάτι βρέθηκε!

Ο πατέρας των παιδιών δεν έπαιζε σε κανένα παιχνίδι απλά η μοίρα τον πέταξε τυχαία εκεί, όταν ένα βράδυ άκουσε το γιό του και τη Τίνα να μιλάνε.Δε μπορούσε να πιστέψει πως ακόμα και ο ίδιος δε κατάφερε να καταλάβει τα παιδιά του.Η απογοήτευση τον έπνιγε και γινόταν αφόρητος ο πόνος του.Σε ποιόν να μιλούσε και ποιον να πρόδιδε?Εκείνος έστειλε το βίντεο στο πατέρα της Άντας αφού πρώτα τη προετοίμασε ''Μη φοβάσαι Άντα,έρχεται κάποια στιγμή που πρέπει να φύγεις και ας μη ξέρεις που να πας.''ευχόταν μέσα του το δικό του σχέδιο να είναι πιο ισχυρό.Στη πραγματικότητα ήθελε να τους σώσει όλους.Όμως και εκείνος έκανε λάθος,η Άντα στάθηκε πιο δυνατή απ'ότι περίμενε γιατί τα συναισθήματά τη κρατούσαν στο μέρος που βρισκόταν η αγάπη της.Αυτό που τη μπέρδευε δεν ήταν η επιλογή αλλά το σωστό και το λάθος.Και το τέταρτο κομμάτι βρέθηκε!

Η Άντα μπορούσε να δει το καλό μέσα στο Μάρκους και εμπιστεύτηκε τη καρδιά και το ένστικτο της.Και πάλι έπρεπε κάτι να κάνουν.Έτσι η Σίσσυ ήταν αυτή που τελικά θα έπαιζε ακόμα μια παρτίδα για χατήρι τους.Έφτασε στον οικισμό για να κρατήσει τους δυό τους μακρυά.Προσπάθησε πολύ και για μια στιγμή νόμιζε πως τα είχε καταφέρει.Και όταν ο Τομ κατάλαβε πως ο αδερφός του έφτανε στα οριά του, προσποιήθηκε το διαζύγιο.Θα κρατούσε την Άντα λίγο ακόμα,μόνο λίγο όμως.Ο οικισμός βούλιαζε και ο χρόνος τελείωνε η Άντα φαινόταν να μην αντέχει,έπρεπε να βιαστούν.Και το τέταρτο κομμάτι βρέθηκε!

Όλα τα καλοστημένα σχέδια όμως έχουν και ένα τρωτό σημείο.Για άλλη μια φορά ο πατέρας θα προσπαθούσε να καταστρέψει την απάτη που ο γιός του είχε στήσει.Απείλησε τη Τίνα και την ανάγκασε να χρησιμοποιήσει την εγκυμοσύνη της για να διώξει την Άντα.Και αυτή τη φορά το σχέδιό του πέτυχε.Εκείνη πληγωμένη βαθιά αποφάσισε να τα εγκαταλείψει όλα, αλλά και πάλι η καρδιά την έκανε να θέλει να πάρει κάτι μαζί της, απο εκείνον.Η μοίρα της χάρισε τον Έρικ και έτσι μπόρεσε να συνεχίσει αφού στα μάτια του παιδιού έβλεπε πάντα την αγάπη της.Και το πέμπτο κομμάτι βρέθηκε!

Μετά τη φυγή της ο πατέρας μίλησε στο γιό του και εξαφανίστηκε.Ο Μάρκους όταν άκουσε για την οικονομική καταστροφή αποφάσισε να βοηθήσει.Κανείς δε το πίστευε πως μακρυά απ'όλους είχε καταφέρει να μαζέψει μια μικρή περιουσία.Έτσι πέρασε στα χέρια του!Η Σίσσυ έμεινε μαζί του αλλά δεν άργησε η σχέση να γίνεται αφόρητη με αποτέλεσμα τον χωρισμό.Η ιστορία του Τομ και της Τίνας για την απάτη και το διαζύγιο ήταν ένα ακόμα ψέμα,αφού το παιδί ήταν δικό του.Είχε βαλθεί να πάρει πίσω αυτό που του άνηκε και έτσι έδωσε την εντύπωση στον αδερφό του οτι ήταν για ακόμα μια φορά το θύμα.Και το έκτο κομμάτι βρέθηκε!

Ο Τομ παρακολουθούσε την Άντα απο μακρυά και περίμενε τη κατάλληλη στιγμή.Το παιδί του αδερφού του τον εξαγρίωσε και πείσμωσε ακόμα πιο πολύ.Έτσι δημοσίευσε την πώληση στην εφημερίδα που η Άντα διάβαζε ελπίζοντας να την επηρεάσει.Και ενώ όλα έδειχναν πως δε τα κατάφερε το τηλεφώνημα του αδερφού του τον γέμισε ελπίδες.Ο Μάρκους ήταν ένας τίμιος άντρας που έκανε αλητείες.Έχοντας στο μυαλό του πως η Άντα είχε ερωτευτεί τον αδερφό του δε θα μπορούσε να μη της δώσει την ευκαιρία να καταλάβει τι την κάνει ευτυχισμένη.Η αγάπη του ήταν καθαρή και τόσο αληθινή που ήταν έτοιμος να θυσιάσει τον εαυτό του για χάρη της.Όταν αντίκρυσε το γιο του, αυτή μεγάλωσε και πλέον θα έκανε τα πάντα και για τους δυο ακόμα και αν αυτό ήταν να μείνει μακρυά.Και το τελευταίο κομμάτι βρέθηκε!


Οι παίκτες επέστρεψαν νομίζοντας πως τα κομμάτια του παζλ ήταν δικό τους προνόμιο.Όμως όσο και να γελάνε οι θεοί μαζί μας καμιά φορά ρίχνουν καλή ζαριά στο όνομά μας, φέρνοντας εξάρες!Γιατί ξέρουν πολύ καλά οτι το σωστό είναι σωστό, ακόμα κι αν όλοι είναι εναντίον του, και το άδικο είναι άδικο, ακόμα κι αν όλοι είναι υπέρ του.



μη λες ΠΟΤΕWhere stories live. Discover now