ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ

6.8K 707 31
                                    

Όταν έφτασαν σπίτι της τραβήχτηκε και στάθηκε απέναντί του.Είχε θυμό,πιεζόταν,πονούσε.Έβγαλε μια κραυγή και εκείνος παρέμενε απλά να τη κοιτάζει.Πάλευε να μη ξεσπάσει.Την είδε να τον πλησιάζει αργά και να ακουμπάει το χέρι της πάνω του.Η καρδιά του φτερούγισε,το αγγιγμά της οξυγόνο.

Πιάστηκε πάνω του και τον ξάφνιασε,το μαγουλό της ακουμπούσε στο δικό του και άκουγε την ανάσα της.Ακομά και η ανάσα της τον αναστάτωνε.

''Τι σου έκανα?πες μου.Με πονάς,με πληγώνεις Γιατί?'' την άκουσε να λέει και έλιωσε.Έβαλε το χέρι του στη πλάτη της και την έφερε ακόμα πιο κοντά.

''Γιατί είμαι ένα τίποτα,ένα μηδενικό,ένα σκουπίδι.Γιατί είμαι ο διάολος που βρέθηκες μπροστά του εσυ.Εσύ, ένας άγγελος.Γιατί δε ξέρω κανέναν άλλον τρόπο,γιατί το βίντεο είναι το εισιτήριο μου να σου κλέβω στιγμές για να σε έχω για λίγο στην αγκαλιά μου, όπως τώρα.Γιατί δε θα με θελήσεις ποτέ σαν εκείνον και γιατί θα είσαι η μοναδική,η μοναδική που της χαρίζω τη ζωή μου'' τα λόγια του την τσακισαν και άγγιξε τα χείλη του με τα δάχτυλά της.Έκλαψε,έκλαιγε.Έφερε το προσωπό της μπροστά στο δικό του.

''Κάνεις λάθος''είπε και οι λυγμοί την διέκοπταν,της έκλεβαν την ανάσα.Έγυρε το κεφάλι της και τον κοίταζε με παράπονο, με ικεσία ''Τον αδερφό σου τον αγαπάω.Τον διάλεξα,του χάρισα τον εαυτό μου.Αλλά όταν μ'αγγίζεις χάνομαι,όταν με φιλάς ξεχνάω το όνομά μου''σταμάτησε για λίγο,χρειαζόταν δύναμη,κουράγιο για να συνεχίσει.

''Βοήθησέ με,μη με κάνεις σα τις γυναίκες που μισείς,σε παρακαλώ βοήθησέ με''έπεσε στην αγκαλιά του με δύναμη και εκείνος την έκλεισε μέσα του σφιχτά.Μισούσε τον εαυτό του,για πρώτη φορά αηδίαζε.''Μου υποσχέθηκες...μου υποσχέθηκες πως δε θα με αγγίξεις χωρίς τη θέλησή μου και εγώ τώρα σε θέλω'' έσφιγγε τα δόντια του.Το σαγόνι πονούσε αλλά εκείνος επέμενε.

''Τώρα θέλω να μου υποσχεθείς ξανά, πως δε θα το κάνεις ακόμα και αν σε θέλω.Σε παρακαλώ'' ήθελε να φωνάξει.Ο Μάρκους βίωνε συναισθήματα άγνωστα,δυνατά που του έπαιρναν τη ζωή.Τη πέταγαν και τη πατούσαν στο έδαφος μέχρι να μην υπάρχει πια.

''Στο υπόσχομαι''είπε και άγγιξε τα χείλη της,το κορμί της χαλάρωσε και κατάλαβε πως του έδειχνε όλα όσα ένιωθε για εκείνον.Μόνο έτσι επέτρεπε στον εαυτό της και έπρεπε να αρκεστεί.Μέσα στο φιλί του εκείνη έλεγε ''σε μισώ'' τραβήχτηκε με δάκρυα στα μάτια και τον χτύπησε δυνατά.Έκλαψε στην αγκαλιά του όσο ποτέ και ύστερα τον φιλούσε πάλι.Την άφησε κομμάτια,μάζεψε τα δικά του και έφυγε.

Η Άντα έδωσε χρόνο στον εαυτό της να συνέλθει και ξεκίνησε να συναντήσει τον Τομ.Ο Πολ την ενημέρωσε πως ήταν στο γραφείο του και χωρίς να χάσει χρόνο βρέθηκε απ'έξω να χτυπάει τη πόρτα.Μόλις εκείνος απάντησε μπήκε και κλείδωσε.Σηκώθηκε απο τη θέση του και εκείνη θαρραλέα χώθηκε μπροστά του.

''Δεν αντέχω άλλο.Δε μπορώ,σε θέλω,σε θέλω μόνο δικό μου.Δε μπορώ να κρύβομαι το καταλαβαίνεις?'' έκλεισε στα χέρια της το λαιμό του και του χαμογέλασε θλιμένα.''Ο αδερφός μου ξέρει'' είπε και εκείνη απλά κούνησε το κεφάλι ''γι αυτο φέρεται έτσι.Για να σε κοντράρει και εγώ δε ξέρω πως να αντιδράσω.Στέκεσαι δίπλα στη Τίνα και εγώ απέναντι.''την αγκάλιασε και τη φίλησε.

''σύντομα μωρό μου,στο υπόσχομαι!'' όλες εκείνες οι υποσχέσεις ήταν θέμα ζωής και θέμα θανάτου.''Σ'αγαπάω''είπε και εκεί πάνω στο γραφείο του, τον προκάλεσε.Την έκανε για άλλη μια φορά δικιά του.Δυνατά!Εκείνη άφησε τα συναισθήματά της ελεύθερα δείχνοντας οτι ήταν μοναδικός.

Βγήκαν μαζί απο το γραφείο και έπεσαν πάνω στο Μάρκους.Αμέσως κατάλαβε πως ο αδερφός του είχε πάρει αυτό που εκείνος δεν επιτρεπόταν,αυτό που λαχταρούσε όσο ποτέ άλλωτε.Και κοίταξε την Άντα κάνοντάς την να ρίξει το βλέμμα στο έδαφος.''Έχει έρθει η φίλη σου'' της είπε και έφυγε.

Έτρεξε στη Σίσσυ φωνάζοντας χαρούμενη.Την έκανε μια σφιχτή αγκαλιά και γέλασαν μαζί.Έμεινα για λίγο στο μπαρ και μιλούσαν.Η Σίσσυ είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.Ο οικισμός την είχε εντυπωσιάσει αλλά δεν ήταν το μόνο.Έσκυψε στο αφτί της και τη ρώτησε για εκείνον που στεκόταν απέναντί τους.Όταν η Άντα γύρισε είδε το Μάρκους και τότε συνειδητοποίησε οτι τίποτα δεν είχε πάρει το δρόμο του.Οτι όσο και αν πίστεψε οτι τα είχε ξεκαθαρίσει μαζί του και μέσα της,η ζωή της τα πέταξε πίσω αφήνοντάς τη σαστισμένη,μπερδεμένη.Η φίλη της τον ήθελε και εκείνη έπρεπε να τη βοηθήσει.Η πιο δύσκολη δοκιμασία μόλις ξεκινούσε!

μη λες ΠΟΤΕWhere stories live. Discover now