~Banginho/Minchan~ 18+

158 9 2
                                    

‼️FIGYELEM‼️: Erősen 18+-os tartalom!
______________________________________

Minho szemszöge:
Éppen a konyhába vagyok és mosogatom el az edényeket amik kelletek az ebéd fözéshez mikor is a bejárati ajtó nyilík.
-Megjöttem Cicám!- lepét be az ajtón Chan.
-Szia Hyung!- köszöntem neki mikor beért a konyhába.
Az étel már az asztalon volt gondoltam le üll és el kezd enni Chan helyette oda jött hozzám és hátúlrol meg ölelt.
-Hiányoztál!- mormogta a nyakamba majd bele puszilt.
-Te is nekem!- mondtam.
-Nagyom jól áll ez a szoknya rajtad!- mondta majd kezével a szoknyám alá nyúlt majd a seggembe bele markolt.
-Ahh!- nyögtem fel.
-Annyira be índitottál most!- sugta a füllembe azon a sexi hangján.
Majd meg éreztem már kemény farkát neki nyomodni a seggemnek.
Nem tudtam reagálni de már pár percen belül az összes ruha le kerűlt rólam és Chan ról is.
-Nem tudnák az ágyban csinálni?- kérdezztem mikor a pultra rakott.
-Nem bírok màr magammal Baby!- mondta majd az ajkaimat bírtokba vette és mohon fallni kezdte.
Kezzei a csípömön foglaltak helyet amíg az enyémek a nyakába találták meg a helyűket.

Szorosan magához húzott annyira, hogy tagjaink pont össze értek.
Majd le vett a pultról és le térdepeltetett.
Tudtam mit szeretne szoval azzonal a számba vettem a tagját és mozgatni kezdtem a fejem rajta.
Egyik kezzét a hajamba túrta és a tincseimbe markolt.
Én a mancsaimat Chan izmos vádliába martam.
-Ahh Baby úgy imádom a szádad!- nyögte majd csípőjét kezdte mozgatni.
Szám szélén folyt a nyál és szemeim néha fen akadtak.
Majd nem bírtam magammal és el kezdten tágítani magam amít Chan is észre vett.
-Úgy látom nem elég a faszom a szádba!- mondta majd csípőjét még jobban kezdte mozgatni.

Meg éreztem ahogy tagja néha meg rándúl a számban és kicsivel később a számba élvezett.
Én szó nélkűl le nyeltem a nedve minden csepjét.
Poppombol ki húztam az ujjaimat szinte alíg tudtam tágìtani magamon de jobb mint a semmi.
Chan fel húzott a földröl majd hassal neki döntött a pultnak és jelzés nélkűl belém csapodott.
-AHH DADDYH!- síkoltottam fel a hírtelen érzés miatt.
Chan nem várt sokat és azzonal fel vett egy brutális tempot.
Kezzeimmel probáltam valamibe kapaszkodni de nem igen sikerűlt szoval a pult szélét markoltam.
Chan előre dőlt ezzel el találta bennem a g-pontom.
-Ahh..mégh..mégh..odaah!- síkoltottam mint nyögtem volna.
-Nem értettem jól!- mondta Chan majd seggemre csapot egy erőset.
-Kérlek...Daddy...mégh...ahh...mégh...odah..ahh!- alíg tudtam ki mondani a sok nyögéstöl ami a számat hagyta el.
Majd Chan teljesítette a kérésem és még gyorsabban ahogy csak tudott ostromolta a fallaim.

Nem bírtam sokáig és egy hatalmas síkoltással élvezztem el.
A lábbaim remegteg, ha Chan nem tartana biztos össze estem volna.
-Ahh Babyh!- szorított rá még jobban a derekamra és belém engedte a nedvét.
Kí húzodott belölem majd fel kapott és a szobánkba vitt és le rakott az ágyra.
Felém mászott majd egy szenvedélyes csókba invitált.
-Addig nem élvezhetsz amíg azt nem mondom, értve vagyok?- mondta parancsoló hangon.
-Igen Daddy!
-Jó fiú!- mondta majd egy puszit nyomott az arcomra.

Majd le üllt az ágyra majd az ölébe húzott.
Egy kisebb segítséggel de rá ülltem Chan tagjára.
Majd el kezdtem rajta pattogni.
Kezzeimel Chan vállába markoltam majd hangosan síkoltottam fel mikor fel dobta a csípőjét és el találta a pontom.
-Ahh...Channieeh...mégh..mindig...ah...nagy..vagyh!
Egyre gyorsabban pattogtam rajta és ő úgyan olyan gyorsan dobta fel a csípőjét.
Kezzeimel a válába martam Channak a kezzei meg a popomon találtak helyet.

Szemeim össze csuktam és mozgásom lasúlni kezdett.
Chan meg állitott a mozgásban és inkább maga alá forditott.
Fejem mellet meg támaszkodott és egy brutális mozgásba kezdett.
Izmos karjaiba martam és fejem hátra bicsaklot.
-Ahh...Daddyh...énh...megint..ahh...!- nyögtem hátra csúszot szemekkel.
-Közel jársz megint?- mondtam amire csak bolintottam egyett.
-Akkor gyerűnk élvez el Daddynek!- mondta majd combomra csapott.
Nem tudtam sokáig bírni mert egy folytában a g-pontom találta el egyre dúrvábban.
-AHH!- élvezztem el megint egy hatalmas síkoltással.
Chan kí húzodott belölem majd ablakhoz vitt és az üvegnek nyomva engem újra el merűlt bennem.

-Ímádom azt a formás popsid baszni!- mondta majd meg csapta párszor a seggem.
-Ahh..kérlekh...mégh...!
-Ímádom, hogy még többért könyörögsz amikor már beszélni is alig tudsz!- mondta Chan és probált még jobban mozogni.
Mancsaimat az üvegnek nyomtam és arcom jobb oldala is az üveghez simult.
Popom jobban kitoltam Channak.
Majd meg forditott és a hátam találkozott az ablakkal.
Egyik lábam fel húzta Chan majd még mélyebre hatolt belém.

Nem sokáig voltunk ebben a pózben mert Chan mindkét lábam fel emelte amiket a dereka köre csavartam és a úgy csapodott belém.
Szorosan magamhoz öletem és hátát karmoltam szét és a füllébe nyögtem.
-Meg őrjítesz a hangoddal!- mondta majd a tempója lasúlt de nagyon erősen a mélyen csapodott belém.
Megint mindig el találta a pontom és lassan inkább síkoltoztam a gyönyörtör nem inkább nyögtem.
A szobàt meg töltötte a hangom és Chan mély nyögései meg persze a bőrűnk hangja.
-Ahh..nem..bírom..ahh..túl..sok!- nyögtem és a szememből a könnyek szaladtak le.

Megint éreztem, hogy el fogok élvezzni és ezt megint Chan tudatára adtam.
-Ahh..Babyh!- nyögte majd szinte egyszerre léptűk át a gyönyör kapuját.
Majd kíhúzodott belölem de még a karjaiban tartott.
Azt hitten, hogy végzűnk de nem.
A fűrdőbe vitt majd a vízet meg nyította és a csempének nyomott.
Nem tudom hogyan tudja ideig bírni de már most ennyiszer nem élvezztem el mint eddig.

Hátúlról nekem simúlt és jobb kezzeinket össze kulcsolta a bal kezem a csempén volt az ővé meg a derekamon.
A seggemnél újra éreztem, hogy meg keménykedik a tagja.
Majd újra el merűlt bennem.
Még itt is le nyomtunk jóó pár kört és kb hajnali kettökör fejeztűkbe.
-Channiee élegh nem bírom tovább!- könyörögtem szinte, hogy fejezze be.
-Rendben Babyh!- mondta majd pár perc múlva újra el élvezett bennem és végleg kíhúzodott belölem.

Chan kímosott és rendesen meg is mosott majd magát is és el vitt a karjaiban aludni.
-Sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott de már nagyon régen nem feküdtűnk le.- mondta majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-Chan...az múlt héten volt...- forgattam meg a szemem.
-Oh...
-De nem baj, bele fér az évbe pár ilyen nap is!- mondtam majd meg csókoltam amit viszonzott.
Végűl egymás karjában aludtunk el.
Nagyon jó lesz ki kellni az ágybol reggel...

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now