Nowa Mia

329 9 5
                                    

Pov Vivian
Była 15 i mieliśmy poznać Mie Shilt. Nową dziewczyne Luki. Zjeb. Nikt jej nie lubił ale Venom oczywiście nie mógł wywalić Luki więc dodał Mie. Za niedługo już oboje ich tu nie będzie.
Przyszła. Jest nawet ładna ma proste, brązowe włosy które sięgają jej przed uda. Jest Opalona. Ma duże różowe usta. Oczy niebieskie. I jest bardzo szczupła. Ładniejsza jest Layla.
- Cześć jestem Mia Shilt- powiedziała. Widać ze pick me.
- Ja jestem Vivian a moim chłopakiem jest Venom ten o- pokazałam ręką na Jaidena który nawet się do niej nie uśmiechnął. Wiedział że będę zazdrosna i dobrze że się nie usmiechnął bo bym mu łeb ukręciła.-to jest Layla była Luki- dziewczyna uśmiechnęła się lekko a Mia jedynie przewróciła oczami. Szmata.- a tu jest Thomas, Jasper i Cameron-ona się uśmiechnęła i puściła im oczko. Jebana suka zaraz mu będzie podrywała Venoma a Lei Raisa. A niech zdradzi Luce będzie miał za swoje zjeb.
- Ja to Lea a moim chłopakiem jest Raise- tym razem odezwała się Le. Pokazała na chłopaka a on jedynie przewrócił oczami- dalej jest Dean i on opiera się o moją przyjaciółkę Alice.- pokazała na chłopaka który podrywał Alice- no i tam za nimi jest mój brat Blaze u jego dziewczyna Heater ale mów na nią Sweater czy coś- Balze i Heater nawet nie zwrócili uwagi bo się całowali.
- Spoko.- po czym szepnęła do mojego ucha- Ładni tutaj ci chłopacy a najbardziej ten i ten- pokazała palcem. Zaboje suke.
- Sory kochanie ale oni są zajęci- powiedziałam stanowczo a ona przewróciła oczami. Szmata.- ten jest mój- pokazałam palcem- a ten obok niego jest Lei. Tak poza tym masz Luce.- uśmiechnęłam się ironicznie tak samo jak ona żeby jej pokazać jakie to jest sztuczne.
-Niech ktoś mi pomoże sięgnąć po to ho ja jestem za niska- powiedziała Mia. Mówiłam że pick me szmata. Pomógł jej Luca a ona uśmiechnęła się sztucznie pewnie chciała żeby ktoś inny jej pomógł.

*****

Jadłam sałatke razem z Leą śmiejąc się aż ktoś na nas wylał wode.
- Kurwa!- krzyknęłyśmy w tym samym czasie obracając się. Mia wylała na nas wode no oczywiście
- O boże przepraszam! Naprawdę przepraszam nie chciałam!- mówiła lecz jak widziała że się śmieje w duchu.
- To przepraszam wsadź sobie w dupe- to moja Lea.- musimy się przez ciebie przebierać!- znowu się odezwała.
Poszłyśmy na górę wybrać jakieś outfity. Najpierw do mnie i wybrałyśmy biały to bez ramiączek, czarną długą bluze i czarne baggy jeansy a dla Lei wzięłyśmy czarny to bez ramiączek, białą długą bluze i białe baggy jeansy. Matching!
Reszta dnia minęła spokojnie ale za niedługo wyścig Venoma i Raisa.

Venom & RaiseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz