Koncert

248 10 1
                                    

Pov Vivian
- Musisz mi pomóc- Allison tak sobie nagle poprosiła mnie o pomoc? Jeszcze co? Mam ją prosić żebym mogła jej pomóc?
- Chodzi o Hectora...- To imię... Kurwa nie słyszałam go tak dawno. Jej "szef" po Larsonie z którym się jedynie... Wiecie o co chodzi.- On chce mnie zabić bo jestem z nim w ciąży...- O KURWA
- To jest tylko twój problem Allison- powiedziałam bez emocji a ona uklękła
- Proszę! Nie mogę umrzeć! Moje dziecko nie może umrzeć!- krzyczała klęcząc.
- Allison ja jestem tu tylko na dni koncertu nie mam jak cię tu przetrzymać- Ona sobie nic z tego nie robiła przecież chyba w Malibu jest Hector?
- Hector się tu przeprowadził więc idealnie- jej uśmiech wszedł na twarz
- Kurwa Allison muszę się zastanowić więc teraz wypierdalaj- nie chciałam jej narazie słuchać jutro koncert a ja mam się przejmować jakąś jebaną Allison?

**************

Dziś dzień koncertu! Ubrałam ciuchy które wczoraj kupiłam a teraz czas na makijaż. Dziś zdecydowanie tapeta. Przynajmniej jak dla mnie bo połowa kobiet normalnie się tak maluje, podkład nałożony, korektor też, później nałożyłam brązer w kremie i róż. Potem poszedł rozświetlacz na nos i w kąciku oczu. Kolejna zalotka, tusz do rzęs i sztuczne rzęsy. Brwi obrysowane i teraz nałożyłam puder. Kolejna poszła konturówka i błyszczyk. Zrobiłam latina make up, nie robiłam go chyba 2 lata. Wogóle nie mówiłam ale mam właśnie nowy tatuaż gdzie jest napisane " All best people are crazy" czyli kawałek tekstu ,,Mad Hatter" i jeszcze jeden tatuaż " Melanie Martinez" myślę że jej się spodoba. Zapakowałam dla niej prezent do pudełka i wyszłam na śniadanie na stołówkę.
Przy stole siedział Venom który patrzył się na mnie jakby mnie nie znał. Layla wpatrywała się tak jakby zobaczyła ducha. Lei to wogóle szczenka opadła bo jej buzia się otworzyła. Luca i Raise jedynie pomachali. Dean, Heater, Blaze, Cameron i Jasper wystrzeżyli oczy, a Thomasowi narkotyki wyleciały z ręki. Nie rozumiałam ich reakcji więc podeszłam do stołu i usiadłam obok Lei i Venoma, ale ktoś z tyłu mnie przytulił, to była Layla.
- Japierdole Vivian wyglądasz prze cudnie!- krzyknęła na całą stołówkę i każdy się na nas po patrzył.
- Brałabym- zaśmiała się Lea i ja z Layla wraz z nią.
- Mam piękną dziewczyne- powiedział Venom a ja się uśmiechnęłam i położyłam głowę na jego ramię.

*************

Zaraz nasza kolej żeby porozmawiać z Melanie!
Wkońcu osoba która była przed nami wyszła z pokoju w którym była Mel, a ja z Leą i Laylą bo tylko my miałysmy M&G weszłyśmy.
- Hejka dziewczyny! Cudnie wyglądacie.- odezwała się Mel a my się uśmiechnęłyśmy
-Dzięki wielkie ty też- odezwałam się wkońcu.- mamy dla ciebie prezent!- krzyknęłam a Melanie wstała z krzesła, podbiegła do nas i przytuliła z całej siły.
- O mój boże dziewczyny dziękuję! Nie musiałyście!- była szczęśliwa to dobrze. Podałysmy jej trzy pudełka a ona najpierw otworzyła od Lei. Wyciągnęła brasoletki z jej imieniem, moim, Layli i Lei podała Layli wszytkie bransoletki, a ona nam dała porpawne.
- Boże dziękuję to śłodziutkie niedość że mam wasze imiona i swoje to wy macie tak samo!- zaczęła otwierać prezent od Layli. Wyciągnęła kartkę a tam był pomysł na kolejną piosenkę.
- Wymyśliłyście same?! To jest świetne! Dajcie swoje numery, zadzwonie do was i napweno się jeszcze kiedyś spotkamy i naprwno razem nagramy tą piosenkę!- podałyśmy numery naszej idolce! Poźniej otworzyła mój prezent i wyciągnęła słuchawki i ciuchy.
- Cudne! Idę się przebrać! Jak widzę mamy takie same a wy jesteście na golden ticket więc napewno was znajdę!- szybko pobiegła gdzieś a my tu czekałyśmy. Po chwili wróciła przebrana.
- Mamy matching!- krzyknęła Lea i wszystkie się zaśmiałyśmy. Z Melanie jeszcze chwile pogadałyśmy, powiedziała że napewno często będziemy się spotykać, zrobiłyśmy zdjęcia i podpisała nam nasze campusy. Ja jej jeszcze pokazałam moje tatuaże a ona się rozpłakała ze szczęścia.

************

Melanie właśnie wyszła na scenę i krzyknęła
- Jak się bawicie!- chórem krzyknęliśmy "świetnie"- zaproszę 3 osoby na scęnę i one będą ze mną tutaj przez cały koncert. Melanie popatrzyła na nas i krzyknęła.
- Zapraszam Leę, Laylę i Vivian!- ludzie zaczęli krzyczeć a my się cieszyłyśmy i to bardzo.
Zaczęlismy śpiewać mad hatter
( Będą same refreny piosenek które śpiewali ale tylko 4 piosenek a reszta będzie że ,, i tak przez cały koncert")

- I'm nuts, baby, i'm mad.
The craziest friend that you've ever had. You think i'm psycho, you think i'm gone. Tell the psychiatrist something is wrong. Over the bend, entirely bonkers. You like me best when i'm off my rocker. Tell you secret i'm not alarmed. So what if i'm crazy?
The best people are.
All best people are crazy. All best people are...
- Places, places. Get in your places. Throw on your dress and put on your doll faces. Everyone thinks that we we're perfect. Pleas don't let them look throught the curtains. Picture, picture, smile for the picture. Pose with your brother, won't you be a good sister? Everyone thinks that we we're perfect.
Pleas don't let them look throught the curtains.
D-O-L-L-H-O-U-S-E
I see things that nobody else sees
D-O-L-L-H-O-U-S-E
I see things that nobody else sees.
- They call You cry baby cry baby. But you don't fucking care.
Cry baby cry baby. So you laught trought your tears. Cry baby cry baby.
'Cause you don't fucking care. Tears fall to the groud. You just let them drown.
- I'm not a piece of cake for you to just discard. While you walk away with the frosting of My heart. So i'm takin' back what's mine. You'll the slice of heaven that i gave to you last night.
I tak przez cały koncert.
Siema kochani rozdzial na 930 slow! Najwiecej narazie! Jak wam sie podobal? Mam taki pomysl zeby miec motywacje to napisze kolejny rozdzial jak beda 3 gwiazdki! To tyle dzieki za ponad 2 tys wyswietlen!
Papatki
Xoxo Natis ★

Venom & RaiseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz