Jedziemy

333 7 0
                                    

Rano obudziłam się z kacem, ale kto nie obudził? Każdy wczoraj był schlany. A dziś? Dziś jedziemy na koncert! Będziemy przez tydzień w LA wiec ja zaplanowałam nam tej wyjazd.
W 1 dzień odpoczywamy, w 2 jesteśmy na mieście, w 3 idziemy do klubu ,,Eyes don't lie", w 4 dzień idziemy do galerii i kupujemy jakiś prezent dla Melanie albo kupujemy rzeczy potrzebne do zrobienia tego, w 5 dzień oczywiście jest koncert a my mamy golden ticket i mamy Meet&Greet'a, w 6 dzień chłopcy gdzieś idą a ja z dziewczynami mamy babski wieczór i w ostatni 7 dzień odpoczywamy i się pakujemy bo będziemy wylatywać o 15. Dobra koniec gawędzenia bo jest 6 czyli mam na wyszykowanie się godzine później śniadanie i jedziemy. Włosy wyprostowałam a makijaż zrobiłam lekki bo jedynie maskara, konturówka i błyszczyk. Ubrałam ciemno zielony top, czarną bluze i ciemno niebieskie baggy jeansy. Zeszłam na dół do stołówki na śniadanie i tam już czekałam cała ekipa. Moje miejsce było obok Lei i Venoma. Znają mnie. Usiadłam i zaczęłam konwersacje z Leą, w trakcie dostałyśmy z Le tosty z awokado ja za nimi niezbyt przepadałam ale zjadłam, a Lea to chyba je kocha bo w 5 sekund zjadla 6 tostów.

********

*W samolocie*
- Viv co sie stresujesz?- zapytała Lea
- Że ja? Ja się stresuje? Kochana przypominam że jestem z kurwa największym postrachem Malibu- odparłam na co obie się zaśmiałyśmy

*********

- Ale tu pięknie- zaczęła się ekscytować Layla.
- Wiem? Ja wybierałam to oczywiste.- prychnęłam dla żartów.- gdybyście zobaczyli co chciał na wybrać Venom to byście się posrali- każdy zaczął się śmiać. Ale ja jestem śmieszna.
- Ten hotel nie był taki zły..- zaczął Jaiden na co ja prychnęłam.
- Nie taki zły... Meble jak sprzed 100 lat łazienka ohydna. Opinie straszne.- każdy miał zdziwioną minę.
- Ale za to tam nie było tam fancy..- chciał coś powiedzieć ale mu przerwałam
- Kochany?! To powinno być fancy.- powiedziałam z oburzeniem na co on przewrócił oczami.
Resztę dnia spędziliśmy gadając, rozpakowując się po prostu spokojnie.
Hejka! Ta historia będzie miała jeszcze 8 rozdzialow i Epilog czyli razem 9. To byl 11 rozdzial. Pozniej zaczynam pisac chyba Venom 3 ktory bedzie z mojej wyobrazni a pozniej chyba jakas historie ktora bedzie podobna do Venoma. Dziemi za uwage!
Papatki!
Xoxo Natis ★

Venom & RaiseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz