Pencere karşısında sıcak kahvesini içerek, son 2 haftada hayatında olan biten şeyleri sorguluyordu genç oğlan. Bir saat önce tek başına yaşadığı evde anlık hissettiği yalnızlıkla ablasına mesaj atıp yanına gelmesini istemişti.
Genel olarak hep yalnız hissederdi kendini Fyodor. Güzelce okulunu bitirip, üniversite kazansa da 1-2 muhabbet ettiği, arkadaşı bile sayılmayacak insanlar dışında pek kimsesi yoktu bu koca şehirde. Asosyal olması onun suçu değildi ki...
Klasik rus ailesine sahipti Fyodor. Babası inşaatdan kazandığı paraları içkiye harcar, annesi ise bundan faydalanarak eve başka erkekler getirirdi. Bazen bu yaşamına rağmen nasıl düzgün bir hayat kura bilmişti kendine diye düşünmüyor değildi tabi. Onun tek ailesi, kendisinden 3 yaş büyük ablası Sashaydı. Küçükken büyük çocuk olduğu için şiddete en çok hep ablası maruz kalıyordu, buna bakmayarak kardeşini korumaktan hiç bir zaman vazgeçmemişti kızcağız.
Şimdi, hayatına ablasından başka daha birini almıştı. İlk kez kendisinde cesaret bulup tanışma uygulaması indirmiş, türk dizileri ve Türkiyeye duyduğu ilgiyle karşısına çıkan ilk türk birine mesaj atmıştı. 2 haftadır çok güzel sohbet ediyorlardı, başta mesaj attığı çocuk ona kaba davranıp, engellese de sonda Fyodor'un ikinci hesap açarak ona yeniden yazmasıyla pes etmişti. Gürkan denen çocuğa ikinci hesabı babaannesinin telefonundan açtığını söylemişti fakat yalandı. Pekala, diger hesabı yedek telefonundan açtığını nasıl söylerdi? Gürkan onun sapık biri olduğunu düşünecekti. Zaten ruslara karşı hep böyle bakış açısı vardı.
Ama bir kaç gün önce, Gürkan oğlanın kalbini fena kırmış sonra da özür dilemeden, hiç bir şey yokmuş gibi yeniden ona mesaj atmıştı. Gürkanın ona 'sıkıntıdan' yazması gerçeği ise moralini daha çok bozmuştu. Bu yüzden ablasını çağırmış, ona her şeyi anlatarak bütün gece ağlayarak sarılıp uyuyacaklardı
~~~
Aniden kapı zilinin çalmasıyıla irkilmişti. Son bir saattir düşüncelere daldığını fark etmemişti bile. Elindeki soğumuş kahveyi masaya bırakıp, adımları kapıya yöneldi. Kapıda soğuktan burnu kızarmış ablasını görür görmez onu hızlıca evin içine çekip üzerine atladı.
"Сашааа я так соскучился" (Sashaa çok özledim seni)
"Я тоже соскучилась, маленький цыплёнок" (Ben de seni özledim, minik civciv)
Bir süre daha sarıldıktan sonra, Sasha duşa girmiş, Fyodor ise küçüklükten beri ikisinin en sevdiği "Борщ" çorbasını hazırlıyordu.
Bir kaç dakikanın ardından Fyodor masayı güzelce hazırlamış, sıcacık çorbayı büyük kaselere koymuştu. Eserine bakıp gülümserken, ablası mutfağa irelileyerek konuştu.
"Ммм мой любимый, пахнет очень вкусно" (Mmm en sevdiğim, çok güzel kokuyor)
Fyodor duyduğu sesle daha geniş gülümsedi. Yaptığı yemekleri, ablası pek bildirmese de aslında çok seviyordu.
"Давай кушать пока не остыло" (Hadi soğumadan yiyelim)
Aylardır birbirilerini görmedikleri için, ablası bu süreçte başına gelenleri anlatmış, Fyodor ise özlediği kıza sıcak gülümsemeyle bakıp, sessizce dinlemişti.
~~~
Yemekten sonra, masayı birlikte toplamıştılar. Şimdi de karşılıklı oturmuş sıcak çikolata içiyorlardı. Ablası birşey söylememiçti fakat, geldiğinden beri kardeşinin durgun olduğunu fark etmişti. Fyodor'u çok iyi tanıyordu.
"Федья? может расскажешь уже что случилось" (Fedya? artık ne olduğunu söylesen mi)
Fyodor üzgün suratla ablasına baktı. Bu gece ona ne yapması gerektiğini soracaktı.
"Саша, мне нужен совет. Я не знаю что делать" (Sasha yardıma ihtiyacım var. Ne yapacağımı bilmiyorum)
Sasha, ayağa kalkarak kardeşine sarılıp, saman gibi sapsarı saçlarından öptu.
"Ты же знаешь что можешь всё мне рассказать"(Bana her şeyi anlata bilirisin, biliyorsun dimi?)
Fyodor da ablasının beline sarılıp geri çekildi. İç çekerek konuşmaya başladı.
"Есть один парень Гуркан из турции, который я познакомился в тиндере. Сначала всё было нормально, мы хорошо общались. Потом несколько дней назад я написал ему но он сказал что я недоумок и чтобы я его больше не беспокоил" (Biri var Gürkan adında, kendisi türk. Onunla tinder'dan tanıştık. İlk önce her şey normaldi, güzelce konuşuyorduk ama bir kaç gün önce bana gerizekali olduğumu ve onu bir daha rahatsız etmememi söyledi)
Bunu söylerken bile gözleri dolmuştu oğlanın, onun aksine ise ablası yüzüne sinirle bakmıştı.
"Да кто он такой чтобы так с тобой разговаривает. А потом что?"( O kendini ne zann ediyor? nasıl seninle böyle konuşur. Sonra noldu?)
"Сегодня утром он написал мне и даже не извинялся. А когда я спросил почему ты написал мне, он просто сказал что ему стало скучно" (Bu sabah yazdı bana ve özür bile dilemedi. Ben ona neden yazdığını sorduğumda ise, sadece sıkıldığı için mesaj attığını söyledi)
Bütün bunları duyan ablası, sinir ve aynı zaman anlamsız bakışlarla Fyodor'a baktı. Kardeşi ona böyle davranan insanlarla bir daha konuşmazdı, ama görünen o ki bu sefer her şey farklıydı. Aklına gelen şeyle dudaklarını araladı.
"Тогда почему ты грустишь? если я тебя знаю то после всего этого ты бы просто прервал бы связь с этим человеком. Что в нём такого?" ( Neden üzülüyorsun ki? seni birazcık bile tanıyorsam, bu olanlardan sonra o adamla alakanı keserdin. Bu oğlanın farkı ne?)
Fyodor kafasını eğerek boğazını temizledi.
"Потому что он мне нравится" (Çünkü ondan hoşlanıyorum)
Eveeet nasıldı?
Civcivimiz sonda attı bombayı
Bakalım sonraki bölüm nolacak...(bu arada kimsenin sikinde olmayan bilgi! Rusyada abla-abi kavramı yok. yaşından asılı olmayarak kardeşler birbirilerine ismiyle seslenir)
fikirlerinizi yazarsanız sevinirim
iyi geceler~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalinka | gay
Teen FictionAylar önce öylesine indirdiği Tinder'dan aldığı mesajla hayatının değişeceğini nerden bilebilirdi.