36. (18+)

1.3K 66 99
                                    

Как бы мы не сходили с ума.
Ты - вода, я - жажда.

(Ne kadar çılgın olursak olalım.
Sen su, ben ise susuzluğum.)

"Off Gürkan neden boyle bir sey yapti sen?" kapıyı sertçe çırpan adamın arxasından sitemle konuştu. Eğleneceklerini düşünerek gitdikleri barda, Gürkan oğlanın biriyle kavga edince oradan kovulmuştular.

"Oflama bana Fyodor, ben ne yaptıysam iyi yaptım" sinirli şekilde gömleğinin kollarını katlayarak banyoya geçti Gürkan. Yüzüne soğuk suyu çırparak sakinleşmeği umut ediyordu.

"Ya askim o çocuk hiç bir sey yapmadi ki...sadece dans ediyordu" bunu duyan sevgilisi hızlıca yüzünü silerek banyodan çıktı. Şimdi gerçekten daha sinirli duruyordu. "Aynen, sana göz kırpıp, o tavuk götüne benzer dudakları ile öpücük atarak dans ediyordu"

"Bence sen çok abartiyor, hem o sarhoştu kesin" gözlerini devirerek, dolaptan kendisine rahat kiyafetler çıkarmaya başladı. Gürkan yanına gelip kolundan tutarak kendisine çevirdi oğlanı.

"Ben mi abartıyorum Fyodor? kimse benim sevgilime öyle muamelede bulunamaz bunu da kafana sok" sarışının duyduğu sözlerden sonra gözleri doldu. Gürkan bazen kendisine hakim olamayıp sert çıkışa biliyordu.

"Bağirma bana Gürkan. Beni gözüm senden baskasi görmüyor zaten. Ben yarin senin gideceğine uzuluyor ve seni simdiden çok özlüyor. Ama senin yaptiği seye bak" kolunu adamın ellerinden çekip yatağa doğru ireliledi. Yatağın kenarına oturarak, dudaklarını büzüp yanağına akan yaşı sildi.

Bir kaç saniye gözlerini kapatarak derin iç çekti. Sessizce yatağa doğru gelip, oğlanın yanına oturdu. Ellini çeneseni koyup, yüzünü kendisine çevirdi. Fyodor, burnunu çekerek kırmızı gözlerle ona baktı. "Bebeğim özür dilerim öküzlük ettim yine. Sana asla bağırmak istemiyordum. Ben sadece çok kıskandım, zaten tekrar ayrı kalacak olmamız canımı sıkıyor. Bir taraftan da böyle olunca... off bilmiyorum işte affet beni nolur"

Fyodor onun suçlu çocuk gibi konuşması karşısında kıkırdadı. Hiç küsemezdi ki biricik öküzüne. Elini kaldırıp, adamın yüzünde gezdirdi. Kısık gözleri, hafif dolgun dudakları o kadar mükemmeller ki. "Ben sana kusmedi şapşal, sadece uzuldu"

Gürkan da parıltılı gözlerle oğlana bakıp gülümsedi. Bu sefer elini onun yumuşacık sarı saçlarına daldırıp dudaklarına yapıştı. Fyodor anında karşılık verirken, adam sanki günler sonra ilk defa su bulmuş gibi onu öpüyordu.

Bir anda sırtı yatakla birleşince, Gürkan ağırlığını vermeden üzerine çıktı. Fyodor ise artık kendinden geçmiş, sadece sevgilisine ayak uyduruyordu. Adam onun alt dudağını ısırınca, ağzından kısık şekilde inleme kaçtı. Bu Gürkanı daha çok etkilemiş ki, ellerini çocuğun gömleğinin eteklerine atıp, düğmelerini çözmeden bir çırpıda üzerinden çıkardı.

Fyodorun açığa çıkan güzel, beyaz teni karşısında titrek nefes verdi. Yeniden eğilip, bu sefer oğlanın boynunu emmeye başladı, ısırdığı yerlere ise sulu öpücük konduruyordu. Fyodor ise hiç durmadan inliyor, bir tarafdan da adamın gömleğini çıkarmaya çalışıyordu.

Gürkan onun ne yaptığını anlayıp, dudaklarını teninden ayırarak kendi gömleğini de çıkardı. Fyodor onun kaslı bedeni karşısında yutkunmuştu. Adam ise yavaş yavaş onun boynundan aşağılara doğru iniyor, ve her bir zerresini nefesini vererek öpüyordu.

O sırada, Fyodor zevkten onun altında kıvrılarak, saçlarını çekiştiriyordu. Bir kaç dakika daha öptükten sonra, Gürkan oğlanın kemerini çözerek aynı anda pantalonu ile boxer'nı çıkardı. Sarışının yüzü bu haraket karşısında al al olsa da, gözlerini bir an bile olsa ondan çekmedi.

Ve o anda, Gürkan onu belinden tutarak sertçe yüz üstü çevirerek domalmasını sağladı. Ani hamle ile tiz bir çığlık attı oğlan. Adam karşısında tamamen çıplak olan bedeni süzüp, sıcak nefesini vererek deliği yalamaya başladı. Her dilini içine ittirdiğinde sarışın ağlak ses çıkarıp inliyordu. Sevgilisi resmen onu dili ile beceriyor.

Bir kaç dakika daha öylece deliği genişlettikten sonra, işaret ve orta parmağını çocuğun ağız hizasına getirdi. "İyice ıslat yavrum" Fyodor kafasını sallayarak, her iki parmağı ıslatarak emmeye başladı. Yeterli olduğunu anlayan Gürkan, parmaklarını çekip oğlanın girişine yaslayarak yavaşça içine soktu. İçinde hissettiği doluluk ile yüksek sesle inledi Fyodor. Parmakları böyle hissettiriyorsa, penisini düşünemiyordu bile.

Gürkan, elini hızlandırıp, parmakları ile makas haraketi yaptı. Yeterince genişlendiğini anladığında, oğlanı yeniden sırt üstü çevirdi. Zevkten ağzı burnu kızarmış, dolu gözlerle ona bakan sevgilisini gördüğünde dudakları kıvrıldı.

Elini pantalonunun kemerine atıp, gözünü karşısındaki bedenin yüzünden ayırmadan bir çırpıda boxer'ı ile birlikte indirdi. Fyodorun gördüğü kalın aletle gözleri fal taşı gibi açıldı. Gürkan onun bu tepskisini fark edince, bacakları arasına girip dudağından öptü. Daha sonra kulağına yaklaşarak fısıldadı. "Şimdi nazikçe içine gireceğim güzelim, acırsa söyle tamam mı?" Fyodor yutkunup, bir şey demeden kafasını salladı.

Gürkan onun üzerinden kalkıp, bir anda her iki bacağını omuzuna koydu. Bir iki kez aletini çekitikten sonra, ıslak deliğe yavaşça girmeye başladı. Yeteri kadar genişlettiği için, aleti rahat şekilde içine giriyordu. Fyodor hissettiği şeyle, ard-arda inledi.

Bir kaç dakikanın ardından, Gürkan aletinin tamamıyla oğlanın içine girmiş, ve haraketlerini hızlandırmıştı. Altında kıvranarak güzel sesiyle inleyen sevgilisi ise onu daha da etkiliyordu. Her vuruşta kasıkları, sarışının kalçalarına değiyor ve bu ses odada şaplak efekti yaratarak ikisininde kulaklarına doluyordu.

Fyodor, içinde git gide daha da büyüyen aleti hissettiğinde, kendisinde güç bularak karşısındaki adamı sırt üstü yatağa iterek üzerine çıktı. "Şimdi beni sıram sevgilim" Gürkan daha ne olduğunu anlamadan, Fyodor büyük aletin tümünü dikkatli şekilde içine aldı. Doluluk hissi bütün deliğini sararken, inleyerek kafasını arkaya doğru eğdi.

Ellerini onun dizlerine yerleştirip, yavaşça adamın üzerinde zıplarken şehvetli sesiyle adını sayıklıyordu. Gürkan kendisine gelir gelmez, ellerini oğlanın kalçalarını atıp okşamaya başladı.

Fyodor, daha hızlı zıplarken, Gürkan bir anda onu durdurup belinden tutarak içinden çıktıktan sonra, onu tekrar sert şekilde aletinin üzerine oturtdu. Oğlan yüksek şekilde çığlık atıp, kendisini çekmeye başladı. Ama Gürkan buna izin vermeyerek kendi elini onun aletinin üzerine koydu.

Fyodor, her iki taraftan hissettiği zevkle inliyor ve daha çok zıplıyordu. Dakikalar sonra, üzerinde olduğu bedenin eline boşalmıştı. Gürkanın boşalmasını beklemeden hızlıca aleti içinden çıkarıp karşısına eğildi. Aşırı zevkten iki kat büyümüş aleti bir kaç kere eliyle çekerek, boydan yalayıp ağzının içine aldı. Gürkanın bedeni kaskatı kesilirken bir elini çocuğun saçlarına atıp sert olmayacak şekilde sıktı. Fyodor, şimdi aletin boydan şekilde ağzına almış hiç dayanmadan emiyordu. Arada, penisin altından sarkan topları yalıyor, aletin ucuna sıcak nefesini vererek küçük öpücükler konduruyordu.

Gürkan ise kalın sesle inliyor, sarışını daha çok aletine bastırıyordu. Sonunda, adam titrediğinde geleceğini anlayıp daha hızlı emmeye başladı. O ise Fyodoru itmek istese de, fakat Fyodor buna izin vermedi.

Saniyeler sonra, kendisini daha fazla tutamayıp oğlanın ağzına boşaldı. Sarışın kafasını kaldırıp, tam karşısındaki bedenin yüzüne bakarken gülümseyip ağzındaki menileri yuttu. Gürkanın görüntü karşısında gözleri kayarken, çocuğu kolundan tutarak kendisine çekip alnından öptü. Fyodor da kafasını onun göğsüne yasladı.

"Çok güzelsin" ise uykuya dalmadan önce duyduğu son şey olmuştu.

Şimdi ikiside tamamen birbirilerine aitti.












Eveet nasıldı bebekler?
İlk defa smut yazıyorum yanlışlarım varsa söyleyin.

Öptüm~

Kalinka | gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin