37.

962 53 23
                                    

Bölüm şarkısı: Lin Pesto - Haykıracak nefesim.

İnstagram

@/gurkandemir

gurkandemir: birbirine zıt olan her şey uyumludur✨ @/fedyayuriy31

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gurkandemir: birbirine zıt olan her şey uyumludur @/fedyayuriy31

25❤️ 2🖊️

ahmetyilmaz: @/sashayurieva kısmet olur mu be yavrum🙃
sashayurieva: @/ahmetyilmaz > hayir.

~~~

Sabahtan beri paytak paytak gezen çocuğa bakıp kahkaha atıyordu. Dün gecenin aksine şimdi utançtan ne yapacağını şaşırmıştı. "Komik mi amina koyim?" duyduğu aksanlı küfürle daha çok gülmeye başladı Gürkan.

"Aşkım ne yapayım ama çok tatlısın aynı penguen gibisin" koltuktan kalkıp sinirli şekilde ona bakan sevgilisinin burnunu ısırıp yatak odasına koştu. Fyodor ise arkasından homurdanarak, Ahmetin uğruna götünü yırtdığı rus vodkasını bavula yerleştirmeye çalışıyordu.

Sonunda bavulun kapağını bağlayıp, yatak odasına ireliledi. "Gürko bavul haz-" konuşarak odaya girdiğinde, sırtı kapıya dönmüş ve elinde bir şeyi inceleyen sevgilisini görüp duraksadı. Gürkan arkasını dönerek, oğlanın gözlerine bakıp sıcak gülümsemesini sundu.

"Yanıma gel yavrum" Fyodor da gülümseyip, sessizce onun karşısında durdu. "Sevgilim bu ne?" merakla elindeki kutuya baktı. Gürkan kutuyu açarak içinden bir kolye çıkardı. Güneş şekilli kolyeydi. "Bu kolyeyi annem 14 yaşımdayken vermişti bana. En kötü dönemlerimde bana güç vermesi için. Annem hep 'güzel oğlum, ne zaman kendini kötü hissedersen bu kolyeye bak o senin üzerindeki bütün kara bulutları yok eder' derdi. Bunca yıl kolye bana çok yardımcı oldu ve şimdi onu sana vermek istiyorum"

Bunu diyerek sarışının arkasına geçip, kolyeyi boynuna bağladı. Fyodor, şaşkınlıkla sevgilisine baktı. Ama bu kolye ona annesinin hediyesiydi ve büyük anlamı vardı neden ona vermişti ki? "Ama askim bu sana lazim... neden bana verdiki?"

Gürkan kolunu onun beline sararak kendisine yaklaştırdı. Önce, şaçlarının kokusunu içine çekerek sıkı öpücük bıraktı ardından her iki yanağını, burnunu ve son olarak yumuşacık dudaklarından öperek geri çekildi.

"Artık bu kolyeye ihtiyacım yok, çünkü benim üzerimdeki kara bulutları yok eden de , bana mutluluk veren de, ağlamalarımı gülüşlere çeviren de sensin sevgilim. Sen iyiysen, ben de iyiyim"

Oğlan dolu dolu gözlerle Gürkana bakıp, sıkıca sarılarak yüzünü boynuna gömdü "Askim..." hıçkırıklardan dolayı sesi boğuk çıkmıştı. Adam ise onun belini okşayıp sakinleştiriyordu.

Bir kaç dakika daha öyle durduktan sonra, geri çekildiler. Fyodor, yoğun duygularla karşısındaki bedenin gözlerine bakarken, avucunu yanağına koydu. Narin şekilde okşayarak sonunda iç çekip konuşmaya başladı. "Seni çok seviyor ben Gürkan. İyiki sana denk geldim, seni hiç bırakmicam öküzüm"

Gürkan yanağını daha çok onun avucuna yaslayarak, bileğinden öptü. "Ben de seni çok seviyorum yavrum"

~~~

Akşama kadar birlikte vakit geçirmiş, şimdi ise havaalanında 2 saat sonra kalkacak uçağı bekliyorlardı. Gürkanın içeri geçmesi gerektiği için son kez civciviyle sarıldılar.

"Ya askim ben napicak sensiz? gitmesen mi?"

Yol boyu aynı şeyleri söyleyen çocuğa içi giderek baktı adam. "Bebeğim tatilde geleceksin işte yanıma, kurban olayım üzülme artık"

"Ama daha 3 ay var Gürko" dudaklarını büzerek küçük çocuk gibi ellerini göğüsünde birleştirdi. Gürkan da ona daha çok yaklaşıp ellerini, ellerine alarak üzerini öptü.

"Bak söz veriyorum her gün görüntülü konuşacağız tamam mı?" Fyodor, aniden kafasını kaldırıp, parlak gözlerle ona baktı. Bu teklif keyfini yerine getirmişti.

"Söz mü?" bir kez daha adama sarılıp geri çekildi. "Söz yavrum, söz ömrümün çiçeyi"

Fyodor, kıkırdayarak hafifçe omuzuna vurdu. "Hadi git sen, ama varinca bana yaz tamam mi?"

"Tamamdır güzelim, dikkat et kendine" bunu deyip havaalanının girişine doğru gitti. Fyodor ise o içeri girene kadar arkasından baktı.









Bölüm nasıldı canımlar?

Ben aşırı duygulandım off
finale az kaldı ve inanın hiç bitirmek istemiyorum. Çok alıştım bebeklerime🤧

Kendinize iyi bakın, öptüm~

Kalinka | gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin