16.

1.5K 91 21
                                    

italic yazılar rusça konuşulan kısımlardır~

Arama sonlandığında, daha çok ağlamaya başlamıştı oğlan. Tüm gün Gürkosunu merak etmiş, gece arkadaşından iyi olduğunu öğrense bile uyumamıştı. Hayatında ilk kez birinden bu kadar hoşlandığını anladı. Ergenlik döneminde uzaktan görüp hoşlandığı birileri olmuştu ama asosyal olduğundundan onlara yaklaşmaktan korkuyordu.

Şimdi ise 1 aydı konuştuğu adam kalbini pek tabi çalmıştı artık. Gürkanın, keskin çene yapısı, siyah saçları, kahverengi kısık gözleri ve en önemlisi de konuşma tarzını çok seviyordu Fyodor.

Yatağında kısık iç çekişlerle, Gürkanın neden ona yalan söylediğini düşünüyordu. Adam arkadaş olduklarını söylese de, belki de Fyodor onun için sadece internetten konuştuğu sıradan biriydi. Yoksa bu yüzden mi, bu kadar önemli şeyi ona söylememişti Gürkan?

Odasının kapısının hafif aralanmasıyla, çenesine akmış yaşları hızlı şekilde sildi. Ablası onun bu halini gördüğünde çatılmış kaşlarla yanına yaklaşıp, yatağın köşesine oturdu.

"Tatlım? neden ağlıyorsun?" Sasha, kardeşini göğsüne bastırıp saçlarını okşadı.

"Sasha... Gürkan yaralanmış ama benden gizlemiş"

"Ne? Nasıl olmuş bu?"

"Biz konuşuyorduk. Sonra bana kafesinde kavga çıktığını ve dönünce yazacağını söyledi. O yazmayınca ben endişelendim, arkadaşına sorduğumda hiç bir şey olmadığını söyledi ama meğer saldırıya uğramış Gürkan. Ve benden gizlemiş bunu"

Ablası onun bu konuşmasına dayanamayıp saçlarına küçük öpücükler kondurdu. Kardeşinin bu türk çocukdan hoşlandığını fark etmemek için aptal olması gerekirdi.

"Belki seni endişelendirmemek için söylemiştir? hm?"

"Bilmiyorum, Sasha ben kötü biri miyim?"

Kız onu uzaklaştırıp sinirli şekilde yüzüne baktı.

"O nereden çıktı Fyodor? sen gördüğüm en iyi kardeşsin. Benim civcivimsin"

"O zaman neden bana önemsiz biri gibiymişim gibi davranıyor, neden beni sevmiyor?"

Sasha gülümseyerek, kardeşinin yanaklarına birer öpücük kondurdu. Bazen Fyodor'un beynini çalıştırmadığını düşünüyordu.

"Peki hiç ona senin hakkında ne düşündüğünü sordun mu?"

"Hayır"

"Seni önemsememesini neden düşündün o zaman. Sormadan bilemezsin ki"

Fyodor hevesle ablasına baktı. Sormak. Bunu daha önce nasıl düşünememişti. Telefonu eline alıp, Gürkana mesaj atacakken durdu. Bir kere adama küsmüştü ve azacık trip atmaktan zarar gelmezdi dimi?

"Noldu? Neden durdun?"

"İlk önce o bana yazsın. Ben neden yazıyormuşum ona" bunu diyerek yanaklarını şişirip, ellerini göğsünde birleştirdi.

Sasha onun bu haline büyük kahkaha attı.

"İkinizde birer aptalsınız"






Fedyanın tatlılığı öldürecek beniiii

Sasha a.k.a Firdevs Yöreoğlu anlık

Deyirlər Zaur, sənin əlindən gəlməyən iş var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deyirlər Zaur, sənin əlindən gəlməyən iş var mı?

Kalinka | gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin