Artık söz ve kısa cümleler dışında, rusca olan diyalogları italic yazılarla yazacağım. Zaten kimse rusca olan yazıyı okumuyor.
Uyarı: bölüm otobüste, soğan kokan teyzenin keskin bakışları altında yazılmıştır!"Ne? ne demek hoşlanıyorum? daha kaç gündür tanıyorsun bu çocuğu?" şokla kardeşine baktı Sasha. Fyodor'un değil birinden hoşlanmak, arkadaşı bile yoktu.
"Anladığın gibi değil Sasha, ben sadece alıştım Gürkana"
Ablası iç çekerek kardeşinin ellerini avuçlarının arasına aldı. "Biliyorum minik civcivim ilk defa biriyle bu kadar uzun süredir konuşuyorsun. Ama güvenip, ümitlenmeni istemiyorum. Ya adam düzgün biri değilse? senin üzülmeğine dayanamıyorum"
Fyodor, ablasının yanağından sıkıca öpüp sarıldı. Büyüseler de Sashanın ona karşı korumacı davranması bir gün olsun bile değişmemişti. Değişmesinde hiç, zira Fyodor için ablası, her zaman sığınacağı bir yuvadır.
"Merak etme şapşal, hemen güvenmem zaten ona. Hem daha bana özür borcu var"
Ablası bir kaç saniye sessiz kalıp aniden Fyodor'un en çok huylandığı boğazını gıdıklamaya başladı. Kardeşler nefessiz kalanadek eğlenirken, gelen mesaj sesiyle ikiside susmuştu.
Gürkan: uyudun mu?
Gürkan: Fedya lütfen konuşa bilir miyiz? (00:12)
Gürkan: uyanıksan mesajıma yanıt verir misin...
Sasha, ard-arda gelen bildirmelere baktı. Yazılanları anlamasa da bu mesajların Gürkana ait olduğunu biliyordu.
"Bu o mu?" diye merakla sordu.
"Evet" diyerek telefonu kapatıp masaya koydu. Şimdilik Gürkana ne yazacağını bilmiyordu.
"Cevap vermeyecek misin?"
"Hayır, çünkü ne yazmam gerektiğini bilmiyorum. Şu an aklım allak bullak"
Kız başını 'anladım dercesine salladı'. Ama aklına bir şey gelecek ki sinsi şekilde sırıtmaya başladı. Fyodor bu bakışları çok iyi biliyordu.
"Yine aklından ne geçiyor acaba cadı"
Sasha, uzanıp hafifce kardeşinin ağzından vurdu.
"Sus be sensin cadı. Benim iyi bir fikrim var"
Fyodor merakla ablasına baktı, Sasha genelde güzel fikirler sunardı. Çok zaman başları belaya girsede, söylediği fikirler güzeldi bence.
"Bak şimdi, yarından itibaren ola bildiğin kadar sert konuş onunla. Belli ki, hep sen alttan almışsın. Sert konuşursan işte o zaman değerin bilinecek civciv"
Söylenen şeyler Fyodor'un dikkatini çekmişti. Ama ya sert davranırsa ve Gürkan yine engellerse onu? Hem nasıl sert davranacaktı ki.. hayatında yalnız iki sert insan görmüştü o da babası ve annesiydi.
"Tamam ama nasıl olacak o iş?"
"İşte yazdığı şeylere yumuşak cevaplar vermeyeceksin. Hatta gerekirse küfür edeceksin. Anladın mı?"
Fyodor bir şey demeden başını salladı. Bildiği küfürler vardı, yanlız onları kullanmayı pek tercih etmezdi. Bir süre öylece oturduktan sonra, Fyodor bu anlamsız sessizliyi bozdu. "Geç oldu artık uyuyalım hadi"
"Bir an hiç teklif etmiceksin sandım. Bu günki yol yordu beni. Fena uykum var"
Fyodor, ablasının bu huysuz hallerine güldü. Uyku onun için her şeyden önemliydi, zira atom bombası atsalar bile uyanmazdı.
O gece kardeşler birlikte eski anılarını hatırlayarak, huzurlu şekilde uykuya daldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalinka | gay
Teen FictionAylar önce öylesine indirdiği Tinder'dan aldığı mesajla hayatının değişeceğini nerden bilebilirdi.