Gelen ani itiraf karşısında adeta dumura uğramıştı Fyodor. Elleri titrerken, kalbi sanki göğsünü delip geçecekmiş gibi hızlı çarpıyordu. Gürkanın onu affetmeyeceğini düşünürken, aşk itirafı hiç beklemediği bir şeydi.
Öyle ki, tam 20 dakikadır telefonun ekranıyla bakışıyor, gelen ard-arda bilirimleri duymuyordu bile. Aniden telefonu çalınca irkildi genç oğlan. Gürkan arıyordu. Derin bir nefes alıp, titrek ellerle aramayı cevapladı.
"Fedya? yavrum iyi misin?"
"İyi-iyi iyiyim"
"Mesajlarıma bakmayınca merak ettim seni, ben canını sıkacak şey mi söyledim?"
İç çekti Fyodor, kısık nefesler alıp verirken, karşı tarafdaki adamın duyduğu sesler ile eriyip gittiğinden habersizdi. Bir kaç saniye sustuktan sonra, boğazını temizleyip konuştu.
"Gürkan, şu an beni canı sıkan tek şey... sana sarılıp öpememem"
"Ne?" adamın sesi o kadar kısık çıkmıştı ki, Fyodor zor duymuştu.
"Ben de sana aşık aptal adam, hem de çok ama çok aşık"
Gürkan bir an duraksayıp, aniden çığlık atar gibi bağırmaya başladı.
"Allaaahh be Fedya şaka yapmıyorsun dimi?" adam sevinçten bayılacaktı neredeyse.
"Yapmıyor ben şaka Gürko, seviyorum seni"
"Senin seviyorum diyen ağzını yerim çocuk, ben de seni çok seviyorum yavru kuşum"
Bu adam neler diyor böyle diye düşündü Fyodor. Bu sözler karşısında gözleri dolmuştu. Sevilmek böyle bir şey miydi?
"Gürkan sen ne bağırıyor? ya biri duyarsa?"
"Duysun yavrum ne yani? ENES LAN DUYDUN MU? KOYMUŞUM AHMETE"
Fyodor, şok içerisinde dinliyordu adamı, bir insanın hiç mi utanması olmazdı.
"GÜRKAN"
"Söyle yavrum, söyle güzelim, söyle sarı papatyam"
"S-sen gerçekten u-utanmaz" titrek sesle konuştuğu için, telefonun diğer ucundaki adam büyük kahkaha atmıştı
Fyodor duyduğu hitap şekilleri ile kulaklarına kadar kızarmıştı. Telefondaki sesinden bile bu kadar etkilenirken, canlı şekilde nasıl olurdu düşünemiyordu bile. Çok utanmıştı. Çocuktan cevap gelmeyince, Gürkan konuştu.
"Tamam tamam sakin ol yavrum. Benim şimdi kapatmam gerek müşteri çağırıyor"
"Hmhm peki. Şey... Gürkan?"
"Efendim kuşum?"
"Я люблю тебя"
(seni seviyorum)
Helloo~
bölümü yazarken nedensiz şekilde duygulandım... galiba Gürko hayal ürünü olduğu için🥲
nasıldı bölüm?Anlık ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalinka | gay
Teen FictionAylar önce öylesine indirdiği Tinder'dan aldığı mesajla hayatının değişeceğini nerden bilebilirdi.