35.

1.1K 56 64
                                    

Italic yazılar rusçadır~


İnstagram

@/fedyayuriy31

fedyayuriy31: mutluluk🤍  @/gurkandemir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

fedyayuriy31: mutluluk🤍  @/gurkandemir

30❤️ | yorumlar kapalı

~~~

"Fedya, ablan buraya mı gelecek?" tezgahın karşısında durmuş tabakları yerleştirerek sevgilisine seslendi. Bu gün, Fyodor'un doğum günü olduğu için Gürkan, ablası ve üniversiteden bir kaç konuştuğu arkadaşları ile restorantda bir yer ayarlamıştılar. Fyodor başta doğum gününü geçirmek istemese de, fazla ısrarlar sonucu fikrini değiştirmişti.

"Hayir askim, restoranta gelecek o" sinirli sesiyle cevap verdi. Tam tamına iki saattir dolabın karşısında durmuş, akşama en güzel kombini hazırlamaya çalışıyordu. Gürkan onun sesini duyar-duymaz son tabağı da yerine yerleştirip odaya girdi.

"Yavrum bir şey- oha nolmuş yav burada?" odanın neredeyse her yerine kiyafetler saçılmış ve dağınıklığın arasından dolu dolu olmuş çift göz adama bakıyordu. "Off akşama ne giyeceğimi bilmiyor"

Gürkan, dikkatlice kiyafetlere basmadan çocuğun yanına geldi. Elini göğsünde birleştirmiş ve dudaklarını büzerek öylece duruyordu. "Sevgilim bir şeyler seç giy işte, neden bu kadar üzerine düşüyorsun?"

"Ya sen anlamiyor mu? bu gün çok yakisikli olmam lazim"

Adam, kıkırdayarak elini Fyodor'un beline atıp kendisine çekti. "Sen zaten her halinle yakışıklısın, güzelsin, tatlısın..." cümlesini tamamlamadan dudakları hala bükülü olan oğlana sıkı bir öpücük kondurdu.

Biraz daha öpüştükten sonra, Fyodor'dan ayrılıp etraftaki kiyafetleri inceledi. Aralarından dikkatını çeken kumaş pantalon ve gömleği seçerek çocuğa gösterdi. "Bu ikisini denesene güzelim"

Fyodor omuz silkerek adamın elindekileri alıp diğer odaya geçti. "Askim sen de hazirlan, birazdan çıkacak biz" Gürkan da, valizini açarak bu güne özel getirdiği kiyafetleri giymeye başladı.

İkiside aynı anda odalardan çıkınca, Gürkan büyülenmiş şekilde karışısındaki bedene baktı. Seçtiği pantalon, belini ve uzun ayaklarını öne çıkarıyor, gömlek ise teninin rengine çok yakışıyordu.

Çocuğun da ondan farkı yoktu. Sevgilisini, okyanus mavisi gözleri ile baştan sona süzerken, görüntü karşısında ağzı açık kalmıştı. İlk kendisine gelen Gürkan, yavaşça ona yaklaşıp elleri ile yüzünü okşayarak alnından öptu. "Yavrum şehane görünüyorsun."

Fyodor, kollarını adamın beline dolayarak, kendisini ona daha çok bastırdı. Gözünün üzerine öpücük kondurduğunda konuştu. "Sen de çok yakisikli görünüyor askim" öylece durmuş birbirilerinin her bir detayını ezberlerken, gelen telefon sesi bütün ortamı bozmuştu.

Oflayarak telefonu cebinden çıkararak aramayı açtı. "Efendim Sasha?"

Telefonun diğer ucundan duyduğu sitemli sesle gözlerini devirdi. "Nerede kaldınız Fedya? sanki düğüne hazırlanıyorlar. Çabuk gelin bekliyoruz"

" Tamam birazdan ordayız"

Gürkan merakla kendisine bakarken, oğlan aramayı sonlandırıp ona döndü. "Gürko hadi çıkalım, yoksa beni abla bizi diri diri gömecek" adam kafasını sallayarak kapıya doğru irelilerken, Fedya'da evin anahtarlarını aldığında nihayet, evden çıktılar.

~~~

İkili 20 dakikanın  ardından mekana girdiklerinde, kapıda onları karşılayan büyük pasta ve  '22' yazan mumlar vardı. Fyodor, sevinçle etrafındaki insanlara tek tek bakarak, içinden dilek tutup mumları söndürdü.

Garson, pastayı dilimlemeye aparınca. Onlar da önceden rezervasyon yaptıkları masaya geçtiler. Bir sürelik sessizliğin ardından, Fyodor ağlına gelen şeyle Gürkana döndü. "Ay ben sizi tanıştırmayı unuttum."

"Sevgilim, bu Nikita bu da kardeşi Sergey. İkisi de üniversiteden arkadaşım"

Gürkan ağır ekilde kafasını sallayarak, elini onlara doğru  uzattı. "Arkadaşlar, bu da Gürkan size bahsettiğim sevgilim" kardeşler de ellerini Gürkana taraf uzatınca kısa şekilde selamlaştılar.

"Bu da ablam Sasha. Tanıyorsun zaten"

Adam çekinerek elini kıza uzatırken, aniden Sasha yerinden kalkarak adama sarıldı. Gürkana şimdiden çok alışmıştı ve kardeşini asla üzmeyeceğini biliyordu. "Hoş geldi enışte" kızın eğlenceli ses tonu karşısında Fyodorla, öküzü kıkırdadılar.

Bir kaç dakikanın ardından, güzel söhbet eşliğinde yemeklerini bitirmiştiler. Gürkan pek dillerinden anlamasa da, sevgilisinin arkadaşları çok samimi gelmiştiler gözüne. Aynı üniversitede okusalar da bölümleri farklıydı. Ablası da sanki, 'Ahmetin kız versiyonu gibi' diye düşündü.

Şimdi ise çıkışta eğlence için nereye gideceklerini tartışıyorlardı. Sasha bir anda her kesi susturup, kendisi konuşmaya başladı. "Bence bara gidelim, birazcık içip deli gibi dans etmek istiyorum. Hem yarın akşam Gürkan gidiyor son kez birlikte eğlenelim noluur"

Yarın, Gürkanın geri döneceği gerçeği Fyodor'un yüzüne çarpınca morali bozulmuştu. Buraya kendisinin doğum günü için geldiğini bilse de, bu kısa sürede yanında olmasına fazla alışmıştı. 2 gündür onunla birlikte dünyanın en huzurlu uykusuna dalıyordu. Şimdi nasıl bırakacaktı ki Gürkosunu?

Adam onun yüzünün düştüğünü görünce, kulağına yaklaşıp fısıldadı. "Bebeğim senin canın bir şeye mi sıkıldı?" kulağına değen sıcak nefesle hafif titredi. "Yok iyi ben merak etme" deyip gülümseyerek Gürkanın yanağına hafif öpücük kondurdu.

O sırada, Sasha bir anda ayağa kalkıp, ellerini birbirine vurdu. "Bu sessizliği 'evet' olarak kabul ediyorum. Hadi kalkın"

Anlaşılan gerçek doğum günü şimdi başlıyordu...







Sikik kolumu burktuğum için, bu bölümü tam 7 saate yazdım kslksls

bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorum.

iyi geceler canımlar~

Kalinka | gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin