Din perspectiva lui Rackel:
Oricine doarme așa bine, mai ales dis de dimineață, dar visele îmi sunt distruse de soarele ce își făcu ștrengărel apariția în camera mea, razele dimineții îmi băteau exact pe față și mă forțau să deschid ochii.
Îi deschid leneșă și dau de nebunaticii de aseară (Tony și Jess) care dormeau bustean, mă ridic ușor din pat și merg la baie, după rutina de dimineață și dușul relaxant, mă acopăr cu un prosop pufos și pășesc înapoi în cameră unde ce-i doi încă dormeau, merg la dulap, îmi iau lenjerie intimă neagră și un sutien alb apoi îmi aleg o pereche de blugi negri , un maieu alb, o cămașă de culoare roșie închis și șosete negre, fug la baie și mă îmbrac rapid.
Ies îmbrăcată iar părul lam lăsat liber pe spate, pășesc spre camera mea ca să-i trezesc pe dormiții ăia doi.
Când intru în cameră, îi văd încă dormind, Jess cu spatele la Tony iar el cu spatele la ea, așa că am luat trompeta din noptieră, am tras o gură de aer și am început să suflu făcând sunet ca de armată, cei doi sar ca arși din pat și-și pun mâna dreaptă la cap, când se trezesc și realizează ce se întâmplă se uitau nervosi la mine.
-Neața adormiților, mișcați-vă la baie ! Aveți 10 minute să fiți gata ! le ordon uitându-mă serioasă la ei cu mâinile încrucișate la piept
-Bine șefa ! rostesc în cor
Jess intră rapid în baia din camera mea, iar Tony fuge la cea de pe hol, eu cobor în bucătărie și pun 3 boluri pe masă, apoi le umplu cu cereale și lapte, mă pun la masă și încep să mănânc iar între timp apar ce-i doi îmbrăcați și pregătiți să meargă la școală.
După ce ne facem plinul de dimineață, ne luăm fiecare rucsacurile și ieșim până afară, când văd că mașina lui Tony e parcată exact pe gazonul perfectec tuns al tatei.
-Ăă Tony, în altă parte n-ai avut să parchezii ?? îl întreb aproape strângându-l de gât
-Hoo femeie, calmă, că nu va observa nimic, haide la școală că deja e târziu. îmi face semn spre Ferrari-ul lui de un negru strălucitori
-Hm ok.. răspund încet ştiind că o voi încurca cu tata dacă vede urme de roți pe iarbă, dar trece
Mergem la mașina lui și urcăm toți(Tony la volan, eu în dreapta iar Jess în spate), Tony bagă cheia în contact și am putut auzi motorul silențios al mașinii cum a fost readus la viață, iar pe Tony lam văzut cum gonește pe șoseaua liberă fără nici un stres.
Ajungi în parcarea liceului, parchează în locul lui etern, coborâm și mergem în liceu, am mers cu Jess la dulapurile noastre și deodată mi-am amintit de boul de ieri care nu știe să-şi ceară scuze când trântește o fată pe jos !
Mă uit puțin să văd dacă dau de moaca lui dar nimic.."unde o fi ?" mă întreb tot pe mine dar nu prea cred că voi primi vreun răspuns.. Dar ia stai puțin ! Ce-mi pasa mie de el ?? Neah, e doar hmm.... Îmi întorc ușor capul spre blonda de lângă mine care se uită la mine zâmbind pervers
-Ce ai în cap? o întreb zâmbind
-Eh, nu cred că vrei să știi. îmi răspunde cu același zâmbet pervers și malefic pe buze
-Ai perfectă dreptate, nu vreau să știu. Așa că mișcate la oră și lasă prostiile deoparte ! îi spun închizând dulapul meu
-Mda, dacă așa vrei tu. raspunde și închide și ea dulapul
Mergem pe hol și intrăm în clasa de matematică, mă pun în ultima bancă iar în cea din fața mea Jess, toți erau în băncile lor stând cuminți, după 5 minute intră proful în clasă trântind cu putere catalogul pe catedra, și făcându-i pe ceilalți să tresară puțin.