Capitolul 47

738 25 2
                                    

Mă trezesc și o văd pe mama în cameră, mă uit la ea cu un ochi apoi văd că vine spre patul meu, îmi mângâie părul și îmi șterge fața



-Bună dimineața Ella, ești bine scumpo?

-Neața mamă.. Sunt bine.. spun și bag capul in poala ei

-Doare?

-De unde știi?

-A venit Mike și dimineață și a spus să îți dau asta. pune o scrisoare lângă mine apoi mă ia în brațe

-Mamă, îl iubesc dar eu nu pot fi altfel.. Nu pot să mă culc cu el, chiar dacă îl iubesc, îmi este și frică și dacă dupa ce se va întâmpla ne vom despărți? Atunci eu voi fi catalogata doar o altă aventură de a lui.. spun și lacrimile cad pe obraz

-Off draga mea, asta e viața. Dar nu încerca ceva ce nu vrei, iar el dacă te iubește va înțelege. Dar gata cu asta, astăzi mergem să vedem apartamentul și dacă vrei să modifici ceva în el. Dacă vrei citește, cobor să fac clătite. Bine?

-Te iubesc mami. o îmbrățisez ca un copil mic

-Și eu te iubesc scumpo, nu îi spun nimic tatălui tău. Poate vă împăcați și să nu fie contra lui.

-Of mami. 

-Te aștept jos. zice și iese din cameră



Mă uit la scrisoare în jur de 2 minute apoi o iau, o deschid și încep să citesc


"Ella, iubita mea. 

Știi bine că nu sunt cu romantismul și chestiile de genul, puteam să îți trimit un simplu mesaj, dar m-am gândit și am zis să îți scriu o scrisoare.

Să încep..

Te iubesc enorm și nu se poate încheia așa, mai dă-mi o șanșă și să știi că nu stau cu tine doar să o facem. Țin la tine și nu o zic la vrăjeală sau să te fac să mă iubești ca să îmi cazi în plasă, fiindcă, știu prea ine că ești o fată deșteaptă și nu cazi așa ușor în plasă. Vino la 4 în parc, lângă lac, mă găsești pe pod, privind apa. 

Lasă-mă să îți explic de ce fac așa, îmi e frică să te pierd. M-am îndrăgostit de tine și nu îmi pot imagina ca tu să fii cu altcineva. 

Am fost un nemernic și îmi pare extrem de rău, sper să mă ierți iubito, dar și vorbele tale au durut? Chiar nu mai vrei să mai auzi de mine? Chiar vrei ca totul să se termine? Poate nu avem ani de relați, dar crede-mă că am ajuns să te iubesc. Am stat atât fără să te înșel, fără să o fac cu alta. Mă puteam duce oricând, dar nu am vrut, te iubesc și nu vreau pe altcineva. Gândeștete iubito, eu te aștept, sper să nu fie degeaba. 

Al tău idiot, Mike"



Mă uit în plic și văd o poză cu noi, prima poză  pe care am făcut-o. Țin la el și nu vreau să îl pierd așa! Aghrt!! De ce sunt atât de slabă? De ce nu pot să fiu ca altele și să îl las imediat? De ce? Îl iubesc și știe și el asta, e a treia lui șansă și mă jur că e și ultima. Data viitoare nu o să îi mai acord nici o șansă. 

Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum