Mă trezesc cam obosit, când mă uit pe piept o văd pe Rack încă dormind, pun mâna pe telefon și mă uit la ceas, văd că e 9 jumătate. Mă ridic ușor din pat fără să o trezesc și îmi târâi corpul până în baie. Îmi dau rapid boxerii jos și intru în cabina de duș, apa caldă îmi relaxa mușchii și mă făcea să mă mai liniștesc cât de cât. Încep să îmi dau cu șampon pe păr, care trebuie să-l mai tai puțin, după ce mă clătesc îmi dau rapid cu gelul de duș care îi plăcea oricărei fete.
După ce mă clătesc ies și îmi pun în jurul taliei un prosop negru, îmi iau unul în mâna și încep să mă sterg pe păr cu el.
Ies din baie și o găsesc pe Rack cu capul pe pernă și cu ochii în telefonul meu. Cum mă vede se acoperă mai mult cu pătura apoi îmi zâmbește
-Neața.. spune încet stând cu ochii pe mine
-Neața iubire, cum ai dormit ? spun cum mă așez la marginea patului aproape de ea
-Hm destul de bine.
-Mă bucur. o sărut scurt pe buze
-Chiar s-a întâmplat ? mă întreabă cum m-am ridicat în picioare
-Cam da. Îți pare rău ? o întreb mergând spre dulap
-Nu prea..Doar că...nu știu.
-Iubire, fi mai liniștită. A fost prima dată, nu te mai îngrijora.
-Bine, dar trebuie să schimbăm lenjerie fiindcă are sânge pe ea..
-Ok, stai să mă schimb.
Nu mai spune nimic așa că îmi iau o pereche de pantaloni de trening. Își bagă capul în pătură ca să nu mă vadă, mă îmbrac rapid și merg la ea. Îi smulg pătură de pe ea și rămâne doar în tricoul meu, se înroșește rapid și se uită la mine urât.
-Nu te mai rușina iubire. spun cum mă apropii de ea
-Hm bine..
-Te ajut să te îmbraci ? o întreb cum se ridică de pe pat
-Nu !
-Bine, ai bagajul lângă canapea. o sărut pe umăr
Se duce în baie iar eu dau lenjerie de pe pat jos, iau alta din dulap și fac patul rapid, iau lenjeria și ies din cameră, merg pe hol până ajung la scări și cobor la etajul 2 unde e camera lui Dorian. Las materialul în fața ușii și intru fără să bat și îl găsesc stând pe pat cu telefonul în mână.
-Neața. spun și mă trântesc pe canapea
-Neața, nu știi să bați ? răspunde și se ridică la marginea patului
-Nu, azi îmi faci tatuajul promis ?
-Sigur. Când ?
-După ce pleacă Rack.
-Ok.
Mă ridic, ies din cameră, iau materialul după mine și cobor la parter, cobor rapid la subsol și o bag spalat, urc și merg la bucătărie, îi găsesc pe Jess cu Luis făcând micul dejun pentru toți.
-Neața. spun și mă așez pe scaun
-Neața. răspund amândoi la unisol
Își continuă treaba de bucătari iar eu stau cuminte privindu-i, privirea îmi rămâne pe ușă cum pe ea intră Rack urmată de Dorian, se pune pe scaunul de lângă mine iar Dorian se duce la aparatul de cafea. O sărut scurt pe buze și mă duc și eu sa iau două cafele.