Capitolul 20

6.1K 272 5
                                    

-Nu te speria, va fi bine. îmi spune sărutându-mă pe gât și jucându-se cu marginea tricoului meu

-D-Darius....

-Atât vreau să aud, că mă accepți iubito. continuă sărutându-mă și cu o voce seducătoare

-Fi blând cu mine.

-Promit iubire.


Se ridică din pat și închide lumina vine înapoi pe pat, deasupra mea și continuă să mă sărute pe gât și urcă rapid la buze, mă sărută apăsat și pasional, limba lui vrând să-mi invadeze gura doar cu permisiunea mea care i-am acordat-o ușor.

Acum limbile noastre ducând un război pentru dominare, mână lui își face loc sub tricoul meu ridicându-l ușor ușor în sus. Mi-l ridică până la nivelul sânilor, rupe sărutul și coboară cu el pe burtă, sărutând atât de lent și înnebunitor, mușcă ușor de pielea sensibilă apoi umezește ușor cu limba peste locul "rănit" de el.

Urcă înapoi la gât iar acum corpul meu vibrând la fiecare sărut al lui. Îmi dă în final tricoul jos și mă lasă în sutien, rânjește cum îmi vede culoarea roșie din obrajii, mă sărută pe buze scurt și se sprijină în pumni deasupra feței mele privindu-mă în ochii


-Nu te rușina, ar trebui să fii mândră că ai un corp atât de frumos și original. Ești perfectă pentru mine! 


Cuvintele lui au venit ca un flux de sinceritate din partea lui, puteam observa asta și în ochii lui ce mă priveau sinceri și dulce, dar și plini de dorință.

Își lipește buzele de ale mele, acum buzele noastre mișcându-se în același ritm alert și pasional.

Începe să-mi sărute gâtul apoi coboară ușor pe sânii încă aflați în sutien, coboară pe abdomen apoi prinde de nasturele blugilor și-l desface încet zâmbind și privindu-mă fix în ochii, îi aprob mișcarea.

Îi dă rapid jos și-i aruncă pe jos, mă sărută ușor pe gât apoi își bagă mâna sub spatele meu desfăcându-mi sutienul și lăsându-mă doar în chiloțeii mei albi din dantelă. Proastă alege de i-am luat pe mine tocmai pe ei.

Dintr-o mișcare simplă rămâne doar în boxeri, se apleacă rapid peste mine și începe un adevărat război între gurile noastre pentru dominare și supremație.

Cum amândoi aveam doar o piesă de îmbrăcăminte pe noi nu îmi era jenă, prea mult, dar acest joc de a mă dezbrăca îmi cam place puțin, până la nivelul următor care sunt sigură că nu o să îmi mai placă.

Mâinile lui alunecoase se jucau cu sânii mei apoi una dintre ele au coborât până la zona interzisă care era acoperită cu o dantelă afurisită. Corpul lui fierbinte îl încălzea și mai mult pe al meu, care era încins de nerăbdare, rupe sărutul cum își pune mâna pe zona aceea.

Zâmbește drăcește și se ridică de pe mine, prinde rapid de marginea materialului și mi-l smulge de credeam că la rupt, își dă și el boxerii jos, îmi depărtează picioarele apoi se apleacă și-și lipește fruntea de a mea


-Urmează partea grea prințesă.


Cum spune asta încearcă să mă pătrundă ușor, simt membrul lui tare cum vrea să intre în mine cu grijă, dar durerea pune stăpânire pe tot corpul meu. Începe să mă sărute tandru și plin de dorință ca să nu pot spune vreo ceva. 

Începe să facă mișcări lente, fiind foarte udă din cauza atingerilor și săruturilor,  până reușește să pătrundă cu totul în mine, mișcările devin mai repezi și plăcute, durerea s-a transformat în plăcere iar țipetele de durere, înfundate, în cele de plăcere.

La ultima mișcare iese rapid din mine și stă nemișcat pentru câteva secunde, mă sărută rapid, se ridică, merge la baie și aud jetul de apă, vine în cameră și-și ia rapid boxerii pe el. Mă ajută să mă ridic în fund și mă îmbracă cu tricoul lui, se urcă pe pat iar eu mă pun cu capul pe pieptul lui tare și cald.

Mă sărută pe cap apoi începe să mă mângâie ușor pe mână, ochii mi se închid și mă duc în lumea viselor....


Din perspectiva lui Darius:


Stă pe pieptul meu de mai bine de 10 minute și nu mai aud nimic venind din partea ei, îmi ridic capul și mă uit încet la ea, observ că a adormit așa că trag pătura pe noi și o înveleșc bine ca nu cumva să-i fie frig prințesei mele.

Nu am folosit prezervativ, dar am fost atent, mi-am dat drumul în palmă, nu în ea. A fost prima dată când o fac fără prezervativ, și a fost foarte plăcut, a fost atât de udă, atât de senzuală, atât de strâmtă, atât de..de.. perfectă!

Și e doar a mea! Și mă voi asigura că voi fi doar eu de acum încolo, nu-mi pot imagina pe altcineva cum intră în ea! Doar eu o voi pătrunde, o voi săruta și iubi! 

Închid și eu ochii și aștept să adorm.


***


Cineva nu vrea ca eu să dorm acum așa că mă ridic în liniște de pe pat să nu o trezesc pe Rack, îmi iau pantalonii și un hanorac pe mine și merg pe balcon, închid ușa cum intru să nu intre frig în cameră.

Văd țigările pe masă dar nu voiam să miros a țigară mai ales acum, mă uit pe stradă și văd o mașină neagră pe partea cealaltă, o fixez și jur că mi se pare foarte cunoscută de undeva dar nu mai știu de unde anume. Mașina pornește și pleacă ca din pușcă de parcă ar vedea o fantomă sau ceva.

După vreo 5 minute intru înapoi în cameră și după mă dezbrac de pantaloni și hanorac mă bag în pat și o strâng pe Rack în brațe, o sărut pe frunte și adormim împreună îmbrățișați..

Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum