Capitolul 18

5.7K 266 4
                                    

Din perspectiva lui Rack:


Merg în cameră și deschid valiza lui Darius și ce să văd ? Un set de lenjerie de corp neagră din dantelă. Ăsta e chiar idiot sau bătut în cap dacă crede că o să stau îmbrăcată doar în așa ceva. Hm dar de ce să nu mă distrez și eu. Îl excit și îl las așa. Uuu Hihihi ce plan bun, dar are și un mic defect. Ăsta e era în stare să mă violeze de când ne-am cunoscut dapâi acum, când suntem "împreună".

Mă îmbrac și mă uit în oglindă, hm cam prea multă piele la vedere, iau un tricou de al lui alb și-l trag pe mine repede. Merg în living și-l găsesc dormind, dormea ca un copil așa de drăguț, dar păcat de caracterul lui de bad boy.

Îl mângâi puțin pe obraz și pun o pătură subțire pe el, focul nu mai arde așa tare iar aerul rece se simte de acum. Pun câteva lemne pe foc apoi îmi iau o pernă din cameră și mă pun pe covorul pufos și moale pe care am dormit și aseară. Mă uit la el și era așa dulce când dormea, zâmbetul ăla nu-i dispare nici în somn dapâi când e treaz.

Cum se poate de m-am îndrăgostit de el în așa hal ? Nici nu știu dacă el simte la fel, adică mi-a spus sincer dar eu nu știu ce să cred.. Adică a fost sincer iar eu nu știu de ce nu pot să-l cred..

Ce am făcut aici cu el ? Mai mult am dormit decât am stat treji. Închid ochii și parcă intru în lumea viselor, unde doar eu o pot controla.


~~~~


Ceva mă mângâie pe picior și mă sâcâie să mă trezesc. Deshid ușor ochii și îl văd pe Darius pe jos lângă mine, cum a văzut că m-am trezit se uită la mine zâmbind.


-Neața copil mic. spune sărutându-mă scurt pe buze

-E dimineață ? întreb șocată

-Defapt e 2 dupa-miaza. se pune pe spate apoi pe o parte cu fața la mine

-Aa, hm. mă lipsesc de el

-Încă ți-e somn ? mă întreabă jucându-se cu marginea tricoului său care era pe mine


Mă roșesc la față realizând că doar tricoul îl am pe mine, da și lenjeria de corp. Mă rostogolesc ajungând mai departe de el, se uită la mine amuzat. Puteam să jur că încă puțin și venea să mă dezbrace, deja o făcea din priviri. Mă ridic și mă trântesc pe canapea, oare să-mi pun planul în aplicare ? Hmm

Mă trezesc cu Darius peste mine, mă sărută ușor pe gât, iar corpul meu începe să tremure, îmi plăcea și nu voiam asta. Idiotul de Darius, cum naiba are efectul ăsta asupra mea ? Săruturile lui nu se mai opreau iar mâna lui dreaptă tot îmi ridică tricoul în sus.


-Dariusss ! strig brusc la el


Se oprește și mă privește confuz, îmi zâmbește scurt apoi mă sărută scurt pe buze.


-Dacă vrei să mă opresc aici doar spune.


Își bate joc de mine? Nu ? Corpul meu tremură iar tricoul e mai sus de abdomen, idiotul mă excită la culme, ăsta era planul meu și să-l las așa. Dar se pare că idiotul mi-a luat-o înainte și păcat că el nu voia să se oprească doar aici.

Dacă îi ziceam să se oprească era bine pentru mine, iar dacă nu era rău tot pentru mine. Dar nu voiam, mai ales acum !


Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum