Capitolul 6

12.4K 350 10
                                    

Din perspectiva lui Darius:



Ora 23:01


Sunt în maşină singur iar ceilalţi trei erau în altele înarmati şi pregăţiti pentru orice la fel ca şi mine. Ochii mei sunt deschişi larg şi priveau atent fiecare mişcare ce era făcută, baieţii nu prea se vedeau din cauza tufişurilor uriaşe ce erau pe aici, doua faruri îmi atrag atenţia şi observ o limuzina alba cu un "V" mărișor pe capota, cum maşina lui Victor a parcat în faţa resedinţei lui am început să mă încordez fără să-mi dau seama, venele îmi pulsau sânge din ce în ce mai repede iar dinţii îmi erau înclestaţi.

Cum a coborât din maşina doi paznici şi-au făcut apariţia langa el, am strâns cu putere pistolul de la spate şi m-am dat jos din maşină fără a face pic de zgomot, am mers cu grijă ca să am o priveliște mai bună, atunci o dubă neagră fără numere de matriculare și-a făcut apariţia lângă el.

Din ea coboară doi tipi mari, îmbrăcaţi în negru şi cu pistoale în mâini, Victor s-a dus în spatele dubei şi am putut observa cum unul din badiguarzi s-a dus după el, au revenit repede la limuzina, matahala de 2 metri are o cutie în mâini iar Victor cu un cuţit în mâna dreaptă.


-Droguri ! mi-am pus în gând


A început să taie puţin cutia şi din ea a ieşit un praf alb, căzând pe capota limuzinei, care strălucea puţin din cauza becului ce lumina strada și-a băgat mâna prin el şi a zâmbit viclean. Mi-am ciulit urechile şi am încercat să aud ce vorbesc ei.


-Bună treabă băieţii. Cât vreţi pe marfă ?

-200.000 de dolari pe 20 de cutii.

-S-a făcut. Băieţii !


Atunci gorilele au adus o valiză (cred că plină cu bani) şi le-au dat-o negrilor, după ce au început să descarce marfa Victor se îndreaptă spre curte liniştit şi cu mâinile la spate.

Intră înăuntru iar eu mă uitam cu foarte multă atenţie să prind ocazia unica să intru după el, dar fără nici un rezultat, după vreo 2 minute toţi paznicii erau ocupaţi cu marfa iar intrarea era liberă, am intrat neobservat înauntru până la intrarea în casa, am intrat pe uşa din spate şi am putut observa o bucătărie de toată frumuseţea, dar nu aveam timp de lenevit, am mers rapid până la nişte scări din marmură, am urcat repede pe ele până am dat de un hol de vreo caţiva metri, am stat pentru a auzi sunete sau altceva, dar nimic, am urcat la al treilea etaj unde am observat la capătul holului o uşă din aur masiv iar pe ea avea iniţiala "V", le-am dat un mesaj baieţilor ca să atace.

Am auzit apa aşa că am păşit înauntru foarte încet fără a face pic de zgomot, am luat cureaua lui Victor de pe jos şi am strâns-o în mâini, iar pentru câteva secunde gândurile mau acaparat.

Şansa de a-mi răzbuna tatăl e în mâinile mele iar sobolanul asta va plăti pentru că mi la luat pe fiinţa dragă din viaţa mea, iar pentru ce ia făcut mamei îmi v-a cere milă, dar acest cuvânt nu mai e ceva cunoscut pentru mine.

Sunetul apei s-a oprit deodat, m-am lipit lângă peretele de lângă uşa de la baie, când a păşit în cameră i-am dat un picior în spate de l-am trântit pe burtă, l-am legat rapid cu cordonul de la prosopul ce-l purta iar la gură să nu ţipe iam pus cureaua.


-Ce mă bucur sa te vad amice. iam zâmbit demonic Sper să-ţi placă viitoarea ta casă. am scuipat cuvintele printre dinţi


Am pus mâna pe telefon şi l-am sunat pe Evens.


-Alo ? răspunde obosit

-Aţi terminat ? întreb cu un motiv

-Dacă te referi că am ucis 15 persoane iar încă vreo câteva sunt pe moarte înseamnă că am terminat. îmi răspunde sarcastic Tu lai prins pe Victor ? mă intreabă aşteptând un răspuns afirmativ

Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum