Din perspectiva lui Darius:
Drace.
Somnul îmi e spulberat din cauza unor palme care tot le simt pe față, deschid leneș ochii și o văd pe Rack care zâmbea dulce. Mă sărută scurt pe buze și mă ia de mână încercând să mă ridice
-Neața fraiere, haide am ajuns. spune dându-mi drumul și ieșind din avion
Mă ridic somnoros de pe scaun și pășesc spre ieșire, cum ies din avion o căldură infernală mă lovește din plin, îmi dau tricoul jos și rămân la bustul gol. Soarele strălucea cu putere și încălzea pământul, cred ca erau 35°C, căldură mare iar eu sunt în pantaloni de trening și bascheți. Noroc că mi-am luat hainele de vară la mine
Merg prin aeroport și dau de gașca mea care stăteau cu bagajele lângă ei, al meu era la Dorian. Cum mă vede Rack zâmbește pervers, mă uit în stânga și văd o blondă privindu-mă insistent. Să fiu sincer, doar eu eram la bustul gol și cu tricoul în mână, ceilalți aveau tricourile pe ei. Hm da eu sunt rău de căldură de când eram mic, vara dormeam și fără boxeri.
În finee am ajuns să vorbesc lucruri personale și chiar jenante.
Îmi iau bagajul și ignor privirea blondei asupra mea și o sărut pe Rack apăsat pe buze, ieșim din aeroport și îl vedem pe Gigolo rezemat de o mașină, adică o limuzina mai bine spus, îmbrăcat destul de lejer.
Urcăm și observ o sticlă de șampanie, Gigolo îmi face semn să o desfac, nu stau mult pe gânduri și o iau în mână. Ceilalți își iau fiecare câte un pahar în mână, o desfac și pun în fiecare pahar. Îmi pun și eu la final, ciocnim toți și începem să bem.
******
-Eu am camera din capăt. spune Troy fugind cu bagajul pe scări
Era să se împiedice fraierul, dar nimic special. E o casă cu două etaje și cel mai tare e chiar lângă plajă. Sunt patru camere la etaj, plus băi în fiecare, la parter un living și o bucătărie. Cum am ajuns Troy și-a ales camera dar trebuie s-o împartă cu cineva. Cum noi suntem trei cupluri și rămâne doar Dorian, el o să împartă camera cu Troy.
Am urcat cu toții la etaj și am început de despachetat, Gigolo a plecat la o ședință apoi ne-a zis că se duce la el acasă. Are o casă asemănătoare cum o avem noi pe cea lăsată "moștenire" de la Victor.
Bogat rău unchiul meu.
După ce Rack a aranjat hainele, ei și ale mele în dulap, s-a trântit pe pat lângă mine, m-am urcat rapid pe ea și am început s-o sărut apăsat pe buze. Am coborât cu sărutul pe gât, unde o mușc ușor și îi las mici semne de "bună purtar". Rămâne fără bluză în mai puțin de 5 secunde
Mârâi spre ea când îi văd sutienul, își arcuiește spatele iar eu îmi pun mâinile pe spatele ei și îl desfac imediat. Acum amândoi eram la bustul gol, încep să sărut fiecare sân în parte și cobor ușor ușor pe abdomen.
Vreau s-o înnebunesc de tot și să-mi geme numele așa că o să încerc ceva ce nu am mai făcut în viața mea. Va fi prima care o să-i dau "limbuțe".
Mă sprijin în pumni și o privesc fix în ochii ei plini de dorință
-Iubito vreau mai întâi să-mi promiți că n-o să mă lasi niciodată. Promiți ? zic privind-o serios
Ea dă din cap în semn de da apoi o sărut rapid, sărutul se adâncește și o împing tot mai mult în așternuturi.
Cobor cu săruturile pe gât, pe sâni și cum ajung la abdomen trasez linii fierbinți cu limba. Ajuns în sfârșit la talia blugilor, îi desfac fermoarul și îi dau jos rapid, bichinii ei roșii mă înnebunesc, eram ca un taur ce era gata să atace. Apuc materialul micuț și îi dau jos cu dinții, îi desfac picioarele lungi și fine și mă poziționez cu capul în zona ei fierbinte ce ardea.
O privesc timp de o clipă și se uita la mine puțin confuză, încep să sărut delicat acea zona mică și să mă joc cu limba.
-Daaaarriiiuuussssssss..Ahhhhhh.. își înfinge mâinile în părul meu și trage de el semn să continui
Încep să mă mai joc, și să plasez săruturi timp de 10 minute, ea gemându-mi numele cu putere.
Acum ardeam și o voiam, mă ridic de pe ea și mă dezbrac în trei secunde, mă pun înapoi peste ea și o penetrez destul de puternic. A durut și la mine puțin, dar mai mult pe ea. Am început să fac mișcări lente, mă mișcăm în interiorul ei, mă zgâria din ce în ce mai tare pe spate, am mărit ritmul ca să terminăm repede, la ultina mișcare am ieșit rapid din ea și mi-am dat drumul în mână.
M-am ridicat și m-am dus la baie, am spălat copii apoi am venit în cameră și mi-am luat o pereche de pantaloni scurți, am luat o rochiță de a iei albă și am ajutat-o să se îmbrace cu ea.
-Mi-ai făcut semne idiotule ! spune privindu-se în oglindă
-Puține. răspund scurt trântindu-mă pe pat
Își ia o pereche de bichini albi și se pune peste mine rânjind malefic
-Bine, acum e rândul meu ! spune apoi mă apucă atât de repede de gât încât nu am mai spus nimic
Mi-am pus mainile pe fesele ei și am strâns puțin când a început să sugă cu putere din mai multe zone ale gâtului.
Se ridică și mă priveste satisfăcătoare, mă ridic odată cu ea și mă privesc în oglindă. Zici că m-am bătut cu câinele. Aveam semne care cred că sângerau, mă ridic lăsând-o pe pat și mă uit în oglindă mai atent
-Frumos spate. Cred că o să știe toate ca ești luat. o aud spunând râzând
-Ce ?
Mă uit și aveam semne adânci, nu degeaba simțeam că mă ustură spatele.
-Mică Diavoliță ! spun dând să merg spre ea dar ușa se deschide larg și pe ea intră Dorian la bustul gol și el cu o urmă de "Bună purtare" pe gât.
-Nu știi să bați ? întreabă Rack privindu-l urât
-Nu prea. Trebuie să știți ceva !
-Spune. spun la unisol odată cu Rack
-Suntem gay, fraților ! pe ușă intră Troy fără tricou ci doar în boxeri
-Ce ? țipăm la Dorian și la Troy
-Cam da..spune Dorian rânjind puțin
-Păi ce să spunem ? Să vă țină ! spun râzând când îl văd pe Troy sărind în spatele lui Dorian