Din perspectiva lui Rackel:
După ce fraierul era să rupă masa în două, a iesit val vârtej din cantină, ducând-se în parcare și urcându-se ca fulgerul în maşina lăsând ditamai fumul în urma lui.
"Ce o fi cu el ?"
-Rack haide, avem oră.
Mă trezeşte Jess din transă, punându-şi mâna dreaptă pe umărul meu.
-Ok. atât am reușit să zic după ce Mister Pig ma băgat în sperieții
Am mers cu Jess pe holul plin de adolescenți până în clasa de Geografie, unde m-am pus în ultima bancă iar Jess în banca din fața mea.
După ora în care nu prea am fost atentă din cauza lui Mister fiindcă m-am gândit la el... Stai ce ? Eu m-am gândit la el ??? Cum e posibil așa ceva ? Nu se poate să-mi placă de el ! Nu nu nu !!!
-Rackkk !! Pentru numele lui Dumnezeu, tu mă asculți măcar ???
-Hm ce ?
-Pff unde ție capul ?? Ți-am zis unde mergi azi ?
-Acasă..
-Să nu-mi spui că te gândeai la Darius nu ?
-Ceee ??? Nooooooooo...
-Aha, nu știi să minți.
-Pff Jess.... spun lăsându-mi capul să se rezeme de trunchiul copacului
-Ce-i cu tine Rack ? aud vocea lui Jess care părea îngrijorată de starea mea
-Nu știu..pur și simplu..nici eu nu știu ce e cu mine... spun uitându-mă în gol
-Of of.. zice și mă ia în brațe strângându-mă puternic
Orele au trecut rapid azi, merg spre casă cu Jess care tot se ținea pe capul meu că ce-i cu mine și alte chestii pe care nu le băgam în seamă.
-Jess nu am nimic ! Ce tot ai ?
-Fată de ce tot te gândești la ăla ? Îți place să fii așa ? Supărată ?? Zii !! Răspundee !!
-Jess..te rog..nu.
-Off nu-mi pasă ce faci ce nu faci, până sâmbătă îți revii ! Înțeles ?? spune uitându-se serioasă la mine
Nu zic nimic, ridic din umeri și mă îndrept cu pași mici spre casă, intru înăuntru și urc direct în camera mea.
Arunc rucsacul undeva prin cameră apoi mă trântesc leneșă pe pat, mă tot învârt până ajung să stau pe spate, apuc să privesc tavanul și îmi doresc ca el să fie aici...cu mine, dar de ce ? De ce îmi pasă de el ? E doar un tip îngânfat.. Nu știe ce e aia iubire, ești doar un bou Darius.. Dacă mă îndrăgostesc de tine și o să-ți bați joc de mine Mister Pig o să ți-o iei rău de tot ca să știi !!
-Ce e cu mine ? Vorbesc și singură acuma ? spun cu voce tare făcându-se ca un ecou în cameră
Mă trântesc înapoi pe spate dar aud vocea mamei strigând-mă să merg la masă, cobor la bucătărie, și după ce mănânc urc înapoi în camera mea, mă bag la un duș fierbinte lăsând toate gânduri să-mi invadeze mintea care nu riposta absolut deloc, când ies mă îmbrac în pijamalele mele cu panda și mă pun în pat, mă acopăr cu pilota și....
..adorm..
Din perspectiva lui Darius:
După ore bune, mă ridic de la marginea lacului și urc în mașină, bag cheia în contact și gonesc până la..tata...unde e el.. Unde doarme liniştit secunde, ore, zile și nopți, luni și ani..