Capitolul 37

2.2K 80 45
                                    

Toni POV:



-Ella!! Cum Doamne Iartă mă să ieşi cu un astfel de golan?? o întreb furios privindu-l pe aşa zisul ei "iubit"

-Dar tată! Îl iubesc pe Mike! ţipă şi îl ia de braţ

-Domnule nu sunt un golan. Da, poate că am tatuaje dar nu mă droghez şi nu profit de fiica dumneavoastră. E încă virgină şi suntem împreună de 2 luni.

-Ella!

-Tată am 19 ani! Mai am 2 luni şi încep facultatea.

-Câţi ani ai tinere?

-21.

-Tată de ce nu vrei să fiu fericită?

-Scumpo nu vreau să suferi.

-Nu o să sufere..

-Tată dacă o să sufăr poţi să îl vânezi, bine?

-Vâna ce?!

-Promiţi? o întreb zâmbind

-Promit. zâmbeşte şi mă îmbrăţişează

-Te iubesc scumpo.

-Şi eu te iubesc tată.

-Şi eu o iubesc. spune cum o ia de mână

-Să fie aşa. La 10 să fii acasă.

-Dar tatăăă....

-Cel târziu 11, dacă întârzii dormi afară. spun şi îi fac cu ochiul



Off copila asta mă bagă în pământ. Cu ce am greşit? Cred că e din genă ca fetele din familie să se îndrăgostească de golanii. Mama s-a îndrăgostit de tata, iar Clara de mine, iar fiica mea s-a îndrăgostit de acel Mike!

Am moştenit firma tatălui meu, care o are de la unchiul său. Când s-a născut Ella am fost cel mai fericit. Iar când Clara a rămas însărcinată cu al doilea copil eram în culmea fericirii. Când s-a născut Kevin am fost atât de fericit încât am clacat. M-am îmbătat şi m-am culcat cu o târfă, iar ziaristii nu au ezitat. Clara a vrut să divorţăm, dar după multe, foarte multe, rugăminţi m-a iertat.

Acum Kevin are 16 ani şi e în camera lui cu prietenul său, Clara e la mama sa fiindcă e bolnavă. Ella a ieşit cu golanul ăla, eu stau la birou şi lucrez.



-Să-mi bag pula în sorta! aud din camera lui Kevin dar ignor



După căteva secunde aud o bubuitură aşa că mă ridic de la birou şi merg spre camera lui.

E atăt de rebel, are 16 ani dar pentru că a fost în centrul atenţiei e alintat şi se crede superior tuturor. A primit totul pe tavă şi nu a fost pedepsit niciodată. Ella e o rebelă de când a intrat a 12, dar văd că de câteva luni s-a cuminţit, nu mai iese pe ascuns, nu mai are piercingul in buză şi nu se mai îmbracă provocator.

Iam ţinut în puf şi nu am făcut deloc bine.

Intru în cameră fără să bat şi îl văd pe Kevin peste Josh, ţinându-l de picior. Cum mă vede, sare de pe el şi nu spune nimic. Doar mă priveşte. Josh se ridică şi observ că are buza spartă



-Kevin! spun tare făcându-l să tresară

-Domnule nu am nimic, sunt bine. mă informează băiatul

-Josh, cred că timpul să mergi acasă. Te conduc eu până la maşină. Iar tu tinere avem de vorbit când revin!

-Dar tată!!

Golanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum